Diablo 3 - Přehlídka postav 6/6 - Male Barbarian

Novinky

Přehlídka postav 6/6 - Male Barbarian

19.10.2010, 20:01 hod. - 146 komentářů

barbar-male Přehlídka postav je kompletní. Právě byla totiž zveřejněna poslední zbývající postava této sbírky obrázků: Male Barbarian, tedy mužská podoba barbara. Samozřejmě ale ještě zbývají obě pohlaví Monka a také obrázky páté, zatím neznámé, postavy. Věřme, že je spatříme na blížícím se BlizzConu.

Zde je obrázek v plné velikosti:

barb-male

Male Barbarian


Přehled obrázků postav
Datum zveřejnění Herní postava Náhled
30.09.2010 Male Witch Doctor witch-doctor-male
05.10.2010 Female Wizard wizard-female
07.10.2010 Female Barbarian barbar-female02
13.10.2010 Female Witch Doctor witch-doctor-female02
14.10.2010 Male Wizard wizard-male
19.10.2010 Male Barbarian barbar-male

A zde všechny postavy pohromadě:

wd-wiz-barb-nahled

Zleva: Witch Doctor (F+M), Wizard (F+M) a Barbarian (F+M)


A směřujme k BlizzConu 2010. Jaká jsou vaše očekávání? Co všechno byste se rádi dozvěděli? Na co byste se rádi zeptali vývojářů? Je něco konkrétního, co vás zajímá a chtěli byste na to znát odpověď? Dotazy pište do komentářů níže. Některé z nich mohou být pak vybrány a předány těm, kteří se na ně pokusí získat odpovědi přímo na BlizzConu.

BlizzCon začíná už tento pátek 22. října v 19:00 hod. našeho času.

Autor: James

Komentáře

23.10.2010, 13:18 hod.
Darandiel

pořád se mi nechce věřit že sem se trefil :-D

23.10.2010, 09:24 hod.
Opi??k

Darandiel: A opravdu je nový clas Demon hunter :-D

22.10.2010, 17:12 hod.
Tehuan

Sorry za doublepost, oprava 2011 ;-)

Diablo 3 koupit
22.10.2010, 17:01 hod.
Tehuan

Od BlizzConu očekávám oznámení: páté postavy, o dokončení 3. aktu, datum vydání v červnu 2010 :-D Podle Tří sester pro ty zasvěcený, kdyby jednou přece 8-)

22.10.2010, 15:24 hod.
Darandiel

Hraničář by byl fajn ale nejvíc by mě potěšili takovým Demon Hunterem 8-) ale to asi neprojde :-D

22.10.2010, 14:25 hod.
Rafider

Hezký obrázek jak jsou všichni pohromadě :)… No jsem fakt zvědav, doufám v hraničáře ;)!

22.10.2010, 14:14 hod.
mato

TeS: to ani nehovor ! Vieš koľko kórejcov by spáchalo samovraždu? Však oni ešte do teraz neprestajne klikajú na tú guličku na main D3 page od vtedy ako tam je. A teraz že je to vtip? nebuď zlý :(

22.10.2010, 14:07 hod.
TeS

cekam oznameni ze d3 byl jen jeden velkej vtip :-)

22.10.2010, 13:53 hod.
j?

ať jsem velkej nevrlej kritik, tak stejně se na dnešek hodně těším…a čekám jako novou postavu hraničáře:)

22.10.2010, 13:37 hod.
Tib3rian

Arts: Pekny obrazok. V datadisku by mohol byt templar.

22.10.2010, 11:23 hod.
Stone

uz jen 9 a pul hodiny do diabla :D:)

22.10.2010, 10:07 hod.
.

Nehledejte v tom nic rasistického, ale černoch ve zbroji vypadá prostě blbě (viz např. film Dungeon Siege). :)

22.10.2010, 09:53 hod.
Garn

Asi používá Pronto proti prachu, že se tak leskne ta zbroj… Ale nechybí mi. Hustodémonsky krutopřísnou zbroj bude nosit Barb, to stačí. :-)

22.10.2010, 09:51 hod.
Arts

Vim, ze to furt opakuju, ale nechybi vam tam vylozene nekdo, kdo by mohl navlect takovouto zbroj? http://bestgamewallpapers.com/…-paladin.jpg :)

22.10.2010, 09:39 hod.
Garn

@tečka: Moc hezký popis. :-D

22.10.2010, 09:32 hod.
.

Mně se naopak ty koncepty líbí tím, že jsou takové ve fantasy světě neotřelé (mluvím teď o witch docovi a monkovi). Zejména taková fúze „ruského hypnotického drsnokněze“ s „posvátným bojovníkem“ a „obratným koncentrovaným bijcem“ tu ještě asi nebyla. :) A witch doc je taky parádní – v jiných hrách je většinou šaman spíš toho indiánského typu – klidný, rozvážný, mudrující od svého ohniště, kde pálí vonné byliny – vedle toho tady je witch doc pravý indonéský šaman, u kterého nevíme, jestli je v posvátném transu, záchvatu neurotického šílení nebo jen totálně sjetý svými „pomůckami“ a spíš než dobrou radu věnuje svému okolí dýku do ledvin, hroznou smrt voodoo nebo dýmějový mor. :) Asi si nejdřív udělám witch doca jménem Jimmorrison, pak barbara (nemůžu jako skalní howardovec odolat, holt úlitba osobním modlám) a monk se bude vzápětí jmenovat Rasputin. Než tyhle tři projedu na Hell, tak už určitě bude datáč, tak potom rozvážím další postup. :D

22.10.2010, 07:26 hod.
petrklic

Rafinder . :-D :-D :-D. 1.*

22.10.2010, 06:54 hod.
Rafider

Boha, vy jste fakt pomatený… co by jste chtěli za podobu z reálného světa v tomto žánru kurňa? Copak z vás někdo ví, jak vypadali mágové atp. před tísíci let, když jsme tu ještě nebyli? Neví :-D

Jinak, co otázka ohledně questů? Jestli to bude, zabij a přines, nebo třeba doprovoď a zjisti? Jaká tam bude rozmanitost? Kolik jich bude?

22.10.2010, 06:36 hod.
Tib3rian

Monk zapada do oblasti podla ktorych je spracovany 2 akt v D2 aj v D3. Moze pochadzat z oblasti Indie, Nepalu ci blizkeho vychodu, starovekeho Egypta a so saolinom ma spolocnu vieru, volu mysle a ovlada bojove umenia. Takto na mna monk posobi.

22.10.2010, 05:59 hod.
Tib3rian

Mne sa Paladin pacil viac nez teraz Monk a naozaj tento Mnich nie je az tak podobny knazovi, knaz v Icewind Dale je napriklad viac knazoidny. :-) Chcem povedat len tolko, ze Monk naozaj nie je prilis podobny ani saolinovi ani „inkvizitorovi“ ci exorcistovi, dokonca ani stredovekemu mnichovi. Je viac taky fantasy, nez ze by sa podobal nejakej predlohe z realneho sveta.

22.10.2010, 00:01 hod.
Silblade

to Ňouma: Sry, ale trochu si to pleteš – mnich, alespoň v tom východním pojetí, je i zároveň knězem. Všichni šaolinští mniši jsou vlastně kněží, ale ne takový jak je chápeme v západním pojetí. Tedy potom: kněze v D3 máš, a to v postavě monka, coby kněze naplněnýho vírou a zároveň energií čchi.:) Kněz co se umí modlit a zároveň bojovat holýma rukama jako Bas Ruten. :D

21.10.2010, 22:45 hod.
?ouma

2Garn: Pročpak? Co už taky do zítra řešit? Jediná spojitost mezi nimi je víra. Monk model shaolin není špatnej, avšak u mě taky logicky pokulhává. Ale co už by taky do tý hry cpali… :-D

21.10.2010, 22:33 hod.
Garn

Spíš bych řekl, že ty nevidíš zcela zásadní spojitost, ale to tu řešit nebudeme. :-)

21.10.2010, 22:29 hod.
?ouma

2Garn: Další, co nevidí zcela zásadní rozdíl ? :-D Zkuste popřemýšlet borcí…

21.10.2010, 22:21 hod.
Garn

@Ňouma: lol :-D vážně to radši nerozvíjej…

21.10.2010, 22:11 hod.
?ouma

Ne mnich s knězem má hodně málo společnýho. Ale když ten rozdíl nechápeš, nemá cenu to dále rozvíjet.

21.10.2010, 22:00 hod.
free

to Ňouma: Monk ti přijde málo knězoidní? Nevím, co víc bys ještě chtěl… Je to svatý muž, bojovník světla…

21.10.2010, 21:55 hod.
?ouma

Co se týče poslední postavy, přijde mi divné, že se ve hře spočívající v boji s peklem ještě neobjevila nějaká forma kněze ( priest,inquizitor a nebo třeba exorcist-toho bych vážně bral).

21.10.2010, 20:58 hod.
Klaun

Já bych uvítal něco jako vampir/lycanthrophy :) vampir klidne muze litat s lukem a lycanthrophy muze byt jako shapeshifter :P btw taky to muze byt shapeshifter ktery beha jako zvire a sem tam se vyhodi z formy a bude strilet z luku // :DDD …

21.10.2010, 19:14 hod.
Rafider

Gladiátor není špatný nápad, stejně jako hraničář, myslím si, že hraničář by mohla být právě obdoba rangera, to by se mi moc líbilo, hraničáře mám rád a rád za něj hraju, myslím, že by to Diablu sedlo, podobná změna jako v případě monka, což je opravdu skvělý nápad, jinak duševně založený charakter, podobně jako je tomu i witch doctora, opět skvělý nápad jak udělat něco více než necromancera… No nemohu se dočkat novinek, za chvilku vám tu ten web všichni vykoukáme :D! Počítadlo zabitých monster je taky skvělý nápad! Dobré by bylo, kdyby třeba po tisícátem zabití před tebou slabší monstra zas utíkali, že by měli respekt… trochu reputace mezi stranou zla :D Snad to všechno zachovají a obohatí, bylo by to fajn! No nemohu se dočkat novinek, já snad ani nebudu spát!!!

21.10.2010, 19:11 hod.
Robo0000100

Piata postava by mohla byť čisto na používanie lukov … neviem si predstaviť Wizarda,Barba,Monka,Witcha s lukom … ;-)

21.10.2010, 19:10 hod.
Richard

Jinak Barbar a Barbarka mají stejné rukavice, že? Akorát jinak nabarvené .. docela bych se neidvil, kdyby i Mage měl na sobě ty samé rukavice, jen na něm vypadají jinak .. :o)

21.10.2010, 18:59 hod.
Garn

Když se ztrácí příspěvky, tak to znamená, že já je mažu kvůli offtopicu, vulgarismům nebo provokaci a trollingu. :-)

21.10.2010, 18:37 hod.
Ondrec

Palu by spíš nahradil nějakej witch hunter či vampire slayer, než nějakej zálesák.

21.10.2010, 18:35 hod.
Ivos

Aha, a co presne znamena: zacnou se ztracet prispevky?

21.10.2010, 18:25 hod.
petrklic

Jo tak tohle by mohlo nahradit palu, to bych bral. Dík. 8-O

21.10.2010, 18:23 hod.
petrklic

Garne, ja za maga nehral, bublina je pro mne kouzlo, pokud neni vyrezana ze dreva. Ale jo , myslim ze ti rozumim. :-D

21.10.2010, 18:22 hod.
Garn

Tichý samotářský člověk, v plášti, s mečem a lukem, se znalostmi přírody, toulající se lesy mírného pásu. Něco jako Aragorn v Lotr 1 nebo Robin Hood a jeho zbojníci…

21.10.2010, 18:19 hod.
petrklic

Muze me nekdo upresnit, kdo, nebo co je to hranicar?? Nejlepe jako postavu z filmu a pod.

21.10.2010, 18:10 hod.
Silblade

Stan – Jsem kapánek přehlédnul. :D Ale vím aspoň, že to začíná zétra. :D

Rasputin, lol. Kde na to chodíte? :D Myslím, že to tu už někoho napadlo, ale bylo by zajímavé, kdyby 5. postavou byl třeba obrácenej démon, padlý anděl bo něco takovýho.:D Sice z teologického hlediska to je blbost, pač jsou padlí andělé natolik pyšní, že svých hříchů nelitují a proto nemůžou být obráceni, ale pokud se pohybujeme ve fantasy, tak by něco takovýho mohlo být možné.:)

Jako jistí si můžeme být tím, že to bude ranger… v jaké podobě, to už jsou spekulace, kterým odbývá pomalu 24 hodin než se spekulace obrátí v realitu.:)

21.10.2010, 18:08 hod.
Arts

Ja to chapu, ale prsote chybi mi tu nejaky noble warrior.. (za takove v kazde hre hraju).. ten barbar je takove velke hovado.. ale urcite to bude ve finale moje volba..

21.10.2010, 18:04 hod.
.

Jo, může dát bublinu + town scroll. :D

21.10.2010, 18:04 hod.
Garn

Má i bublinu… :-D

21.10.2010, 18:02 hod.
.

„Něco jako palach“ je monk, smiř se s tím. ;)

21.10.2010, 17:54 hod.
Garn

Zbroje borci doufám přestanou rozebírat nebo se začnou ztrácet příspěvky. Můžete pokračovat na fóru.

A vidět mága s lukem, tak mažu hru.

21.10.2010, 17:50 hod.
petrklic

Ve hre je uz hruba sila, rychlost, kouzelnici …, proste urcita obdoba D2. Chybi mne obdoba paladina, jeho stylu boje a napadnul me gladiator. Trojzubce, kopi, site, mece, stity, zlate brneni, meli pekne narameniky … , vzhledem by pripominal Rimana, ale dodrzi si myslim zasadu obecne postavy. Luk mohou pouzivat v podstate vsechny postavy. Nabehne potvora imune magic a kouzelnik je v riti a co ted, vezme dvourucak nebo sekeru? Pouzije luk. Ve hre muze byt obdoba IM a hned je dalsi duvod. Ja jsem ujetej na palu a prani je byt otcem myslenky, neco jako gladiator by byl muj favorit, tak me nenadavejte ;-)

21.10.2010, 17:45 hod.
.

Co to řešíte? Je to fantasy, je tam magie, barbar když praští do země, tak zvedne zemětřesení, které zabíjí nepřátele a vy se hádáte, jestli tam jsou realistické zbroje. :D

21.10.2010, 17:42 hod.
.

Však ruština se tam v určité formě už dostala – povšimněte si, že monk pochází z Ivgorodu. ;)

21.10.2010, 17:29 hod.
Ivos

Stan – poskozena cast brneni se musela nahradit identickou casti, protoze deravy plech kovarskym kladivem nevyvaris :) A vymenovat za jine (lepsi) taky nejde, protoze treba shouldery z jednoho brneni ti NIKDY nesednou na jine (tvar, rozmery, upinani), stejne tak nektere brneni prechazi v limec, coz vyzaduje rozsirenou helmu, atd. A to Blizzardi jsou jeste specialisti na kombinovani chain, splint, scale, plate… v ramci jedne postavy. Technicky nemozne a totalne neprakticke.. ale cim vic itemsu, tim vic Adidas :)

21.10.2010, 17:27 hod.
Richard

Rasputina bych hrál :-D ale musel by v Sanctuary mluvit na Caina rusky :-D

21.10.2010, 17:00 hod.
ramm

pokud to bude Rasputin, tak nebude mozny ho otravit, nebude mozny ho zastrelit ani umlatit, ale pouze UTOPIT! A vzhledem k tomu, ze v D3 je voda pouze v podobe ledu, tak to bude uber hero :D

21.10.2010, 16:24 hod.
.

Tak na monkovi je ještě zajímavé, že je to takový Rasputin. :D Ale i tak se mi zatím nejvíc zamlouvá hippie křovák. ;)

21.10.2010, 16:23 hod.
Stan

Silblade – no to snad ne :D a co tohle?

„BlizzCon začíná už tento pátek 22. října v 19:00 hod. našeho času.“

koukám, že mám štěstí, že mně se líbili vždycky jen válečníci, takže barbar je pro mě jedinou zajímavou postavou v každém rpg, takovej mág v D1 mě sice taky hodně bavil, ale vzhledem k tomu jak zdegeneroval v podobě kouzelnice v D2 a teď toho wizarda v D3, tak už mě nezajímá ani on.

21.10.2010, 16:10 hod.
Silblade

Sice neznáme ještě 5.postavu, ale v tuto chvíli je pro mě monk číslo jedna – prostě mnich v rouše shaolinském, tomu se nedá odolat! Vždycky jsem si tak v duchu představoval, jaké by to bylo, kdyby takovej fantasy záporňák, nějakej ten démon nebo nekromant, se setkal s někým, kdo místo mečů, štítů, kopí, luků, fireballů, zombie atd. používá pěsti a nohy na styl MMA nebo kung-fu (jsem odchovanej starýma kung-fu klasikama jako 36.komnata shaolin atd. :D). V D2 tohle místo částečně nahrazovala assa, ale to pořád nebylo ono, byla to pořád moc klasická „fantasy postava“. A to mi D3 konečně splnilo. Ještě, když zveřejnili trailer s monkem, tak jsem u toho PC upe poskakoval, mával rukama a lezl po stropě, jak ten monk dával démonovi pořádný pěstní sady, styl alá Bruce Lee.:D To uznejte, že nějakej ohranej, neoriginální a trapnej (odpusťe, ale nepomohu si) paladin s nezajímavýma aurama nesahá takové Bojové smršti ani po kolena.;)

Jinak, dotaz trochu mimo: v kolik Blizzcon začíná u nás? V našem časovém pásmu, chcete-li…:P

21.10.2010, 16:09 hod.
bunkerman

jj palachovia su asi najohovranejsou classov vo vecsine hier mne staci ze tu je barb a monk vyzera celkom zaujimavo tiez ale ten zvysok ma moc nezaujima bo mco na casterov niesom holt ale aj tych treba pre inych ludi tak nech tam su a k tomu stylu ano necro mal styl aj palach ho trochu mal ale doctor neni zly a monk a podla man o dost lepsi styl jak palach sak uvidime co nam zajtra a pozajtre povedia blizzaci

21.10.2010, 15:14 hod.
Garn

Zajímavé, že podle mnoha anket je Witch Doc asi nejzajímavější a nejoblíbenější postava. Lidem se asi holt hippies křovák zamlouvá. Necro měl styl, ale Witch doc ho má taky. A určitě vítám víc monka než paladina. Už jen proto, jak se o paladinech ve wowku a taky v D2 mluví s despektem.

21.10.2010, 15:10 hod.
Arts

Garn ano ano, monk = pala + assa.. ale narozdíl od monka (vousatého plešatého vychrtlíka) byl paladin charismatický. Witch doctor = necro + Druid.. ano ano, ale narozdíl od Witch Doctora (nechutného křováka) byl nercromancer charismatický. :/

21.10.2010, 14:09 hod.
Helljovany

to PPoe: super nápad..na to by se mohl někdo zeptat. Šlo by to dát i jako archyvement..„seznam se se všemy monstry“ :-)

21.10.2010, 14:06 hod.
Garn

V Diablu 2 je shapeshifter + caster + summoner, tak nevím, co tě tak vzrušuje. Taky nemluvíš o tom, že vlk summonuje medvědy a střílí firebally. Prostě hraničář na dýky, co střílí z luku a může se proměnit ve vlkodlaka nebo nějaká taková ptákovina…není na tom nic bizarního. Na každou část budeš mít jinou větev, nemusíš dělat všechno naráz.

21.10.2010, 13:51 hod.
.

Taky jsem uvažoval o tom, že chybí shapeshifter, ale shapeshifter-střelec, to je fakt bizarní představa (třeba že by se proměnil do plivající kobry nebo houby, co střílí výtrusy…? :D).

21.10.2010, 13:18 hod.
PPoe

Mam navrh na otazku na blizzcon: Bude v D3 system jako v D1, co se pocitadla zabitych monster daneho typu tyce a vzavislosti na tom podrobnosti o nich? priklad: zabiju 2 falleny, je to pro me temer neznama prisera. Zabiju jich 100, uz mi to ukazuje jejich rozsah hp, zabiju jich 1000 a uz mam v popisu i jejich rezisty. Dal bych to jen do pozadi, je jasny ze uprostred boje to nikoho nezajima, ale nekde v zalozce deniku by to bylo super, minimalne to pocitadlo. Kdyz to slo uz v D1 a bylo to skvely..

21.10.2010, 13:17 hod.
PPoe

Mam navrh na otazku na blizzcon: Bude v D3 system jako v D1, co se pocitadla zabitych monster daneho typu tyce a vzavislosti na tom podrobnosti o nich? priklad: zabiju 2 falleny, je to pro me temer neznama prisera. Zabiju jich 100, uz mi to ukazuje jejich rozsah hp, zabiju jich 1000 a uz mam v popisu i jejich rezisty. DAl bych to jen do pozadi, je jasny ze uprostred boje to nikoho nezajima, le nekde v zalozce deniky by to bylo super, minimalne to pocitadlo. Kdyz to slo uz v D1 a bylo to skvely..

21.10.2010, 13:00 hod.
Stan

kundihrabka – nějak netušim proč by možnost vyměnit nějaké pláty na zbroji za lepší měl být nesmysl, myslíš, že dřív po poškození nějaký části zbroje celý komplet vyhodili do koše? : D

21.10.2010, 11:52 hod.
Garn

Asi stejně cool jako vlk, co hází meteory, no… :-D

21.10.2010, 11:51 hod.
VoDZtO

JJ medvěd nebo vlk s lukem to zní fakt cool:D

21.10.2010, 11:49 hod.
Garn

Hlavně s koukněte na postavy z D2:

– Monk = Pala + Assa
- Witch Doc = Necro + Druid (spellovej)
- Barb = Barb
- Wizard = Sorc
- 5. class = Ama + ?Druid (shapeshift)

21.10.2010, 11:35 hod.
Ondra

střelec by měl bejt skoro jistej, když jim ve videu dropnul luk :D

21.10.2010, 11:28 hod.
hltac

Asi zabudate na to, ze ked budete po 2 ci 3 rokoch uz vediet naspamat vsetky itemy tak vyjde datadisk a hura mame mozno 2 krat tolko itemov . Boh vie , ale mozno ze blizzard urobi aj treti a mozno dalsi a dalsi. Preco nie ked na tom wowku ich vyslo vela(nikdy som to nehral cize neviem presne kolko)

21.10.2010, 11:12 hod.
VoDZtO

chtělo by to novou anketu;P

21.10.2010, 10:10 hod.
.

Na to ti stačí prostý rozum – střelecká postava ještě není a přeci jen jsou střelné a vrhací zbraně příliš širokou záležitostí na to, aby se jim žádné povolání nevěnovalo. ;)

21.10.2010, 10:05 hod.
PT@CZA

Trochu offtopic,v nějáké starší novince jsem četl že další class by mohl být Ranger(že by něco ve stylu amazonky?)

21.10.2010, 09:38 hod.
Rafider

Hehe, jsem to chtěl napsat… starý známý vtipný Kundihrabka, nedá se zapomenout :D… BLIZZCON už se blíží!!!

21.10.2010, 09:10 hod.
sutech

kundi je legenda nejen z toho tveho chatu :-)

21.10.2010, 09:00 hod.
Lunreal

A hele kundihrabka, dalsi z elitni spolecnosti D2 xchatu :)

21.10.2010, 08:32 hod.
kundihrabka

Jen takova pripominka pro ty teoretiky kolem realnych zbroji :) Zbroj se neoblekala jako nejaka kombineza, ale oblekalo se to postupne = zvlast jeden rukav, druhy rukav, zvlast nohavice, kyrys (chesta) postupne a spojovalo se to reminkama. Pod plechama samozrejme nebylo obyc obleceni, ale jeste prosivane. Nekdo tam psal nejakou poznamku ohledne nejakeho „upgrade“ zbroje, ze si jako necha na zbroj prikovat lepsi platy, coz je nesmysl. Jedina situace, kdy se pouzival nejaky takovy doplnek byl rytirsky turnaj, kde se pridaval jeste jeden zesileny kyrys a ochrana krku, ale je nutne si uvedomit, ze dotycny sedel na koni, protoze kdyby v tom mel chodit normalne pesky, tak by to moc dlouho nevydrzel. To by pak logicky meli pridavat vetsi a vetsi postihy na rychlost pohybu, nutnost postavy odpocivat, omezit nektere specialni utoky, nebo treba i skakani, protoze treba neni v plne zbroji takova volnost pohybu jako v nejake kozene zbroji apod. Ta poznamka s nejakym pridavanim dalsich slotu pro doplnky pri pouziti lepsi zbroje je zbytecna komplikace. Nevidim jediny duvod, proc by to tak melo byt. To uz by mohl Blizzard udelat spesl sloty pro kazdou classu zvlast. U carodeje by to mohly byt ke zbroji treba nejake specialni sloty na ruzne magicke napisy, kteryma si popise zbroj, nejake amulety apod. U witch doctora zase nejake sloty na ruzne woodoo panenky apod. U monka treba spesl slot na nejaky ruzenec, kadidlo a nevim co jeste a u nejake obdoby ranged classy treba spesl slot na specialni tetivu na luk/kus atd., jinak receno by to bylo moc komplikovane jak na to kolik ruznych itemu by muselo padat a na balancovani hry.

21.10.2010, 06:59 hod.
morte

Preto vyzerá pre každého zbroj inak.

21.10.2010, 06:21 hod.
Ivos

To je pravda, ale o tom kabate se tady prave nejvic mluvi. Ja vim, ze je to vlastne detail, ale proste predstava lucistnice, assassiny, druida nebo monka v plechu.. je divna.

20.10.2010, 23:29 hod.
Garn

Unikátní slot je technicky to samé jako unikátní item…jen v jiném kabátě.

20.10.2010, 22:50 hod.
Schvalne

Ivos: to je zas podle mě zbytečné a akorád přidělávání práce navíc, když tenhle systém funguje dokonale a skoro nikdo (až na vyjímky) si na to nestěžuje..

20.10.2010, 22:47 hod.
Ivos

Mozna by nebylo marny udelat pro kazdou postavu (povolani) jeji unikatni sloty. Tzn treba kouzelnik: roba, plast, head… a treba 4 prsteny. Barbar veskerou zbroj, zadnej prsten a treba tetovani. Monk: roucho, opasek, boty a korale. Proste kazdej svoje a kazdej jinej pocet „kusu“.

20.10.2010, 22:33 hod.
Schvalne

Taky si vemte, že Blizzard už od začátku říká, že se snaží o to, aby každá postava byla originální a tím, že je možnost nosit víc zbroje se ta originalita postav ještě víc zvětši a možnost na to, že na battle.netu najdete hráče s identickou postavou jako máte vy se rapidně zmenší. Takže je to jedině velké + tahle vymoženost nosti tolik itemů na sobě.

20.10.2010, 21:24 hod.
Garn

Teoretická část hry může být v DIII zajímavá, ale mě spíš láká taktika boje, kontrola davu, pohyb po bojišti a kooperace v MP, která by měla být už jinde než v D2.

20.10.2010, 21:11 hod.
Rafider

Blizzard to vyváží, že si každý najde to své… mě třeba vybavování baví, stejně tak jako kombinování výbavy, takže já si v tom městu rád sednu na špalek, budu leštit a sestavovat co nejlépe fungující a vypadající zbroj… Oni to nepřeženou, ale zároveň ani neošiděj, zas to bude vyvážená akce, jak už jsem několikrát zmínil, všechny debaty jsou zbytečné, protože Blizzard nás zas nezklame :-P

20.10.2010, 21:06 hod.
JK

Jak vidíš, tak ano! :-D

20.10.2010, 20:47 hod.
mario

V diable 2 neboli ani nohavice ani náramníky a bolo to OK. Pridním dalších druhov zbroje sa len zvýši čas strávený v meste. Už pridaním remeselníkov v meste ktorý majú dosť velké možnosti vytvárania zbroje a kombinácie rún do skillov zaberie nejaký čas, a nevidím význam pridanim dalšej zbroje na postavu ako doležitý prvok ktorý by hru bohatil. V D2 mi uplne stačila zbroj ktorú postavala mohla na seba nosiť.(prstene,amulet,helma,armor,to­pánky,opasok,rukavice) To je podla Vás málo??

20.10.2010, 19:57 hod.
Stan

Garn – jj, je to pro Diablo moc složitý, respektive na ten jeho koncept a to proč ho lidi hrajou. Obávám se, že by to chtělo novou značku, protože se to nehodí ani do těch jiných her, kde je to ještě horší co se týče předmětů. Problém Diabla u mě je v tom, že po nějaké době člověk zná z paměti všechny předměty, jejich parametry atd., tohle by posunulo hru trochu dál a i po dlouhý době by člověk narazil na nový věci a možnosti.

Mato – přesně, taky mě hrozně baví vychytávat postavu ve všech aspektech tzn. i vybavení a tunit si vše unikátní cestou.

20.10.2010, 19:48 hod.
Garn

@Stan: Hlavně Diablo pracuje úplně na jiném principu. Toto je systém tak do Dragon Age nebo TES. Navíc Blizzard pořád k rozhovorech opakuje a dělá vše pro to, aby udrželi hráče co nejdéle v akci a nejméně ve městě. Toto by jen způsobilo to, že budu půl hodiny sedět a počítat vzorce a rozhodovat se mezi plátem 10×10 cm z mědi nebo oceli. Myslím, že už s gemama a skillama strávíme nějakou tu hodinku nad kalkulačkou. Mě osobně to nevadí, ale všechno má své hranice. Jednou jsem strávil u WoWka 5 hodin v GraphMakeru počítáním, jestli se pro mého shadow priesta ještě vyplácí gemy na haste nebo jestli mám dávat spell power… :-D

20.10.2010, 19:45 hod.
mato

Jj, jediná vec ktorá ma štvala na Gothicu bolo to že zbroj bola ako celok. Čím viac možností tým v tomto smere lepšie. Milujem keď sa môžem s postavou a tým čo má na sebe poriadne vyzabávkať :)

20.10.2010, 19:37 hod.
Rafider

Arts: Hezké, taky to podobně cejtím, stejně jako u DII… Co se týče té plné plátové zbroje, tak sama tato zbroj je vlastně něco jako „set“. Je to více dílů, k sobě svázaných, ale dělaných tak, že to k sobě pasuje a jde přidělat, nikdy se to nekombinovalo s jinými díly… Takže asi tak k tomu co jsem psal níže. Co tu píše Stan je také pravda, šlo by to, předělávat, upravit si právě tyto díly právě pro tuto zbroj a zas jí vylepšit a udělat si unikát… To vše by bylo pro některé zábavné, ale pro většinu asi moc složité a rozhodně se toho nedočkáme, nicméně nápad zajímavý, pak by to šlo, ale jinak si myslím, tak jak jsem říkal já :)

20.10.2010, 19:36 hod.
DOM

Stan – pěknej komentář, rád čtu pozitivní a ne ty tipu „kopie wow“

20.10.2010, 19:12 hod.
Bruski

to Arts: Tak teda to přirovnání cos použil je docela hustý. Pro mě to bude taky hodně velkej den, ale teda takhle moc to nevim.

20.10.2010, 19:07 hod.
Stan

Garn – v principu ano, přiděláváš na zbroj něco co jí vylepšuje, ale má to víc výhod, kromě gemů tu budou i jiné věci kterými vylepšit zbroj, takže více možností a ne jen gemy, a hlavně, má to hlavu a patu, místo strkání kamínků do brnění tu zbroj skutečně vylepšíš jako v reálu změnou materiálu, změnou nárameníků na plátovce, tam kde nárameníky nejsou by mohla být možnost je přidělat, změnit části plátové zbroje atd. Další nespornou výhodou bude téměř 100% unikátnost každého hráče, který dostane možnost mít svého hrdinu unikátního a i zbroje, které budou v základu pro všechny stejné potunit a udělat z ní unikátně vypadající a fungující zbroj. To samé platí ale pro další předměty, ne jen zbroj. V D2 a dalších hrách máš stovky, tisíce hráčů co vypadají úplně stejně, pocit z vlastnění unikátního hrdiny je fuč. Líbí se mi třeba možnost, že si na chain mail nebo breast plate hodim do dalšího slotu nárameníky, zatímco když ta plátovka už nárameníky mít bude a nemůžu použít další v určeném slotu, dám je u kováře odstranit za cenu ztráty nějakých bonusů, ale zase dostanu možnost použít ty jiné, kvalitnější ve slotu pro ně určených. Takových myšlenek mám tuny, ale je mi jasný, že Diablo neni tou hrou kde tohle vše realizovat, protože už by to Diablo dělalo zase složitější a už by to asi nebylo po chuti hráčům, kteří od Diabla očekávají něco jiného, ale já osobně bych se nezlobil.

20.10.2010, 18:54 hod.
Arts

Já DOUFÁM, že demo nebude, protože bych se už pak netěšil na to první zapnutí diabla, bez omezení.. a zkazil bych si tím celoživotní zážitek. Ale myslím to vážně (možná sem fanatik), až vyjde D3 a dojde mi domů original, už sem smířil přítelkyni i kámoše, že si koupím drahé šamaňské a bouchnu ho a ten okamžik zapnutí si užiju jako pravý blázen do Diabla.. (A to přitom vesměs nejsem pařan her).. Odpusť mi bůh to srovnání, ale bude to podobný pocit, jak při narození dítěte.

20.10.2010, 18:29 hod.
Garn

@Stan: To co říkáš má stejný výsledný efekt jako gemy + enchanty – měníš vlastnosti itemu částečně k obrazu svému, liší se to jen konceptem. Nebo jsi to myslel jinak?

@all: I když máte plátovou zbroj a navléká se naráz, tak jsou tam jednotlivé díly zvlášť a pospojované většinou koženými řemínky, co jsem viděl.

20.10.2010, 18:23 hod.
Rafider

Přesně tak, souhlas se Stanem a Garnem, je v tom větší rozmanitost a systém. Na druhou stranu bych udělal třeba to, že full plátová zbroj obsahuje více prvků brnění, tzn. pokud si vezmu full plate mail, tak se mi znepřístupní slot pro nátepníky atp. Takže v závislosti na tom, co je to za zbroj a co obsahuje, by se dalo doplňovat, nebo nikoliv… aby to bylo prostě reálné :) Když si vemu jen hrudní plát, je logické, že ostatní mohu doplňovat, ale při plné plátové zbroji nikoliv :) Co dát tohle jako dotaz? 8-)

20.10.2010, 17:36 hod.
Stan

Mně to vadilo a to hodně, a to i tenkrát když to byl první díl a jedno z prvních RPG celkově co jsem hrál, už tehdy jsem si řekl, že toho je fakt sakra málo.

Já osobně bych to hnal ještě dál a dokážu si představit tak 2, možná tři sloty navíc v inventáři, možnost u kováře měnit některé části zbroje, vylepšovat je, měnit třeba druh kovu, přibíjet lepší odolnější pláty atd. to v žádný hře snad ještě nebylo, bohužel už je to ale na koncept Diabla moc složitý.

20.10.2010, 17:32 hod.
Ivos

Nene, ale vzpomente na D1? Armor byl jen neden a nikomu to nevadilo. A bylo to i logicke. Kdyz si koupim brneni, tak komplet. Napr. tezke brneni neni hromada nahodnych plechu. Jednotlive dily musi do sebe zapadat, jinak se budto nehnete nebo si kejchnete a vsechno z vas opada. Je pravda, ze to hledani dilku je nedilnou soucasti Diabla, ale tady bych spis uvital rozvinutejsi systen runovych slov a gemu.

20.10.2010, 16:47 hod.
Klaun

Stan: „rozhodně je plus mít více částí, mít více kombinací, rozmýšlet co si nechat a co ne, kombinovat efekty předmětů, bude těžší dostat dobré rezisty a zároveň nepřijít o ostatní bonusy atd.,“

Naprosto souhlasím :)

20.10.2010, 16:33 hod.
Garn

Potítko si přes nátepníky těžko vezmeš. Jinak podle tvojí teorie by bylo ideální, kdyby v Diablu III byl jeden item, ketrý by se jmenoval Armor a zahrnoval by celé brnění? Více druhů itemů ti hlavně umožňuje nemít brnění +50, ale mít shouldery + 20% crit, chestku + 20 armor a headku + 15 strength. Přidávání slotů je všechno, jen ne umělé natahování hry.

EDIT: Stan byl rychlejší.

20.10.2010, 16:30 hod.
Stan

nesouhlasim, rozhodně je plus mít více částí, mít více kombinací, rozmýšlet co si nechat a co ne, kombinovat efekty předmětů, bude těžší dostat dobré rezisty a zároveň nepřijít o ostatní bonusy atd., takhle sebrat zbroj, která ti zařídí najednou třeba půlku či skoro maximum z rezistence je trochu nuda a eliminuje se tim potřeba zbytku předmětů, který se pak stanou zbytečný, nehledě na to, že to kazí gameplay kdy si na sebe z truhly vemu zbroj co jsem někde našel s 50 a více rezisty a šel proti ohnivýmu bossovi, byl skoro immuní a po boji si jí zase sundal a jel dál, takhle to prostě fungovat nesmí.

20.10.2010, 16:20 hod.
Ivos

Pridavani dalsich casti zbroje je nesmysl. S kazdym dilem zbroje prichazi do hry akorat dalsi magicky efekt (rezistence, boost vlastnosti…) a zaroven se snizuje jejich sila, aby se hra vyvazila. Takze namisto „gothic plate +50 fire resist“ <D1> ted bude "chest+5, shoulder+5, belt+5, boots+5, gloves+5, wrists+5, socks+5… tim se akorat umele natahuje hra, protoze kazdej bude hledat od vseho nejakou setku nebo unikatku. Doufam, ze si nikdo z Blizzardu nevsiml toho, ze na kazdy prst by se vesel jeden prsten.. nebo dva :) A co treba potitko? Huh?

20.10.2010, 16:14 hod.
Stan

The time has come to cleanse my homeland :-)

20.10.2010, 16:00 hod.
mato

Its time to clean my homeland ! :)

20.10.2010, 15:46 hod.
LOYF

Rafide: a taky se můžeš těšit na nějakou tu spršku studenou xD

20.10.2010, 14:39 hod.
pokus

demo bude tak na Blizzconu 8-O

20.10.2010, 13:28 hod.
Richard

V tom případě si už raději zamluv nějakou příjemnou postel s vyhlídkou do zahrady a hodného pana doktora .. ;)

20.10.2010, 11:15 hod.
Rafider

Já si myslím, že čím víc článků zbroje, tím lépe :)

Já hlavně doufám, že bude DEMO, nebo se z toho čekání už zblázním :)

20.10.2010, 10:40 hod.
Ejdy

brutalni uz se nemuzu dockat az za nej budu hrat :)) ta helma je fakt paradni, tahle postava ma charakter

20.10.2010, 09:39 hod.
petrklic

S tim ze postava bude mit vice zbroje by se hra vlastne zjednodusila a sestavit obranu by nebyl problem a tak to jiste nebude. Omezit se to myslim da mensim mnozstvim vlastnosti na itemech, nebo pridanim damage, ktera nebyla v D2. Resilo se to uz nekde??

20.10.2010, 08:52 hod.
JUra

mario: nárameníky jsou to nejhezčí…

20.10.2010, 08:51 hod.
Bruski

to Ijen a Garn: Oba dva máte pravdu nák sem o tomhle neuvažoval, ale stejně když se na to podívám znova tak nevim jak tam udělal náký dobře vypadající přechody mezi těma chráničema na nohy a „kalhotama“.

20.10.2010, 08:40 hod.
Ijen

Bruski:

Nezapomínej, že porovnáváš High-Endový set (IK) s nesetovýma obyč. věcma…

20.10.2010, 08:40 hod.
Garn

Ve hře bude 18 úrovní zbroje a toto je 5. tier, to znamená, že když to rovnoměrně rozložíš, tak toto jsme ve III. – IV. aktu na normal. Navíc to nejsou sety jako v D2, ale random itemy.

20.10.2010, 08:30 hod.
Bruski

to Mario: To že přidali víc předmětů oproti D2 je podle mě jedině dobře. Já si rác s těma statistikama a ostatníma číslama rád pohraju. Co se týče obrázku tak se mi to fakt líbí, ale na druhou stranu nemůžu si pomoct něco mi tam chybí. Když se podívám na starýho D2 barbara s IK setem (vim že neni nejlepší, ale vypadá sakra cool) a porovnám ho s timhle tak nevim nevim.

20.10.2010, 08:13 hod.
Garn

To by mně osobně ani nevadilo. ;-)

20.10.2010, 08:12 hod.
mario

Podla mňa sú náramníky zbytočné, už to že pridali nohavice oproti D2 stačí áž áž, aby sme sa potom nestratili v tých všetkých štatistikách zbroje a ich kombináciách

20.10.2010, 07:32 hod.
Klaun
  1. Jak daleko jste s vývojem D3?
  2. Hodláte před vydáním D3 vydat její beta?
  3. Když jsem viděl různé názory na grafické zpracování itemů ,bude tady možnost fce v nastavení display „show/hide helm“?

Jinak něco k obrázku barbara: HELL YEAH!! Jinak bíle vousy a vlasy má pořád tak třeba tak mladej nebude :)

20.10.2010, 07:09 hod.
petrklic

Problem bude asi v tom, ze Blizzard zavedl dalsi prvek a tim jsou narameniky. Udelaji pri pocitani postavy hru jiste zajimavejsi, musi byt ve hre videt a pritom jsou omezeni rozlisenim a musi zachovat pomer postavy. Pokud by mel baba normalni prilbu, tak bude hlava mezi narameniky zase smesne mala. Vemte si babu z D2, s prilbou s kridelky a zvecte ho, dopadlo by to stejne a nikomu to nevadi. Vubec je nepodezirám, ze by neumeli namalovat hezci obrazek.

20.10.2010, 06:53 hod.
JimRaynor

Ja si nemuzu pomoct ale barbarka vypada lip :-D … ale i tak je barbar C00L a bude to jedna z classu kterou si rad zahraju … zaujal me Monk a WD :-)

20.10.2010, 00:33 hod.
ewil

vypada ako vojak z MoH len mu chyba ten kulomet ;-)

20.10.2010, 00:22 hod.
Stan

když pominu ostatní věci, chybí tomu světlo a stíny, proto vypadá tak plochej a působí to i dojmem že má malý krátký nožičky, jak tam nejsou stíny a nasvícení tak se ztrácí perspektiva.

20.10.2010, 00:09 hod.
Ivos

No.. neco malo tomu chybi. Barbaroj bych dal za dve, barbarce za jedna a ostatni bych neklasifikoval za hrubou urazku vsech dustojne-vypadajicich hernich hrdinu.

19.10.2010, 23:55 hod.
Sam

no nic moc teda, nevypadá blbě, ale na barba sem se mov těšil, a čekal bych víc.

19.10.2010, 23:34 hod.
Stan

tak mě napadá, bylo někde řečeno zda budou všechny zbroje na každém charakteru vypadat stejně nebo to bude jako v D2 kde tam ta samá zbroj na každém vypadala jinak? To mě vždycky celkem iritovalo, jeden předmět na každém jiný. Helmy se to hádám týkat nebude a bude unikátní.

19.10.2010, 23:20 hod.
petrklic

Konecne postava ktera nevypada jako titulni stranka z tydeniku pro pedofily (nic ve zlem) :-D

19.10.2010, 23:07 hod.
Vendetta

Ondra keby ta stretol niekde v lese a dal ti celo hned by si sa spametal …

19.10.2010, 21:58 hod.
Ondra

kozorožec :D

19.10.2010, 21:43 hod.
franzkfk

Garn: Pardon, nějak mi to ujelo.

19.10.2010, 21:42 hod.
Garn

Na ofi webu je má hnědé, zbytečně flamujete…

19.10.2010, 21:39 hod.
Stan

přiznám se, že jsem si jich nevšiml, ale jak jsem se na to zaměřil tak nestačim žasnout, v tomhle jsou prostě mimo nebo jedou na dobrym materiálu a míchaj barvy jak je napadne. Jako bych si vzal bílý ponožky, zelený boty, fialový kalhoty, žlutý triko a dělal jako že to ladí.

19.10.2010, 21:30 hod.
?ouma

Může být…teda až na ty zelené korálky na fousech a ve vlasech.

19.10.2010, 21:30 hod.
Rafider

Povedený, fakt pěkný, tady nemám co vytknout, jen že je škoda, že nebudou další, teď mi to bude 2× týdně chybět… měli by to nahradit zveřejňováním něčeho další… každopádně Blizzcon se blíží a já se nemohu dočkat!

19.10.2010, 21:30 hod.
JUra

Chybí tam zbraň, ale i bez ní to je dobrý…

19.10.2010, 21:17 hod.
Ondrec

Podle artworků a animace na oficiální stránce vypadá spíš na starouše

19.10.2010, 21:12 hod.
mario

brutalek, paradni chlap, jeste takovej mladsi, zadnej polobuh, no ale je krasnej chlapak :)

19.10.2010, 20:58 hod.
franzkfk

Kam se všechny tyhle ***** hrabou na Nekromanta:))

EDIT: To ti ale nebrání v tom psát slušně, že ne? Garn

19.10.2010, 20:53 hod.
morte

Ten barbar vyzerá fakt dobre.Určite najlepšie zo všetkých.

19.10.2010, 20:50 hod.
JK

hh .. Ten má teda chránič kulí :-D

19.10.2010, 20:49 hod.
pan_Smrtka

Ten se jim vážně povedl, to je Barbar jak má být.

19.10.2010, 20:34 hod.
Msio

Konečne niečo pekne

19.10.2010, 20:31 hod.
Ayra

Super! Tohle je postava za kterou stojí hrát =D

19.10.2010, 20:21 hod.
DOM

Super, ale jestli tam bude někdy zima tak asi zmrzne :D

19.10.2010, 20:08 hod.
Stan

trochu zklamání, řekl bych spíš jednooký mezi slepými králem.

19.10.2010, 20:06 hod.
Ondrec

Barbar a jeho ženský protějšek, bezkonkurenční vhled.

19.10.2010, 20:04 hod.
Zarpen

Tak to je nářez :-)

19.10.2010, 20:02 hod.
VoDZtO

Skoro se i bojím :D

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »