Diablo 3 - PvP Arena - místo pro souboje hráčů proti hráči

Novinky

PvP Arena - místo pro souboje hráčů proti hráči

24.10.2010, 15:15 hod. - 57 komentářů

pvp-areny Duely jeden proti jednomu či týmové souboje mezi hráči. Obojí v Diablu 3 bude, ovšem na rozdíl od Diabla 2 bude PvP zcela odděleno od okolního prostředí. Souboje budou probíhat v tzv. PvP aréně. Jak taková aréna vypadá? Jako běžná lokace, jen je prostorově omezena a platí na jejím území mírně odlišné herní mechanismy.

Pro ilustraci několik obrázků:

obrazek obrazek obrazek
obrazek obrazek obrazek
obrazek obrazek

Více informací o PvP arénách se dočtete v sekci Základní info – Multiplayer.

Autor: James

Komentáře

29.10.2010, 13:16 hod.
kundihrabka

At si lidi nadavaji na WoW v nejake souvislosti s Diablem jak chteji, ale co by tam mohlo byt je neco jako statistiky co mas u WoW charu, kde to vidis i na armory, ale nejak spis aby to bylo vazane na acc a spolecne pro vsechny chary co se kdy na acc objevi. Takove to ruzne kolik ceho celkem zabil. Jake jsou nejpouzivanejsi skilly u kterych class, kolikrat si treba zabil nejake act bosse, kolik droplo unikatu,setu, rare veci, kolik jich ziskal pres trade, jaky je prumerny lvl u HC charu, coz by prepocitavalo podle zivych a umrtych postav na HC, pocet odehranych hodin/dni za ruzne class a takove ruzne statistiky. Pokud by na to byl treba jeste pristup pres webove rozhrani jako mas armory na WoW, tak by se dalo lehce zjistit jak kdo hraje a hlavne jak se mu asi vede. Pak by tu mohl kamarad Honza nekoho posuzovat na zaklade neceho a nemusel by varit z vody :-) Treba neco takoveho bych uvital vic nez pritrouble achievy typu „vylevluj 30× lvl 60“, „zab 80× kazdeho act bosse“, „vyhrej 30× arenu“ a takove ruzne zbytecne achievy.

28.10.2010, 23:50 hod.
Garn

Vás dva si sem napíšu, že budete dávat první HC duel na 10. levelu a video z něj dám na web. A teď už toho nechte. ;-)

28.10.2010, 23:15 hod.
kundihrabka

Tupe se chovas Ty fesaku, kdyz prohlasujes, ze HC hraci jsou elita a jeste se snazis soudit nekoho co hral ci nehral, kdyz ho vubec neznas.

Diablo 3 koupit
28.10.2010, 10:23 hod.
Honza

Milý/á Kundihrabko. Nikde jsem nepsal o Coop only. Pakliže nedojde ani barb, ani paladin ani druid, tak s tvojí strategií a myšlením(nic nemaxovat a čekat, jestli nedojde někdo kdo tvé staty skilem nebo aurou zvýší) by jsi se na HC nedostal ani k atku 3. Opravdu se na tomto fóru nechci chovat stejně arogantně a tupě jako ty, takže naši debatu končím.

28.10.2010, 09:45 hod.
kundihrabka

Honzo tou pohadkou o maxovani toho ci onoho zkousej na nekoho jineho. Kdyz tu tak zduraznujes co-op jak jste hrali spolu, tak muzes tvorbu postavy prizpusobit i tomu. Kuprikladu kdyz vis, ze v grupe bude hrat nekdo barbara, nebo druida, tak se s nima domluvis jak co pojedou a muzes hrat kuprikladu amazonku jako dexazonku, protoze vis, ze life co ti bude schazet nahrati barbar shoutem, nebo druid duchem. Pokud treba bude v grupe palat, tak nemusis maxovat rezisty, protoze vis, ze palat co to umi hrat je schopny nahazovat aury na rezisty a pokud treba ten palat na nejakou session nedojde, tak si jen prehodis nejake veci, tam kde je to potreba a tak bych mohl pokracovat do nekonecna. Strategie hry je uplne stejna jak na normal tak na HC, protoze mobove se chovaji na oba mody uplne stejne tupe, tak na ne muzes pouzivat stejne taktiky.

28.10.2010, 01:14 hod.
Ondra

HC > all, nejhorší ale bude, když budeš hrát co-op a padne ti net :-D

28.10.2010, 00:05 hod.
Honza

Já se tu ale nebavím o obtížnosti jako takové! Jak jsi již zmínil. Equip, mobové a obtížnost je naprosto stejná jako na normál. Proč je to přesto na HC jiné než na normal je snad všem jasné. Stačí jediná chyba či nepozornost a game over.Equipment, buildy a taktiku boje volíš naprosto odlišnou než na normál. Tam, kde na normál maxuješ atributy na damage, volíš equip s + all skills popř. + ke skillu s největším poškozením, tak na HC se zaměřuješ na obranu, tudíž věci které poškození redukují, maxují rezisty, zvyšují šanci na blok, dodge, evade, soustřeďuješ se na defenzi a maximalizuješ počet HP. S tím se mění i strategie hry. Diablo 2 jsem hrál dlouho před tím, než jsem začal hrát na battlenetu. Po roce online hraní jsem se nechal přemluvit k tomu, ať zkusím HC. Musím říct, že zážitek ze hry byl 100× lepší. Nejen díky tomu, že člověk musí být pořád na 100% soustředěný, co se kolem něj děje, ale hlavně adrenalin z vědomí, že smrt číhá za každým rohem dělá ze hry jak já říkám to „opravdové“ Diablo. Samozřejmě, že i přes to všechno člověk občas natáhl fusekle. Ať už díky PKčkům, nepozornosti, či silnější dávce alkoholového „terminátorského“ opojení, kde jste si na pár minut mysleli jak jste neporazitelní, než přiběhlo stádo sfanatizovaných kostlivých diblíků aby vám názorně ukázalo, jak strašně se pletete. Kdo nezkusil HC, neví o čem mluvím. Kdo zkusil, už nikdy nehrál normál:-D

27.10.2010, 23:02 hod.
kundihrabka

Garn: nejde vubec o to, ze mas o hrace min, ale o to, ze ten hrac nemusi vubec nic delat a dostane ten achiev taky, coz je to co si tvrdil, ze to nejde ochcat, ale jak vidis, tak bohuzel jde, protoze dostane achiev a vubec nic pro to nemusi udelat.

Honzo: moc rad bych vedel v cem je hra na HC jina oproti normalu. Schvalne me pouc, protoze jak uz jsem zminoval, tak ucinky skillu jsou stejne, mobove maji stejnou dmg, mobove maji stejny pocet life, sance na dropy jsou stejne jako v normal modu, postava dostava stejny pocet stat bodu a skill bodu na lvl, i expy potrebne na lvl up jsou stejne jako na normal, tak mi prosim prozrad v cem to je tedy jine vyjma toho, ze postava muze umrit jen jednou. Tvrdim, ze obtiznost je uplne stejna. To, ze delas jine buildy, nebo volis jiny equip je mozna Tvuj subjektivni pocit. Jedina vec, kdy se voli uplne jiny equip a build jsou PvP postavy, ale na PvM se to hralo stejne jak na normal, tak na HC.

27.10.2010, 17:40 hod.
Honza

Jinak bych rád připomenul, že tento server a celá diskuse je o Diablu 2, tak se prosím držme tématu a nikoliv WoW.

27.10.2010, 17:39 hod.
Honza

S Kundihrabkou musím kategoricky nesouhlasit. Když někdo prohlásí, že hra na HC a na normal v Diablu 2 bylo jedno a to samé, tak HC nikdy nehrál. Na normálu každou chvíly někdo natáhl bačkory, respawn a jede se dál. Hra na HC je diametrálně odlišná. Obtížnost a monstra jsou sice stejná jako u normálu, ale přístup k tvorbě postavy,jejímu vybavení a samotným bojům je naprosto odlišný. Česká HC komunita(alespoň co se já pamatuji), byla až na vyjímky skvělá partička zkušených hráčů, kteří rozhodně věděli co a jak. PvP Aréna na HC určitě nebude tak populární a s největší pravděpodobností se bude bojovat z 95% na low levelech(stejně tak, jako tomu bylo u Diablo 2 HC), ale rozhodně bych netvrdil, že je to kravina. Z příspěvků od Kundihrabky mam neodbytný pocit jakési averze vůči HC modu obecně(díky zmíněným útokům na HC komunitu a konstatováním, že HC mod je to samé co normál)

27.10.2010, 15:47 hod.
Garn

Transfer problém není. Arénový problémy byly když to nehrálo moc lidí a v blbých hodinách, se současným systémem Battlegroup potkáš sotva jeden tým 2× za měsíc, natož aby ses ještě domlouval. Immortal můžeš udělat s mrtvýma hráčema, ale pak máš na encounter o hráče míň, takže nevím, čím si pomůžeš. Netvrdím, že vymyslí dobré achievy, ale mohl by jsi s hodnocením počkat až hra vyjde. Když už prezentuješ svůj názor, tak ho to vcelku shodí, když už máš jasno v něčem, co ještě neexistuje. A nevidím problém v achievech za random areny, pokud se budou skládat z celýho regionu.

27.10.2010, 14:46 hod.
kundihrabka

Ja zadne achievy neporovnavam, protoze zadne pro D3 pro HC postavu jeste nejsou zname, tak je dost tezke neco porovnavat. Jen proste tvrdim, ze moc rozumnych achievu tam pro HC postavu pro arenu neudelaji. Schvalne nejaky zkus vymyslet, aby to nebylo neco, co se da ocurat, protoze to vesmes bude vychazet z PvP, kdyz to jsou achievy pro arenu a tim padem si muzou lidi delat nejake postavy na odpis skrz ktere budou HC „mainum“ pomahat ziskavat achievy z areny a bude to vetsinou o nicem. Neodepisuju celkove vsechny achievy jako takove, ale jen tu jednu konkretni cast. Kdyz zminujes nektere feats of strength – konkretne ty realm 1st killy, tak i to lidi ochcavali. Dokonce i Ensidia transferovala pryc z Taren Mill zpet na svuj povodni server, aby si zabila Arthase a mela realm 1st, protoze na TM uz to meli zabite fesaci z Paragonu. Nechce se mi to hledat, ale tusim i na foru BD byl zalozeny topic, kde borec sondoval kolik je zajemcu o transfer s altama na nejaky socialni server, ze by tam dali server 1st killy, aby meli tituly. Podobne to bylo i kvuli titulu Scarab lord a velkemu cernemu broukovi, ktereho jiz nelze ziskat. Nekde se dokonce valel na netu screen, kde byl na spolecne fotce tak 50 lidi s titulem Scarab lord, protoze se domluvili, ze transfernou na nejaky tenkrat novy server, kde jeste nebyly otevrene brany AQ a ze si tam odskoci se sestavenou palici a gongnou si, aby meli titul a mounta. Kdyz si zminil toho gladiatora, tak mi pripomina tu jednu usmevnou zalezitost ve WoW v TBC, ktera se tykala aren, jak tam borci delali fingovane zapasy a pak mel socialni tym treba 2,8k rating, aby dostali titul a mounta. U nekoho to proslo, nekoho Blizzard poresil. Do toho se jeste obchodovalo s ratingem, tak titul a mounta z dob TBC maji i nekteri lidi, kteri PvP vubec nehrali. Tam jak zminujes nejake ty achievy z BG jako treba zabiti typka co nese vlajku apod., tak na to jsme skladali premade a vicemene to nebyl zadny problem. Staci jen domluva na nejakem TS, Vt, nebo necem podobnem.Immortal a Undiyng sel udelat, ze nez zacal encounter, tak si nekoho nechal zabit mobama a neressoval si ho, aby nemohl behem boje chcipnout a slo to tak udelat stejne nejake dalsi achievy jako tanceni u Heigana, ten achiev u Thaddiuse s polaritou apod., nebo treba i u Sarthariona nehitnuti tou lavou, ze tomu mrtvemu se to taky splnilo.

27.10.2010, 12:19 hod.
Garn

Porovnáváš ve WoWku trapné achievy a v Diablu III řekněme top achievy. Kolik lidí o**alo realm first, The Insane, the Argent Champion, Gladiator titles, Insanity, A Tribute to Mad, Not in my house, Undiyng, Immortal, … Nezajímá mě, jestli někdo dal Scarlet Monastery když byl afk. Navíc bugy nejsou obcházení mechanismu, jsou to prostě jen chyby, ty neovlyvníš. A co se protahování týká, tak to žádné obcházení není. Ta postava udělala co bylo napsané v popisu a tak má achievy. Už vidím, jak v Diablu ke mě někdo přijde jakej je borec, že dal I. akt. Uvidíme jestli HC achievy v PvP budou, třeba ne, nebo jen základní.

27.10.2010, 12:08 hod.
kundihrabka

Mimo to, nektere achievy na WoWku lidi treba udelali skrz „clever use of game mechanics“ a Blizzard jako reakci na to to pak poupravil, protoze je nenapadlo, ze by to nekdo mohl udelat takovym zpusobem.

27.10.2010, 12:05 hod.
kundihrabka

S tim WoWkem se s Tebou budu klidne hadat. Dost achievu se tam dalo ochcat. At uz tim, ze se dotycny nechal jen pres neco protahnout, protoze zbytek raidu byl overgearnuty, tak to zvladl, ze dotycny mohl byt klidne uplne afk, nebo se nektere delaly skrz bugy. Narazim na to, ze jakekoliv achievy u HC postavy tykajici se areny jsou kravina.

26.10.2010, 21:11 hod.
Garn

Achievy ve WoWku ani ve SC2 nejdou o**t žádným způsobem. Buď uděláš to, co je napsané v popisu a nebo ne. Zkus nebýt s tou hrou hotový ještě než vyjde…

26.10.2010, 20:55 hod.
kundihrabka

Hra na HC je uplne stejna jako na normal. Postava akorat nesmi umrit, ale obtiznost jako takova je uplne stejna – mobove maji stejny pocet life. stejnou dmg, stejne rezisty proste nic neni jine a to same postava, tak bych netvrdil, ze to je obtiznejsi. Co se tyce toho, ze HC hraci jsou nejaka elita, tak o tom me presvedcilo kdysi dost lidi v CZ komunite, ze to zadna elita nebyla, ale jen egoisti, kteri si mysleli, ze umisteni v ladderu je to nejdulezitejsi. Pritom vetsina z nich o hre jako takove nevedeli vubec nic, dokonce mnohdy jen tupe davali nejaky build aniz by vedeli proc to tak rozdelovat ty skilly, ale proste se to tak dava a tak to taky hrali a jedine co delali bylo twinkovani postav, coz ma do elity dost daleko. Arena na HC je nesmysl. Cilem HC postavy je hrat tak, aby eliminovala co mozna nejmene moznost smrti, tak nevidim duvod, proc lezt do areny a rikat si o smrt dobrovolne, kdyz vyhrana arena vubec nic neprinese. Pokud tam budou nejake achievy, tak to stejne lidi nejak ochcijou, tak to bude mit nulovou vypovidaci hodnotu.

26.10.2010, 11:49 hod.
Honza

Ondro,to mi příjde jako skákat ze skály do rybníka, aniž bych si ověřil, kolik je v něm vody:-D

26.10.2010, 10:48 hod.
Ondra

já si hc hodim hned, ať to má nějakou úroveň :-D ale zajímalo by mě, jestli po smrti bude uvožněno vzít z mrtvolky itemy

26.10.2010, 01:03 hod.
Honza

No, jestli bude HC oddělené od normal stejně jako u D2, tak to vidím na to si D3 osahat na normal,zjistit jak se věci mají a co nejdřív „hupsnout“ na HC. Přeci jen „vytunit“ postavu na nejvyšší level s nejlepším equipem bude trvat podstatně déle než tomu bylo v D2(podle mého odhadu).

26.10.2010, 00:47 hod.
Garn

Vidím to stejně, taky si nejdřív nabušm hlavní postavu a pak začnu zkoušet, až budu hru trochu znát a budu mít jistoty toho supportu hardcore postavy. :-)

26.10.2010, 00:44 hod.
Honza

Ještě dodám, že by měli udělat těch arén více variant(poušťní, sněhová, pralesní s odlišným rozložením heal orbů) aby člověka za chvíli nenudilo běhat pořád po té samé mapě.

26.10.2010, 00:40 hod.
Honza

No s tím naprosto souhlasím. HC hráči jsou prostě elita:-) Právě ten strach o postavu, v tom je to kouzlo jak říkám pravého diabla) Ono v každé MMO/rpg můžete umřít, objevíte se(někdy i bez postihu) a jedete dál… prostě nuda:-)) Já bych si taky na HC netroufl dříve než po necelém roce hraní na battlenetu na normal. Člověk už musí vědět co,jak,kdy,kde aby přežil.

26.10.2010, 00:20 hod.
Garn

Na druhou stranu Blizzardi pěkně mluvili o tom systému hardcore postav atd. Že každá postava na hardcore by na Battle.netu měla mít něco jako svůj profil s extra achievementy. Pak nám prostě nezbyde než zatnou zuby a valit každý týden s jinou postavou, zkusit PvP, nechat se killnout a založit další a takto dokola zkoušet, dokud se nezadaří… hardcore mě štvalo protože jsem se bál o postavu…tady když vím, že budu mít nějakou PvE, odkud si můžu poslat prachy a věci, tak se nebudu bát chcípnout v PvP, vím že časem to stejně schytám…a co je lepší než hardcore PvP v nevybalancované hře? Jak by řekl Rimmer: „Lepší než sex…“

26.10.2010, 00:17 hod.
Honza

to Ivos: nejen, že hra na hardcore je daleko, daleko, daleko, daleko obtížnější, ale taky daleko, daleko, daleko, daleko zábavnější:-))) Ten adrenalin, když jste se na 95 levelu a hell obtížnosti rozhodli navštívit mefista a ve všech třech podlažích běhali ti malí kostlivci(nejlépe s fanatism aurou) a stačilo do nich jen ťuknout aby vám sebrali polovinu HP:-) Pamatuju si, jak jsem se při teleportaci skrz nejrizikovější zóny kousal do rtu a doufal, že nenarazím na nějaký ten chumel zfanatyzovaných kostlivých spratků či minotaurů s obouručkama, nebo lighting duchy s low resist aurou, nebo ......

26.10.2010, 00:09 hod.
Honza

PvP na hardcore, tomu říkám opravdu hardcore zábava jen pro ty nejotrlejší:-D Systém arén a z toho plynoucích odměn(včetně speciálních itemů) je naprosto super. To je něco, co tu prostě chybělo a co D3 dodalo další level. PvP alias PK systém z D2 mi opravdu vadil, hlavně na hardcore:-)

26.10.2010, 00:03 hod.
Ivos

Joj, tak to je zklamani.. Hra na HC je mnohonasobne obtiznejsi, a tak by si HC-hraci mozna zaslouzili jednu vyjimku v podobe non-lethal-duelu. At uz kvuli moznosti se PvP ucastnit, nebo kvuli ziskani achievementu. Ale i tak se mi tenhle napad s Arenou libi.

25.10.2010, 16:14 hod.
Rusty

zmetek: tobě asi tvrdé Y nic neříká co :-x

25.10.2010, 15:47 hod.
zmetek

podle mne jedine co se da balancovat na PvP jsou jedine skili abi te treba jak sem videl nehodil wizz do slow time a sundal te jednom meteorem jinak chary co bojujou z dalky budou met vzdi veci sanci na uspech nez barb i kdiz ted uz nebude rozdil tak razantni kdyz ma ted barb plosne skili

25.10.2010, 14:27 hod.
Garn

Ano, smrt v aréně bude permanentní.

25.10.2010, 14:26 hod.
Ivos

Lidicky, mate nekdo poneti, jak to vlastne bude vypadat s Hardcore postavama a PvP? Vzdycky jsem hral D2 na HC a pokud by smrt v arene byla permanentni, tak me tam v zivote nikdo neuvidi ;)

25.10.2010, 14:15 hod.
Garn

Říkali, že to nebudou balancovat. Mám lepší věci, větší level, lepší gemy, lepší skilly = s největší pravděpodobností tě sundám, pokud nejsi skiller se štěstím. Balancovat PvP ve hře jakou je Diablo by bylo šílené a hlavně nemožné. Už proto, že nemůžeš balancovat PvP ve hře s tak brutální customizací a hlavně ve hře, kde se top gear náhodně generuje. Jay o tom mluvil při Q&A.

25.10.2010, 14:07 hod.
kundihrabka

Pokud to udelaji tak, ze to bude zalezet na equipu uplne, tak to nikdy nevybalancuji. Chapu, ze ten kdo bude mit nejaky super rare drop by mohl mit treba nejakou vyhodu, ale ne aby to bylo na tom cele stavene. Abych to upresnil, tak ze treba na bow amu si musel mit 160/60 (ed/ias) armor pokud mozno jeste treba se 100 life a nebyla za to proste vubec zadna nahrada v podobe nejakeho dostupneho dropu.

25.10.2010, 13:04 hod.
Sigurn

myslim si, ze to prave udelaji tak aby to na equipu zavisle bylo, aby donutili hrace lootovat lepsi a lepsi veci…prave proto to delaji tak, aby jedna postava byla spolecna pro pvp i pve

25.10.2010, 12:49 hod.
kundihrabka

Jeste mi povez jake bylo „PvP“ v normalni hre? Gankovani byla nuda, nebo traparna v podobe hydra sorc (nez to upravili), asn s pastma (nez to upravili), nebo hackama v podobe amy. PvP v D2 jak lezelo a bezelo bylo o nicem, protoze to nebylo vubec vybalancovane a jakz takz se to dalo,kdyz vznikly nejake PvP ligy, kde byly nejake pravidla podle kterych se hralo. Doufam, ze to udelaji tak, aby to nebylo az tak silene zavisle na equipu.

25.10.2010, 12:46 hod.
A?tar ?eran

Nevím jak ty, ale já v tom WoW nevidím. Aréna vypadá jako jakákoli jiná aréna v jakékoli jiné hře. To, že tem nějaké WoW vidíš je jen proto, že tam to wow vidět chceš.

A že pvp bude oddělený od PvE? No a co. Takhle aspoň mají tvůrci možnost vybalancovat PvP tak, aby každá postava měla stejnou možnost vyhrát, aniž by to nějak omezovalo PvE. Nevíc odpadá to, že se ti do hry připojí nějakej high level, portne se do tvé lokace a začne tě šikanovat neustálým zabíjením.

Koneckonců, v Diablu II prakticky žádné pvp neexistovalo. Většinou to byla jen partička high-end charů s nejlepším možným equipem, co si honili ego zabíjením se navzájem před Rogue Encampmentem v 1. aktu.

25.10.2010, 12:43 hod.
kundihrabka

Opravit Te muzu, protoze se pletes. Na chlup stejne to nevypada. Navic zalezi jak mas nastavene ve WoWku UI

25.10.2010, 11:54 hod.
Rae

Opravte me, jestli se pletu, ale tohle vypada na chlup stejne jak pvp v arene ve wow. Uz ty cisla dmg a slovo „immune“ v tech videich me desi :( . A bez pvp v normalni hre teda nevim nevim. Muj nazor= zklamani.

25.10.2010, 09:37 hod.
Baglik

Určitě dobrý nápad bude to zajímavé zpestření

25.10.2010, 00:28 hod.
Ivos

Libi se mi napad oddelit beznou hru a PvP. Palec nahoru pro Blizzardy.

25.10.2010, 00:14 hod.
Krolth

No musím říci, že PvP v D3 vypadá dobře. Čekal jsem to horší.

24.10.2010, 22:26 hod.
Schvalne

Ty PvP areny vapadaji moc dobře :) a důvod navíc si koupit origo :D kolik myslíte, že bude max X vs Y? jako ve WoW 5v5? Jinak ještě, jaká postava podle vás bude na PvP nej? :D Podle toho co se zatím ví o těch postavách, sice ty postavy mají být hodně vybalancovaný, aby žádná neměla výhodu, ale nikdy se to neudělá přesně vybalancovaný a nějaká classa bude vždy vyčuhovat. A jestli ne, jestli to bude fakt, že když to za svou postavu budeš umět, dáš úplně každýho, tak to bude supr :) já se zatím přikláním k monkovi nebo WD, co vy?

24.10.2010, 22:16 hod.
Richard

Jo? Tak to by bylo super .. tak by se mi to totiž líbilo nejvíc 8-)

24.10.2010, 21:45 hod.
Garn

To záleží jak ta hra bue vypadat v konečné fázi, ale říkali, že PvE char může PvPčko v pohodě hrát.

24.10.2010, 21:42 hod.
Richard

Garne: no nemusí to být vyloženě PvP gear, že .. ale dejme tomu, že na PvP budeš preferovat více HP nebo naopak ubereš HP a přidáš jednorázový dmg, který v PvE nahradíš nějakým ultimátním skillem, který v PvP nebude mít takový efekt apod. Tak jsem to myslel .. prostě jen preferencí statsů a dalších bonusů, které Ti gear dává ..

24.10.2010, 21:38 hod.
Garn

@Javor: To jsem nevěděl. :-)

Otázka na gear byla, ale odpověď byla negativní – nebude existovat speciální PvP gear. Jediný rozdíl mezi PvP a PvE postavou by tedy byly skilly – některé jsou takticky vhodnější do PvP.

24.10.2010, 21:34 hod.
Javor

Tak je jasné že skilly nebudou všechny fungovat stejně v pve i v pvp. Ale tak to je i v Diablu II. Žádná novinka.

24.10.2010, 20:38 hod.
Richard

Jsem zvědav jak moc to bude oddělené. Zaslechl jsem něco ve smyslu oddělených postav na PvE a PvP. To by mě trošku mrzelo, ale možná by to ve finále stejně tak dopadlo .. skilly, equip a další „vyladění“ jedním nebo druhým směrem .. co si o tom myslíte?

24.10.2010, 19:19 hod.
smurfiik

diky za comment Garne..

24.10.2010, 18:48 hod.
K0ka

To mě trosku nastve, kdyz to nepude zabijet jen tak :(

24.10.2010, 18:40 hod.
Garn

Některé skilly budou upravené v PvP zónách podobně jako třeba v Guild Wars. Je nemysl, aby třeba plošný stun Barbara na 4sekundy měl stejné trvání v PvPčku. Podobně se to většinou aplikuje i na spelly, které dávají třeba 100 + 2% tvojí many damage apod. Nejspíš budou i omezené healy. Přeci jen 150 Fallenů je něco jiného než jeden Witch Doc. ;-)

24.10.2010, 18:35 hod.
smurfiik

netusite nekdo, co je mysleno tim odlisne herni mechanismy?

24.10.2010, 18:05 hod.
Garn

Hlavně je to proti random hrám na Bnetu. :-)

24.10.2010, 17:06 hod.
JUra

Normální „hostility“ je podle blizzardu moc proti teamspiritu

24.10.2010, 16:12 hod.
Tabul

Takže žádné PK? No to jsou ale KOKO*I!!! xDDD

24.10.2010, 16:05 hod.
Tehuan

@ K0ka: Ne, nepude.

24.10.2010, 15:59 hod.
K0ka

A na normalnim miste nepude mlátit hráce?

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »