Diablo 3 - Pátou herní postavou je Demon Hunter

Novinky

Pátou herní postavou je Demon Hunter

24.10.2010, 15:00 hod. - 81 komentářů

demon-hunter Na BlizzConu 2010 byla odhalena poslední herní postava. Je to Demon Hunter (lovec démonů), bezesporu nejtemnější charakter v Diablu 3, k jehož nejsilnějším stránkám patří ovládání zbraní na dálku (kuše, luky) a využívání nástrah či pastí. Specialitou by mělo být ovládání dvou kuší najednou (dual-wield) – tzv. Pistol Crossbows.

Úvodní trailer k Demon Hunterovi:

Video se nepodařilo načíst.

Trailer je ke stažení ve formátu .mpg v sekci Download – Trailery.

Podrobnější informace o postavě se dočtete v sekci Charaktery – Demon Hunter.

Autor: James

Komentáře

27.10.2010, 15:40 hod.
Djoren

@Ivnard.

Mám na tebe otázku- Kdy si naposledy hrál Diablo II?

Viděl jsi zbroj Barbara? Nebo Necromancera? Viděl jsi Amazonku střílet z luku nebo kuše? Že ti nevadilo, že po každém hodu oštěpem se jí zhmotnil v ruce další?

Příjde mi, že tihle „fanoušci“ naposledy hrály Diablo před mnoha lety a Diablo 3 kritizují na základě svých notně zidealizovaných vzpomínek. Zkus si tu hru zahrát znova a pak předkládej argumenty. Tyhlety za moc nestojí.

A jen tak mimochodem. Dlouhá léta jsem hrál jak Diablo I tak II a považuju se za fanouška série. Nechoď na mě s tím, že každý Diabla znalý člověk by měl novým Diablem opovrhovat. Svůj názor si nech pro sebe a nepodsouvej ho ostatním. … Omlouvám se za trochu ostřejší tón, ale číst další a další posty o „zničené sérii“ a „nedostatku realismu“ mě už začíná unavovat. Hodně.

27.10.2010, 09:55 hod.
Garn

Rafider píše: „Hrál to z vás někdo?“ Já ano! :-D

27.10.2010, 08:48 hod.
Rafider

Já vám nevím, ale soudit a psát hotové teď nějaký hotové názory, rozhodnutí, je dle mě zbytečné… Hrál to z vás někdo? Nebo soudíte jen dle toho co zatím vidíte? Diablo II mělo od Diabla I také hodně barevnou grafiku a přesto na dobu už zastaralou, kolik bylo tenkrát kritiky, kolik z nás remcalo, než jsme si na tu změnu zvykli… ale po pár minutách jsme zjistili, že je to naprosto dokonalé a sedíme u toho do dnes, nebo ne? Stejně tak si myslím, že to bude s D III, teď remcáme, ale až k tomu sedneme a vše do sebe začne zapadat, grafika, hratelnost, podkreslení muzikou atd., nebudeme chtít nic jiného… To je prostě jen ta obava ze změny, kterou člověk nerad přijímá ze zvyku, nebo já nevím. Dle mě to nebude mít chybu, nové systémy jsou i na dnešní dobu originální a já se toho nemohu dočkat, vše vypadá fantasticky a jedno druhé doplňuje. Stejně tak si myslím, že DH je povedená, včetně traileru… A nemyslím si, že je to poslední přeživší, jak tu někdo píše, ale spíš náhodný kolemjdoucí, který loví démony a na cestě narazila na vyvražděnou vesnici… Prostě úhel pohledu a hlavně, předčasné a nesmyslné závěry, jako tomu tenkrát bylo u D II, nechme se překvapit, věřím, že to opět bude stát za to a všechny nás to pohltí 8-)

Diablo 3 koupit
27.10.2010, 08:20 hod.
Paratus

Co se týče munice no to je asi tak. Chuck Norris je jediný člověk co má v M4 místo 30 nábojů 120 a ostatní si domyslí. Tahle postava se mi překvapivě líbí, a teď je tu dilema DH/Monk. A co se týče toho WoW, tak kdyby to vyšlo až po D3, tak všechno v něm by bylo zase moc Diablovité. Mě osobně by se dual-wield střelné zbraně ve WoW líbily bylo by to něco jako Arms/Fury warrior před WoTLK.

27.10.2010, 07:16 hod.
Ivos

@Ivnard: Souhlasim, souhlasim a … souhlasim. AZ!!! na to zabiti legendy. Jablko padlo sice trochu dal od stromu, ale porad to vypada na hodne dustojnyho nastupce.

@Psychopat: V traileru DH nepratele svaze, necha explodovat, pak rozhodi granaty nebo kbelik nozu.. na co vlastne potrebuje zbrane? :)

27.10.2010, 06:59 hod.
Psychopat

jen pro ty co se bojí o meele schopnosti Huntera bylo potvrzeo že bude moci používat i štít a zbraně a že na to budou i nějaké traity.

27.10.2010, 00:40 hod.
Adagio

Teď utřou v recenzi novej Fallout, že tj technicky zastaralý :-D holt titul jako Fallout si to může dovolit. Není to jako Call of Duty, kde je nejpodstatnější audiovizuální stránka. Teď k Diablu… Už chápu komentáře skalních fanoušků CELÉ série, kteří vzpomínaj na D1 a D2 a porovnávají s očekávaným D3. Původní Diablo sem nikdy nehrál a neznám Vámi vzpomínanou temnou stránku hry a pocit strachu. Já jsem hrál třeba D2 už ve 12 letech, ve věku, kdy téměř všichni hráli nějakou tu FPS. S přestávkama hru hraji dodnes a nepřestává mě bavit, a to sem nikdy nehrál multiplayer. Líbil se mi koment, že se blizzard s D3 zaměřuje na širší hráčskou veřejnost a snaží se přilákat i nové fandy, kteří s Diablem neměli tu čest. Což má za následek určité změny oproti předchozímu dílu, já jim to nezazlívám. Stejně to bude hra na dalších 10 let mýho života ať to dopadne jakkoliv. Kdyžtak tu přeci bude stále D2 ;-)

27.10.2010, 00:00 hod.
Garn

@Invard: Říct, že jsi hrál Diablo II kvůli realičnosti zbrojí a temné atmosféře je přinejmenším…odvážné.

26.10.2010, 23:25 hod.
Ondrec

Souhlasím souhlasím.. když se člověk podívá na cinematicy diabla 2 tak i teď mu jde mráz po zádech.. Ještě nedávno jsem měl kladný názor na d3, ale teď si říkám, že to bude něco jako torchlight.. Ale to se uvidí, jak to d3 bude vypadat.. To první video, kde je ten fight s tím bosem, je docela i pěkné a trochu tam je té diablo atmosféry. Ale hra musí mít asi špatnou grafiku, nekromancera a barbara, aby se dala nazvat diablem :D

26.10.2010, 22:35 hod.
Ivnard

No, pánové a dámy, pozorne jsem doted sledoval veskery vyvoj D3 a jedno vidim jistě – S Diablem II to ma (bohuzel) společného jen velmi, velmi málo. Diablo II bylo pro mne vždy krásnou kombinací temného středovéku a temné, až démonické fantasy. Vyvolávalo ve člověku ten nadherný pocit tísně a mělo celkově onen okultní nádech. Postavy tam nosily zbroje a oblećení velice, velice podobné až identické se skutečností. A právě ony technicke vymoženosti, jako ma DH kazí onu středověkou atmosféru, možná si právě teď někdo řekne: „To ti nevadi, že umí kouzlit, jsou tam démoni a člověk tam potenciálně nemůže zemřít?“ Předem odpovidam, nevadí. Bez kouzel by to nebylo fantasy a bez demonů by se to ztěží dalo nazvat Diablem. ALE, všechny ty manga zbroje, automatické kuše a extrémně barvité skilly jsou podle mně příliš pohádkové, kazí onen temný ráz. Člověk, který nemá zkušenosti s předchozími díly, takový správný náhodný hráč bude se hrou maximálné spokojen, má totiž očividné parádní hratelnost a je pěkná na pohled, prostě kvalitní práce, ale jak tak vidím, Blizzard nedělá hru pro slintající skalní fandy, staré mazáky, veterány. Dělá hru pro co možná nejsirší společnost, čímž je, podle mého skromného názoru, Diablo III mnohen lacinější. Na jednu stranu je zde radost z toho, že tak starý titul se dočkal krásného „pokračování“, na druhou stranu zklamání z totálních nesmyslů a ze zkomerečnění. Myslím, že každý, kdo četl knihy Diablo a zároveň hrál 2ku, mi dá za pravdu. Prostě mi je jen líto, že tímto dílkem Blizzard zabíjí legendu…

26.10.2010, 21:50 hod.
Djoren

Abych řek pravdu, ani to příběhové pozadí Demonhunterky mě zase moc nenadchnulo.

Backstory typu „Démoni mi vyvraždili vesnici a já jediná sem přežila, takže nyní je jediným smyslem mého žití zabíjení démonů“ bych čekal spíč v nějakém druhořádém fan-fic o Mary Sue.

26.10.2010, 20:34 hod.
Psychopat

mě zajímá co se začne dít až všichni zjistí že i Barbar umí vyvolat pomocníky :-D

26.10.2010, 20:33 hod.
Garn

Asi věc názoru…vystřelit provaz s bombou, která se cíli omotá kolem krku a odpálí mu hlavu…podle mě dost cool. :-D

26.10.2010, 20:23 hod.
Djoren

Když to tak vemu, tak všechny povedenější a nej „cool“ skilly má Wizard- klony, teleport, hydra, blizzard, „lejzr“, slow time. Na něm Blizzard trochu opustil uzdu fantazii (nebo objevil DnD :D). V porovnání s ním vypadá Demon hunter hodně chudě. Asi jako hodně osekaná Assassinka krouhlá amazonkou. Žádné originální kousky, až na ten „dash“ skill. Snad budou i lepší.

26.10.2010, 15:28 hod.
Honza

Ivosi, pouze jsem reagoval na tvůj poslední příspěvek. Jestli jsi tam našel něco, co se dá považovat za útok proti tobě a tvým názorům, tak se omlouvám. Docela bych rád, aby se tady rozvedla diskuse na téma DH obecně. Vzhled postavy… super, koncept boje na dálku… super, boj na blízko… „?“, skilly… nic moc. Kromě zpomalovacího řetězce a rychlého úskoku nemá nic, čím by kontrolovala davy(stun,root), nebo si držela příšerky od těla(viz Amazonka a Decoy nebo valkýra) U DH mi k dokonalosti prostě něco chybí akorát přesně nemůžu definovat co.

26.10.2010, 12:50 hod.
Ivos

Honzo, ty jsi budto predchozi prispevky vubec necetl nebo zamerne reagujes na neco smysleneho. Nikdo se nepozastavuje nad tim, jestli je to mozne. No neni. Bavime se o tom, jak by se komu DH a okoli libilo vic nebo co komu nevyhovuje.

Stejne tak kdyz nevidis duvod, proc prizpusobovat sirku stopy kusi… Ja ten duvod taky nevidim a ani to nechci. Jen jsem toho nazoru, ze kdyz si Blizzardi vyhrali s krasnejma animacema explodujicich tel, tak je skoda to zakryt necim, co by bohate splnilo svuj ucel v mnohem decentnejsi forme.

Omlouvam se za dlouhy nudny prispevky, ale nemam rad, kdyz nekdo (treba i nedopatrenim) vyklada moje slova po svym.

26.10.2010, 11:32 hod.
Honza

to Ivos: já osobně nevidím důvod, proč přizpůsopovat šířku stopy ohnivého šípu kuši, nebo vystřelené šipce. Lidi, tohle je fantasy HRA. Tímhle stylem bychom se mohli začít ptát kde se vzala minitornáda, co kouzlí kouzelnice? Proč jsou tak malá? Tornáda jsou přeci ve skutečnosti mnohem mnohem větší. Efekty bych opravdu nechal na autorech a jejich vkusu. Ještě k těm ohnivým skilům. Jestli budou některá kouzla do oražova, jiná do fialova, nebo budou všechny efekty jen červené, je mi to naprosto putna. Ve hře typu Diablo nehledám logiku ani realističnost.

26.10.2010, 11:18 hod.
Ivos

Garne, ale ja na tom nevidim nic extremniho. Ja (a mozna par dalsich lidicek) si myslime, ze kdyz sedi kamennej gargoyle v kamenny kobce na konci chodby a neni videt, ze je to v poradku (jeden priklad za vsechny). Nic extremniho.

A co se tyka tech svetelnych efektu, tak jsi to vzal za spatnej konec. Samozrejme, ze pokud nekoho trefim vybusnym sipem.. neni treba rozvadet. Me jde o efekt samotneho utoku. Vystreleny sip ma cca 10m dlouhou ohnivou stopu, ktera je sirsi nez samotna postava. TADY bych ubral, protoze samotny utok potom potlacuje jinak hezkej efekt vybuchu.

A jeste teda muj osobni nazor k tem ohnivym skillum.. pokud v D3 bude 50 ohnivych skillu a vsechny v odstinu cervene, tak slibuju, ze budu posledni, kdo by na to nadaval. D1, D2, co ohnivy skill, to odstin cervene. Jsem na to tak zvykly.

26.10.2010, 00:57 hod.
Garn

Nepřivlastňuj si MOJI DH !!! ;-) Toto je char, co mi bude sedět. Witch doc je moc OP, Wizard moc křehkej a Monk moc paladinoidní. Barb se dá, ale ranged, to je moje. :-)

26.10.2010, 00:54 hod.
Honza

Hm, asi jsem jediný, komu se koncept lovce démonů líbí, ale komu připadá jako chudý příbuzný kouzelnice:-( Třeba jen předbíhám. Zatím nám ukázali cca 6 skillů a třeba mají to nejlepší v záloce.

26.10.2010, 00:42 hod.
Garn

Tísnivá atmosféra D1 byla způsobená posunutou gammou a light radiusem +/- 1cm kolem postavy. Jo a taky tím, že barvy textur jsou v odstínu šedé. Je to černý, to bude cesta, je to šedý, to bude tráva… Toto udělat v dnešní době, tak můžu svůj 24 placový monitor hodit z okna a Diablo by letělo hend za ním. Diablo 2 je to samé, ale gammu posunuli. Diablo 3 když ho hraješ, tak je pořád dost temné, ale nepotřebuje tu atmosféru dělat tím, že na poušti zhasneš žárovku. Možná by Diablo bylo lepší v „noir“ grafickém kabátu, ale možná taky ne. Ty ubohé přepatlané screeny poloprůhlednou vrstvou ve photoshopu se zvýšeným kontrastem nepovažuji za změnu grafického designu btw.

Co se týká herního stylu, tak mi to maximálně vyhovuje. Rozhodně budu radši lítat po dungu jak hadr na holi než abych si za střelce stoupl do dvěři, drtil myšítko a modlil se. (Torchlight)

Když kritizuješ třeba to blikání a svícení všemi barvami, zkus domýšlet důsledky taky. Jak by jsi reagoval, kdyby řekli, že tam bude 700 unikátních skillů a z toho 50 jsou fire spelly všechny v odstínu červené? Zase by jsi nadával, že to nejsou unikátní spelly, že jsou všechny stejné.

Nechci se hádat ani ti vnucovat svůj názor, jen bych rád k takto extrémním pohledům na věc udělal protiváhu a poukázal i na další faktory.

26.10.2010, 00:24 hod.
Ivos

V tom pripade taky patrim k te mensine, ktere se libila tisniva atmoska D1cky. Netvrdim, ze D3 je nejak prehnany, ale to tiche plizeni dungeonem vystridalo takove to „hop sem – hop tam – ted jsem tady – ted jsem tamhle – tu mas bombu – tu mas granat – ty budes svitit – ja budu blikat – a vsechno driv, nez vystydne polivka“.

25.10.2010, 23:58 hod.
Honza

No, já jsem na grafický vzhled tak nějak přehodnotil názor. Ano, vypadá komiksověji, ano je hodně barevný, ale efekty jako mlha, pára, tlakové vlny a spousta poletujících končetin a těl… mňam:-) Upřímně ruku na srdce. I kdyby to bylo ve 2D s grafikou Diabla 2,tak mě to stejně neodradí:-) Když porovnám lovce démonů s kouzelnicí, tak si nemůžu pomoct, ale kouzelnice jasně vede. U kouzelnice jsme měli možnost zatím vidět: Teleport, zpomalení času, „laser“, AOE zmražení, meteority, hydru, řetěz blesků a podobně. Lovec démonů by měl mít opravdu něco speciálního(jako amazonka decoy,valkýra nebo tak). Koncept je zatím u této postavy souboj na dálku pomocí kuší, takže skill co dává AOE šipky v malém rádiusu kolem postavy mi přijde celkem zbytečný, jelikož stejně jako v D2 si budete udržovat bezpečný odstup od davů a k tělu si nikoho nepustíte. Doufám, že brzy uvidíme u této postavy něco, co nás donutí ji hrát a nešáhnout raději po kouzelnici.

25.10.2010, 23:33 hod.
Chiko

@ below: I see what u did there :D Trolls will troll. Banelings will roll… And remember to construct additional pylons!

25.10.2010, 23:15 hod.
Garn

Jste slabí, učte se od mistrů: http://www.blizzblues.com/…7363786.html

25.10.2010, 22:37 hod.
Ondrec

Carmus, řekl bych, že to není minorita. DH se mi líbí, ale taky postrádám tu strašidelnost a obtížnost diabla 1 ;)

25.10.2010, 21:50 hod.
ananas

ale nee,zadnej dutej mozek z wowka :),hraji d2 i wowko,hry jsou to o necem jinym a dh mi akorat spis prijde do sveta wow nezli d2,ale neni v tom nic negativniho…osobne to vidim tak,ze tyto dve hry (d3×wow) jsou naprosto odlisne a basta,jen sem tim chtel rict,ze jako dalsi postavu sem mel jinou predstavu(neco co bude chodit svetem a budit v ostatnich strach svou temnotou,ale temnota pouzivana k dobre veci,trochu nekrouse s druidem(ci amazonkou)vyvolaval by zjevy a sam se bud menil,nebo hazel/strilel veci z podsveti),ovsem dh je skvely prislib zabavny postavy(a to moje temno se v ni taky objevilo…nechtel sem prudit wowkem…

25.10.2010, 21:40 hod.
Carmus

Já souhlasím s Vnosek-em… Nerad vidím, jak se Diablo (byť jen malinko) otáčí čelem k masovejm řežbám jako Painkiller (berte s nadhledem ;-)). Jestli přebíjí nebo ne neřeším, ale co se týče podpatků, tak stojím na stejný straně barikády jako aš – tenhle fetiš pro puberťáky si mohli odpustit. Ale asi patřím k tý dost minoritní skupině, co by si přála vidět Diablo opět temný, strašidelný, hororový a aspoň trochu reálný. Bohužel teď frčí (a tím pádem se prodává) něco jinýho, tak se asi budu muset smířit s „akčností“ a milionem barviček na každým rohu, kterej z Diabla udělá omalovánky.

25.10.2010, 20:32 hod.
Quek

… Diablo je o masové řežbě a co se tech kusi tyce zeshora stejne skoro nebudou videt

25.10.2010, 19:40 hod.
Vnosek

Omlouvám se, ale pro mě je to velké zklamání, nejhorší co jsem kdy od blizzárdu viděl !! A postavě můžou dát do ruky rovnou kulomet…bude to masová řežba…už ted me to neba !!! Byl bych radeji kdyby to konvertovalo ke klidné jedničce.....ach jo !

25.10.2010, 18:38 hod.
Yess?c

Presne tak :) DH powa :) uz se tesím, ale i na ostatní classy. takovej Barbar a dalsí, aa bude to paradní hra, uz aby to vyslo :) hezky na 2 mesíční prazky :)

25.10.2010, 17:53 hod.
Walhall

Modlil jsem se, aby pátá postava byla něco jako je tahle…vyšlo to…já už mám vybráno, za koho si rozjedu hru:)

25.10.2010, 15:22 hod.
Chiko

/facepalm Několik lidí, kteří zmiňují podobnost s WoW či všeobecně s jakoukoliv hrou by si měli pořádnou vrazit. Seriously. Pokud někdo požaduje vysvětlení, podejte žádost, ale racionálně uvažující člověk nezaslepen WoWkem chápe můj komentář ve všem směru.

25.10.2010, 14:40 hod.
JimRaynor

Melchior .. jj taky me to napadlo :-D

25.10.2010, 13:33 hod.
Melchior

vsichni tu melou o podobnosti s wow.. me treba konkretne ten skin strasne pripomina Dark rangerku z w3 :)

25.10.2010, 13:18 hod.
Kjuzi

Jednoznačně mi tato postava připadá jako jedna z nejzajímavějších z nabízené pětice. V D2 mám oblíbenou postavu assasinku a DH ji hodně připomíná. Pro mně jasná volby v prvním hraní D3. Ale to se ještě načekáme :)

25.10.2010, 12:42 hod.
Leorik

Jen pro vecne WoW pesimisty a rejpalisty. ;-) Pokud by D3 nemela mit nic co je v WoW aby nevznikla podobnost, stala by se z D3 asi filmova eroticka adventura. :-D

25.10.2010, 09:35 hod.
Baglik

To bylo jasné hned že tam dají někoho s lukem šlo jen o to jak ho pojmenují

24.10.2010, 22:50 hod.
KUFI

jeste uvidim jak bude vypadat hunterak, ale nemel jsem rad assku a nemam rad ani tenhle jeji klon s pistolo-kusema. Zatim muj adept na posledni hratelnej char. 1)WD 2)Barb 3)Wiz 4)Monk 5)DH

24.10.2010, 22:50 hod.
Rafider

Nojo, ta vnucená myšlenka WoWka otupila asi dost mozků… Jak už jsem psal někde dříve… víte kolika hrám je toto podobné, za celý herní vývoj? A proč u FANTASY HRY hledáte reálnost? Tak by to přeci nešlo a nikoho nebavilo… Navíc, co je na magii čarující šípy méně reálného, jako na magii přivolávající meteory, tvoří jiné živelné smrště či snad schopné se teleportovat? Opravdu škoda se k tomuto po několikáté vyjadřovat… Mě se to vše zatím hodně líbí, musím uznat, že tohle video je semtam trochu „přehnané“ ve stylu dnešních akčních filmů, ale doba si to žádá :-D Nicméně atmosféra a celkové provedení, včetně myšlenky na jedničku 8-)

24.10.2010, 22:41 hod.
JimRaynor

sry za Double Post ale uz sem 5× videl trailer na DH a porad se mi zacina cim dal tim vic zamlouvat :-D Blizzard by on ni mohl udelat cely film :-)

24.10.2010, 22:38 hod.
JUra

někdo mě možná mohl pochopit špatně já jsem na straně kůl věcí a nevadími to co jsem napsal dole ty nelogičnosti nad tím opravdu mi to srdce neláme…

24.10.2010, 22:36 hod.
JimRaynor

kundihrabka : docela mas pravdu s tim huntrem :-D … ale fakt nechapu proc kazdy na kazdou novinku ohledne D3 rekne to je i ve WoW ..... tohle je jak z WoW … jej dalsi vec do WoW / z WoW :-|

24.10.2010, 22:29 hod.
Garn

Však je nech, pozadí main menu bude hlava Diabla, jasný WoWkařský prvek :-D

24.10.2010, 22:22 hod.
Spector

Já už fakt nevím, kam na to lidi chodíte. Někteří tady jste opravdu schopni zhatit a zWOWkařit absolutně všechno, co je o Diablu III zveřejněno a přitom jste absolutně vedle. jednoruční kuše samozřejmě existují a vzhledem k tomu, že D3 je fantasy, proč by nemohli vývojáři použít trochu fantazie k vytvoření něčeho, co v normálním světě prostě nejde. To chcete hrát za postavy, které neunesou víc, než jednu sekyru a to ještě když mají jen lehké brnění, po pěti rychlých krocích zastavovat k odpočinku, nedejbože si někde ke stromu čapnou a vykonat potřebu? To snad ne.

24.10.2010, 22:12 hod.
Garn

Dvě kuše sedí do WoWka? hehe :-D

24.10.2010, 21:45 hod.
ananas

asi tak.dve kuse mi sedi spis do wowka,je to fakt uz moc mimo diablo serii,ale nijak mi to nevadi,stejne si za nu taky jednou urcite zahraju…mam jiny favority :) taky nesmime zapominat,ze kuci z blizzu delaji diablo 3 a to si zada urcite inovace,coz treba dh urcite je a propadak to jistojiste nebude :) huz sa tesim

24.10.2010, 21:43 hod.
pan_Smrtka

Wow, tak tohle se Blizzardu hodně povedlo. Zatím u mě jednoznačně vede a bude první, za koho si zahraju

24.10.2010, 21:25 hod.
Richard

spekulovat proč je fantasy hra fantastická je fakt známka úpadku :-D

24.10.2010, 21:19 hod.
ramm

Proc se nikdo nepozastavuje nad tim, ze marinaci ve SC2 taky nikdy nereloaduji naboje v boji a ze jim nikdy nedojdou? :)

24.10.2010, 21:08 hod.
Garn

Dual-Ingram powa…Max Payne 4ever.

24.10.2010, 21:05 hod.
Ivos

DH nevypada spatne, ale oproti segram (amazonka a asina) je az dost komiksova. Takova drsno-drsna drsnacka. Spis mi ale vyhovuje amazonka, ktera pracne napne 12× za vterinu tetivu nez system 2 uzi-kusi. Sympatacka, ale hraje zbytecne moc na image.

24.10.2010, 20:57 hod.
Quek

presne si to vystihl/a hra neni o logice ale o hratelnosti

24.10.2010, 20:53 hod.
kundihrabka

JimRaynor: malinkata podobnost tam je. Specializace na strelne zbrane a ma pasti, coz ma i hunter ve WoW, jeste ma vault, coz je podobne u WoWkarskeho huntera skillu disengage :) , ale tim to tak nejak konci.

Me spis fascinuje jak tu dost lidi resi takove kraviny jako ze postava neprebiji a nevim co jeste. Stejne po case nikoho nebude zajimat jak postava vypada. Maximalne jen kvuli toho, aby clovek odhadem zjistil jaky ma podle textur dotycny asi equip a nejake prebijeni apod uz nikoho nebude zajimat. Zvlastni, ze kdyz se nekde barbar rozhani sekerou, tak nikdo neresil situaci, ze by do nejakeho moba mohl ten barbar tu sekeru zatnout tak moc, ze by musel mrtve telo prislapnout, aby mohl zasekle ostri vypacit ven.

24.10.2010, 20:42 hod.
kundihrabka

Nevim proc resite naboje u toho huntera, kdyz cca v 1:25 toho videa je videt, ze k tom hrotu pricaruje i zbytek toho sipu, tak proc by mohl u jednorucnich carovat rovnou komplet munici.

24.10.2010, 20:36 hod.
JimRaynor

DeKlerk … Diablo 3 se melo jmenovat WoW 2 to nevis ? :-D Nechapu kde vidite u DH nejakou podobu s WoW ? hraju Huntera a tam hutner nabiji ( v jistem slova smyslu) nechapu jak si na to wow prisel :-)

24.10.2010, 20:25 hod.
Tabul

Má podpatky protože to tak vypadá více sexy!

24.10.2010, 20:21 hod.
Richard

lol tohle je dobrá diskuse hoši! Tak pojďme teď do barbara .. jaktože praští sekerou o zem a na zemi se ukáže oranžový flek a všechno okolo se hejbe? Kde se ta oranžová vzala? A vůbec, jak se možný, že se mu ta sekera nezničila nebo minimálně neotupila? A vůbec, proč to všechno vypadá tak moc historicky? Proč to všechno vypadá tak moc fantasy? My chceme přece hrát Second Life! 8-) Kluci, dejte si sprchu a bude zase dobře .. ;)

24.10.2010, 19:53 hod.
Quek

jiste ale jak chces prebijet kdyz v obou rukach drzi kusi, a taky v jednom gameplay strilela dost rychle takze z ty animacky prebijeni by byla rozmazana smouha (v ty ukazce samozrejme to mohlo byt vymysleno lepe) ale stejne DH se mi libi

24.10.2010, 19:42 hod.
DeKlerk

souhlasim s Ašem, tohle je opravdu komická postava, totální wow, ale naštěstí mě nikdo nenutí, abych za todle snad někdy hrál, že.

24.10.2010, 18:54 hod.
a?

No nic, původně jsem si chtěl jen povzdechnout, ale teď vidím, že vám tu spíš hejbu žlučí (což věřte nebo ne, nebyl můj záměr). Asi si hold budu muset zvyknout, že Action RPG u Diabla znamená hlavně akce a až potom možná RPG. Žijte v míru.

24.10.2010, 18:49 hod.
a?

Jura:

  1. naprostý souhlas, určitě by se to dalo vyřešit lépe, některé hry např. mají maximální nosnost postavy a hmotnost jednotlivých předmětů
  2. naprostý souhlas, ze zvířat by neměli padat meče
  3. to mi divný nepříde, lidi jsou svině :D

Hmmm Blizzard se asi nesplet, většina lidí asi fakt nepřemýšlí o tom, že je nesmysl na každym kroku, hlavně když je všude spousta cool efektů a můžou střílet v akimbo módu, že.

Garn: Máš pravdu, je to opravdu věcí názoru. Jinak, co se týče podpatků, to je zanetbatelná drobnost, ale reload mechanism/gadget/animaci přidat mohli.

24.10.2010, 18:36 hod.
Garn

@aš: Věc názoru, já zase považuju za nesmysl řešit to, že hero má podpatky a že střelné zbraně mají nekonečno nábojů a nepřebíjí se. Pokud by tam byla animace přebíjení, tak by zase vznikaly grafické nesrovnalosti při rychlé střelbě. Kdyby tam dali ještě náboje, tak by postava byla znevýhodněna oproti ostatním. A podpatky…nemyslím si, že tak budou vypadat všechny boty pro DH, ale i kdyby, tak je to jen designový prvek.

24.10.2010, 18:33 hod.
Demoness

no podle videí mi přijde, že se nějak moc páře s potvorama a na kill se nadře… v porovnání s předchozími postavami…

24.10.2010, 18:28 hod.
JUra
  1. fakt že máš plný invetář zbrojí (kde jsou?, jaktože toho tolik uneseš?)
  2. fakt že zabiješ nějaké zvíře a padne z něj meč (odkdy zvíře nosí meč????)
  3. fakt že obchodníkovi(řemlseníkovi), kterému jsi zachránil život (vlastně ty zachraňej celý svět) musiš furt platit za věci co si kupuješ ( všici by tě přeci měli nosit na ramenou a dávat vše zadarmo)

4)…

Takhle bych mohl pokračovat dlouho, ale doufám že už ty „nelogičnosti“ chápeš Gameplay a cool nápady/věci jsou na prvním místě…Musíš uznat že když střílí z dvou kuší a kosí všecko co vidí je AWESOME…

24.10.2010, 18:20 hod.
Ondrec

Van Helsing jí taky držel v jedný ruce, co si pamatuju :D I tak je to efektivně vypadající, až takový americký akční styl. Já zas čekal svatouška s puškou, svěcenou vodou, křížema u opasku atd.. Takovej witch slayer z heroes of neverth, jestli znáte.

24.10.2010, 18:19 hod.
a?

Film Van Helsing mám rád a princip opakovací kuše chápu. Jak Garn ovšem řekl, ani z běžné opakovací kuše nelze střílet jednou rukou. Navíc podle všech obrázků a traileru má DH 2 naprosto obyčejné kuše bez jakýchkoliv „reloading gadgets“, které prostě pořád pálí jednu šipku za druhou… což nedává smysl.

A ne Garne, není to trolling, přijímám fakt, že se jedná o fantasy, kde se vyskytují kouzla a někomu mohou svítit oči atp., ale v momentě, kdy do toho impementuješ nějakou naprosto reálnou věc s určitým funkčním mechanismem, měla by podle toho také fungovat. Navíc nemám důvod trollit, protože mám Diablo rád a právě proto mě štve, že Blizzard asi považuje své fanoušky za blbce a implementuje takové nesmysly.

24.10.2010, 18:02 hod.
Garn

Problém u opakovací kuše (repeating crossbow) je ten, že se nabíjí po každém výstřelu pumpováním podobně jako brokovnice, takže je nemožné z ní střílet jednou rukou – někdo tu tětivu natáhnout musí.

@aš: Zajímavé, že oči jí svítit můžou, to tě nezarazilo. :-D Trochu trolling porovnávat realitu a fantasy, ne?

24.10.2010, 17:49 hod.
B?da

Takový mix assasinky a amazonky … a jasná volba pro hru ! teda, ještě mi vrtá hlavou monk a možná barbar … ale ten trailer to je něco a hlavě je to konečně kus ženské :-)

24.10.2010, 17:44 hod.
Yess?c

Taky jsem z toho nadšenej a uz mam jasnou volbu co budu hrat az vyjde diablo :) uz se nehorazne teším na tu Levkyni démonu!!

24.10.2010, 17:43 hod.
Morgion

Nahodou DH vypada dost dobre

24.10.2010, 17:43 hod.
reddwarf

Navíc Van helsingova kuše není úplně scestná. Číňani měli už ve 4. století před kristem opakovací kuši se zásobníkem (akorát byl nahoře a ne dole).

24.10.2010, 17:35 hod.
Ondrec

Se podívej na Van Helsing.. třeba má nabíjení vyřešená podobným způsobem

24.10.2010, 17:18 hod.
a?

Jak z těch 2 kuší může pořád střílet, když je vůbec nenabíjí?! To působí spíš jako kdyby měla 2 guny s nekonečnejma zásobníkama… A taky nechápu jak může mít tak přísnej armor a k tomu podpatky… nesmysl.

24.10.2010, 17:04 hod.
JUra

edit: kdo používá střelné zbraně

24.10.2010, 17:04 hod.
JUra

Tabul: pak by tam nebyl nikdo kdo bojuje na dálku…

24.10.2010, 16:00 hod.
Tabul

Škoda že nebojuje na blízko, jinak by to byla jaksá volba.

24.10.2010, 15:21 hod.
zmetek

psal uz sem to v predchozi novince jsem z DH naprosto nadsenej a ten trailer je naprosto famozni a ta hudbicka k tomu uz se nemuzu dockat :-D

24.10.2010, 15:10 hod.
Richard

jj je super .. hodně se mi líbí!

24.10.2010, 15:09 hod.
Garn

Sexy, dark, mysterious, ranged, fast, magical, pistol crossbows = ♥

24.10.2010, 15:08 hod.
NooXs

Totálně stejné jako WoW tam maj taky kuše… xDDD jinak DH vypadá moc hezky… Female ztvárnění se hodně povedlo, něco jako asska.

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »