Diablo 3 - Monkův Spirit a balanc postav

Novinky

Monkův Spirit a balanc postav

20.06.2011, 22:13 hod. - 136 komentářů

monk-spirit Na oficiálních fórech se hodně diskutuje o velkých rozdílech mezi jednotlivými zdroji sil pro každou postavu. Fanouškům se zejména nelíbí možnost Wizarda používat jedno kouzlo za druhým a pouze sledovat množství many, zatímco Barbar musí svoje fury získávat zabíjením nepřátel a teprve potom může používat skilly.

Zástupce Blizzardu na Battle.net fóru Bashiok uvedl, že ne všechny Barbarovy skilly potřebují k používání fury, některé z nich je dokonce vytvářejí. Bylo by opravdu nepraktické vejít s Barbarem do arény a být prvních 15 vteřin nepoužitelný jen proto, že autoatakem získáváte fury k používání skillů.

Pro upřesnění Barbarovo fury je získáváno nejen tím, že způsobuje poškození, ale také tím, že poškození dostává. Používání skillů fury spotřebovává, pokud skillem způsobí damage určitá část fury se vrátí, pokud je tento damage značně velký, je možné, že se mu vrátí více fury než použitý skill stál.

Jeden fanoušek se zmínil o tom, že Monkův spirit (viz obrázek níže) vypadá spíše jako koule naplněná mlékem a měl by vypadat více jako plyn a možná i jinak barevný (např. modrá by vypadala lépe). Zatím byl uveřejněn pouze screenshot, ale Bashiok ujišťoval, že látka má částečně plynný charakter. Nemusíme se tedy bát, že Monk bude pro své skilly spotřebovávat mléko. Spirit by neměl ubývat a přibýval by pouze ničením nepřátel jak normálním útokem, tak i používáním skillů. Dále bylo zmíněno, že interface nebude mít žádný prvek, který by pomáhal sledovat nabývání Monkových komb. Celkem jsou 3 úrovně. Zdůvodňoval to tím, že pokud jste ve hře a důkladně sledujete úrovně komba a používáte tu nejvyšší, tak vám to pomůže v boji maximalizovat damage ze skillů. Pokud to neděláte tak stejně budete ničit jako o život. Komba jsou velice různorodá s útočnou, obrannou a jinou specializací z různých úrovní komb, ale mají stále stejnou vlastnost. Pokud tedy máte skill, který má v první úrovni dash (uskočení), tak v třetí úrovni bude dash také. Pokud je kombo nabité na nějaké úrovni, mělo by po chvíli dojít k resetu a úroveň spadne na 0, prý jde však o dobrý kus času.

monk-spirit-large

Monkova Spirit na obrázku z BlizzConu 2010.

Balanc postav je určitě důležitý aspekt hry pro každého. Blizzard už dávno oznámil, že postavy v Diablu 3 budou vybalancované. Jde však jen o balanc damage. Nedočkáme se tankovacího Witch Doctora. Bashiok se zmínil, že různorodost traitů pro každou postavu je obrovská a vytvořit tankovacího Witch Doctora je možné. Oproti tankovacímu Barbarovi by však nic nevydržel. Každá postava je čistě demon-killer DPS charakter. Blizzard nemá v úmyslu vytvořit tanka nebo healera. Všechny postavy se budou hrát jiným způsobem. Některá může vydržet větší poškození, ale to rozhodně nebude určovat její roli v partě. Všichni by měli nakopávat démony stejně.

Autor: ScreaM

Komentáře

30.06.2011, 21:28 hod.
Rafider

Tak mě naopak začátky vždycky bavily nejvíce… mám rád tvorbu charakteru, ikdyž po těch letech bylo fakt těžké rozhodnout se za co hrát, když jsem tam měl vše 10×, ale mě ty začátky prostě děsně baví… a taky vyzkouším v D3 vše, ale první bude určitě kouzelnice, pak DH a pak asi monk… Začátky jsou děsně fajn a pak si člověk užívá i středu, kdy konečně má skilly na nějakém lvlu, trochu to padá a tak, ale v D3 bude vše jinak a zábavnější, nepůjde jen o to mít 30lvl a konečně skill na 30lvl, nebyl-li na nižším lepší skill jako např. blizz atp., tady to dovedli k dokonalosti a proto zase musím smeknout \":)\"

30.06.2011, 19:34 hod.
Tib3rian

U vacsiny RPG vratane Diabla 2 bol pre mna vyber resp. vytvaranie charakteru naozaj dost otravne a zdlhave. Ktovie preco z D3 mam iny pocit, ale mozno je to len iluzia.

30.06.2011, 16:10 hod.
ScreaM

Lolli-Lee: Jn na D2 jsem měl main char Duida \":-)\" Ale všechny postavy budou stát za to takže asi rozjedu všechny a pak jen podle nálady budu hrát tu, kterou chci \":-)\"

Diablo 3 koupit
30.06.2011, 16:01 hod.
Lolli-Lee

ScreaM: taky jsem pro něj byla stopro rozhodnutá, jelikož je to mix mých nejoblíbenějších postav z dvojky, nekromanta a druida, za kterého hraju nejraději.. ale jak si tak pročítám ty charakteristiky, projíždím videa z gameplayů, tak nevíím nevíím \":-D\" \":-)\"

30.06.2011, 15:59 hod.
Lolli-Lee

Tib3rian: Jojo, taky to mám ráda ale protivné na tom je to polemizování.. budu sedět a přemýšlet, rozhodovat se stráášně dlouho, než se dostanu k samotné hře \":-D\"

30.06.2011, 15:20 hod.
ScreaM

Lolli-Lee: Já to mám jasný : MONK !!! Ale určitě si po čase vyzkouším všechny postavy, ale ta první je jasná \":-)\"

30.06.2011, 13:36 hod.
Tib3rian

Lolli-Lee: Protivny zacatek?! Nie, to je to na co sa v hre najviac tesim, a urcite nie som sam.

30.06.2011, 10:57 hod.
Lolli-Lee

Postavy mají den ode dne nová a nová vylepšení… Jakmile se první disk s diablem III objeví v obchodech, bude můj \":-D\" Lidi moc řeší, no a, že monkův spirit vypada jak mléko, hlavní je, že víme o co go! \";-)\" Nejhorší na hře bude ten protivný začátek, kdy si člověk zvolí postavu, budu hodiny polemizovat, který charakter si vybrat \":-D\"

29.06.2011, 07:01 hod.
Rafider

Garn: \":-P\"

28.06.2011, 23:06 hod.
Garn

Rafider: Tak mezi námi a Blizzardem není v tomto zas takový rozdíl. Taky nechceme plašit dopředu a potom lidi zklamat. \":-)\"

28.06.2011, 22:45 hod.
Rafider

Ty už jsi jak Blizzardi Garne, něco naštípneš a pak si dáváš na čas a my nedočkavci trpíme \":-P\" Už se ale těším, co to zas bude za vychytávku \"8-)\"

28.06.2011, 21:16 hod.
Garn

zumik: ee :-D

EDIT: Dám sem spoiler až to bude hotový a budu o tom připravovat článek. ^^

28.06.2011, 21:07 hod.
zumik

Garn: A spoiler nebude? \":-D\"

28.06.2011, 21:03 hod.
JUra

nová anketa, jelikož ta stará už má přes 1000, začne beta 29.6.? ANo/Ne

28.06.2011, 20:19 hod.
Garn

Tib3rian: E je správně! \":-D\" (ankety spravuje James ^^ ) Já teď řeším ohledně webu jinou věcičku, kterou za cca 14 dní uvidíte sami a mohla by se vám líbit. \";-)\"

28.06.2011, 19:32 hod.
Tib3rian

posledna moznost – je v puberte

28.06.2011, 19:26 hod.
Tib3rian

Anketa: Preco este Garn nestopol anketu: a) oblial si klavesnicu spiritom b) venuje sa inej cinnosti produkujucej spirit c) pije mlieko d) natiera si paty indulonou.

28.06.2011, 18:44 hod.
Fight

Anketa: Mnichův zdroj je podoben, 1) mléku, 2) spermatu, 3) plynu, 4) masti, 5) vymáčknutému hnisu z beďára. Děkovat nemusíte. B)

28.06.2011, 17:40 hod.
morte

Nezopakujeme si anketu s dátumom vydania?

28.06.2011, 15:56 hod.
Rafider

Nápad hezký, reálnost ale jako u Pseudopsa \":-D\" \":-D\" \":-D\" \":-D\"

28.06.2011, 15:29 hod.
Pseudopes

Helljovany: Dovedu si představit jejich reakci: „Where the hell is CZ and SK?! We don\'t care what some Asians from Southern Arabia think…“ :D

28.06.2011, 13:43 hod.
Helljovany

trochu OT: Tak mě napadlo. Až bude beta, mohl by se tu udělat nějakej formulář nebo něco takovýho, do kterýho by lidi psali svoje připomínky ke hře a případně nalezený chyby a pak to poslat Blizzu všechno najednou za CZ/SK komunitu…Třeba někdo z nás kápne na něco zajímavýho a Blizz si nás možná začne trochu víc všímat..??..vim, že trochu naivní, ale což…:-)

28.06.2011, 13:18 hod.
Rafider

Tak to je zajímavá informace, ale to nebude jen tak, jsem zvědav jak to zašmodrchají \":)\". Anketa už je za tisícovkou, ale ať přemýšlím, jak přemýšlím, asi nemám to správný střevo, nedokážu prostě vymyslet nic co by se podobalo kvalitě vašich anket \";)\"

28.06.2011, 12:37 hod.
Helljovany

morte: Ale budou nějak omezený a ještě z hoto co říkal Bashiok mám takovej pocit, že kujou nějakou kulišárnu co se TP týče:-) ..Jinak sem rád, že tam budou, protože sem si to bez nich nějak neuměl představit. A co se týče scrolls of wealth, tak jenom doufám, že to nenahradí nějaký tím domácím mazlíčkem jako v jedné nejmenované hře \":-)\"

28.06.2011, 12:35 hod.
Schvalne

morte: tak vymysli nějakou novou anketu \";-)\"

28.06.2011, 12:32 hod.
morte

V D3 budú town portály .D3 začína vyzerať čím ďalej tím lepšie.

28.06.2011, 06:51 hod.
morte

Hodila by sa nová anketa.

27.06.2011, 16:38 hod.
Tib3rian

morte: \":-D\"

27.06.2011, 15:06 hod.
LOYF

Samael: k mamince xD

27.06.2011, 14:22 hod.
Samael

Já si šetřím dovolenou až na ostrý provoz. Ještě naspořit a poslat přítulku na týden někam na výlet :D

27.06.2011, 13:56 hod.
ScreaM

Až to za měsíc vypustí tu betu, tak nevylezu týden z baráku \":-D\" Ale stejně to ještě protáhnout, to by nebyl Blizzard \":-D\"

27.06.2011, 13:40 hod.
Arts

opravdu už začínám být velice nervózní :/

27.06.2011, 12:36 hod.
Rafider

Boha… :D Já vím že bohužel nic není a že se všichni třeseme na betu, pak se roztrhne pytel se vším… ale už je to vážně k nevydržení a to se ještě bojím, že tu betu oddálí.. \":-|\"

27.06.2011, 11:03 hod.
Fight

Samael: Nebo ty tečky na monkově čele jsou ve skutečnosti ekzém a v baňce má mastičku. \";)\"

27.06.2011, 06:54 hod.
morte

Betu by mala byť asi za mesiac ale niesom si istý či to do vtedy vydržíme, chcelo by to nejakú novinku napr. že mana bude modrá alebo tak niečo \":-D\" .

27.06.2011, 06:44 hod.
Samael
  • víří. Hups \"8-)\"
27.06.2011, 06:40 hod.
Samael

Možná je to nehašené vápno. Při pohybu se jemné částečky uvolňují a výří v té kouli. Monk to používá k zasypávání mrtvol, aby nedošlo k rozšíření nákaz, jako např. mor apod. …

Ne vážně už by to měli vydat, nebo postupně skončíme v blázinci u doktora Chocholouška :D

27.06.2011, 00:55 hod.
ScreaM

Rafider: Teď bohužel žádné nové info není. Všichni čekají na beta verzi \":-)\"

26.06.2011, 23:24 hod.
Rafider

Já myslím, že už moc vymýšlíte kraviny, chtělo by to nějakou další novinku, tohle číst to už je docela náročný \"8-)\"

26.06.2011, 22:38 hod.
Mutman

A nebo by tomu andělovi mohli upadávat zuby a nebo naopak dorůstat. Bylo by to stylový, čím víc by měl spiritu, tím mín by dostával na držku a od toho by měl míň vyraženejch zubů :D

26.06.2011, 22:34 hod.
bunkerman

Schvalne: nie na prstoch ale na pierkach kridel \":-D\"

26.06.2011, 20:42 hod.
Schvalne

ScreaM: nebo třeba že by počet spiritu ukazoval ten anděl na prstech? \":-D\"

26.06.2011, 19:35 hod.
ScreaM

Třeba nějaký předpotopní manometr \":-D\"

26.06.2011, 16:19 hod.
Schvalne

DarkGenius: A jsi si jistý že se nějaký manometr hodí do hry jako je Diablo III? \":-)\"

26.06.2011, 14:55 hod.
DarkGenius

Schvalne: To je docela jednoduché. Na kouli se spiritem by byl vedle napojený manometr \":-D\"

25.06.2011, 19:24 hod.
Schvalne

Mamut: graficky by to možná pěkné bylo, ale kdo by měl z toho luštit kolik má spiritu? \":-D\"

25.06.2011, 16:36 hod.
Mamut

Taky by docela hezky mohlo vypadat třeba zpracování, kde by spirit byl obsažen v celé kouli napořád, ale měnila by se jeho intenzita (průhlednost, hustota jak chcete) v závislosti na hladině. Tohle řešení by ale bylo opravdu spíše grafické než praktické \":-)\"

25.06.2011, 15:02 hod.
Inho

nj, taky sem takhle cernym spiritem naplnil celej strop obyvaku… to kdyz sme kdysi davno este nemeli mikrovlnku sem si dal na plotnu ohrat mliko a sel koukat na hromkocky… :D

25.06.2011, 14:08 hod.
ScreaM
25.06.2011, 13:26 hod.
bunkerman

Ivos: no mne sa to uz tiez parkrat stalo ale ten spirit bol cierny :D z toho by som ais vycastil tak maximalne nejake temne skilly tak som radsej necastil vo vlastnom dome :D

25.06.2011, 13:15 hod.
ScreaM

Ivos: A vycastil si z toho nějaky skilly ? Když už si měl toho spiritu tolik ? \":-D\"

25.06.2011, 12:42 hod.
Ivos

Secondface: Hezkej napad s tim obracenym orbem. Vzpominam si, ze jsem jednou rozpejkal rohlik v mikrovlnce, nejak jsem ho tam zapomnel a vsimnul jsem si toho, az kdyz jsem mel po celym baraku plno „spiritu“, co se tahnul po strope :D

24.06.2011, 14:09 hod.
pallino2293

dostal som chut na mlieko :D btw. diki za clanok \":)\"

24.06.2011, 13:36 hod.
Schvalne

kojot: NEPODSTATNÉ … někam si to napiš abys věděl jak se to píše, protože jses to tu pokusil napsat 2× a ani jednou dobře a taky nějak nechápu proč sem tohle slovo vůbec dáváš.. Mikolkator: Kdyby bylo informační sucho tak bych ti dokázal rozebrat i Maria \":-D\"

24.06.2011, 13:16 hod.
kojot

sorry nepodstanté se píš takhle. To c mi tam uklouzlo kvůli tomu „zasvěcuje“ a měl sem v hlavě, že se c píše místo ds \":-D\"

24.06.2011, 13:14 hod.
kojot

JUra: S tímto máš možná pravdu. To však nic nemění na tom, že tady tento princip mi přijde jako (nechci se nikoho doknout) naprostá zhovadilost. Řadil bych to nastejnou úroveň jako nápad, dát do Diabla pistole…

Jinak Nepoctatné se píše tahle…

24.06.2011, 09:46 hod.
Mikolkator

Diablo 3 je dokonale. No dokazali by ste inu hru takto rozoberať ? \":-D\" (všetko to mlieko, plyny, kvapaliny a dokonca aj trochu fyziky) \":-D\"

24.06.2011, 08:06 hod.
JUra

kojot: Když si trošku přečteš lore, tak zjistíš, že mnichové z DIII zasvědsují svůj život k dokončení nějakého posvátného tetování…

24.06.2011, 02:54 hod.
LOYF

To že to vypadá jako mlíko je jen tím, že to je statický… až to bdue v pohybu a uvidíme, že se to hýbe.. místy to světlá a místy je to sytější… tak bude jasnější, že je to plyn …

24.06.2011, 00:14 hod.
Secondface

No… barvu bych klidně nechal… ale aby se to nepletlo mohli by tu kouli s plynem třeba obrátit.. a plyn by se držel nahoře… pak by nikdo nemohl říct že je to mlíko… myslím že by si to ani nikdo nepletl… jestli má plynu málo nebo hodně \"8-)\"

23.06.2011, 18:55 hod.
Jirkis

Tak skladani gemu napomuze obchodni system, vzdycky si treba 2 ze 3 poskladas, ten treti si koupis na burze a slozis si jeden vyssi urovne. Pokud najdes nepotrebny typ, prodas ho tem co ho chteji a tak se tim prokouses snaze k tem nejlepsim.. i kdyz budou stat balik, ale zas farmari na tom vydelaji jmeni \":)\" Ale to se vsecko uvidi az za behu..

23.06.2011, 10:05 hod.
Rafider

No to abys sebou tahal trezor strýčka skrblíka jen s gemama \":-D\"

22.06.2011, 23:51 hod.
Garn

DarkGenius: To jo, ale už to nezní tak nemožně jak předtím. \":-D\"

22.06.2011, 23:34 hod.
DarkGenius

Garn: I tak je to 2187 gemů ranku 7, což zabere mraky herního času než to člověk poskládá. \":-D\"

22.06.2011, 21:49 hod.
Ivos

kojot: No a prave proto existuje treba Google, kde si muzes vyhledat stovky obrazku potetovanych Shaolinskych mnichu.

22.06.2011, 21:03 hod.
kojot

Ivos: Chtěl bych vidět mnicha s tetováním :D Tole by mi fakt do Diabla moc nesedělo…

22.06.2011, 20:48 hod.
Garn

DarkGenius: Už psali že to upravili, říkali že budou padat i vyšší úrovně gemů (psali tuším do 7. ranku). \":-)\"

22.06.2011, 20:41 hod.
Ivos

Me by se treba libil system tetovani (neco jako ten, co byl v Planescape: Torment). Proste nejdriv je potreba splnit nejakej quest a potom je mozno si v salonu nechat za nechutny penize udelat tematicky (ke questu) zamereny tetovani.. tzn, kdyz nekoho ochranite, tak si muzete nechat udelat tetovani ochrany (napr +5% armor). Takze treba za zachranu Caina bych dal tetovani, ktery kazdych 5 minut identifikuje nahodnej item z inventare, atd.

22.06.2011, 20:26 hod.
Fight

No, jako uvědomme si, že mnich nejspíš žije v celibátu, tudíž se mu to sperma v koulích (resp. v jedné kouli, v druhé má krev) prostě hromadí…

22.06.2011, 20:03 hod.
Tib3rian

Tiez si nemyslim, ze pridaju dalsie predmety na socketovanie. Zda sa mi ale pravdepodobne, ze v datadisku pridaju gemove slova. Vtedy budu mat ludia uz viac sinych gemov, takze to bude idealne. Ked sa totiz na Blzzcone jeden fanusik spytoval na moznost zavedenia gemwords, tak mu Jay povedal, ze to maju na zozname ale ze momentalne sa tym nezaoberaju. Takato na pomery Blizzardu jasna odpoved musi nieco znamenat.

22.06.2011, 19:42 hod.
DarkGenius

ScreaM: O tom socketování pro 60 lvl pochybuji. Když si vezmeš 14 lvl gemů, přičemž ti může padnout nejlepší 5 lvl, tak těch nejlepších budeš potřebovat 19683 abys poskládal jeden nejlepší Radiant Star. A v itemu může být i šest socketů. Já osobně pochybuji že do max lvl poskládá člověk vůbec jeden Radiant Star, takže si myslím, že Blizzard se nebude obtěžovat s dalším druhem socketů.

22.06.2011, 17:35 hod.
Richard

ScreaM: docela bych řekl, že je pravděpodobné, že se dočkáš \":-)\"

22.06.2011, 14:40 hod.
ScreaM

LOYF: Jj to je jasný, artisani budou enchantit a socketovat. Ale čekal bych i něco jiného než jen gemy na socketování. Nějakou speciální vychytávku třeba pro high lvly \":-)\"

22.06.2011, 14:15 hod.
LOYF

ScreaM: upgradován zbraní bude i pomocí salvage systemu, jako v Hellgate: London… rozebereš krámy co nepotřebuješ… což se pak dělá se vším co je obyčejný, nebo lepší, ale né zas tak dobrý… a vylepšíš si to co nosíš \":)\"

22.06.2011, 13:33 hod.
ScreaM

Možná přijde něco na styl aukce, kde se budou prodávat itemy. Taky bych neřekl, že Blizzard bude spoléhat pouze na upgradování zbraní pomocí gemů a přidá něco nového, ale nezlobil bych se kdyby zůstali u gemů. O Artisanech by taky mohlo přijít nějaké nové info. Např nějaké speciality o kterých ví jen Blizzard \":-)\"

22.06.2011, 12:49 hod.
Rafider

Nemohu se dočkat no, je jasné že v betě ti neotevřou celou hru, ale jen např. první akt, nebo jen část questů… ale nemohu se dočkat na ten příval informací a videí, které nás zabaví doufám na dost dlouhou domu, než vyjde plná verze… souhlasím s tím, že to bude epické, protože už teď je toho tolik a ještě to stále není všechno… očekávám nějakou nápaditost i v questech, předpokládám že tam pro nás taky mají připraveno něco neokoukaného \";)\"

22.06.2011, 12:21 hod.
Richard

Schvalne: Epické to bude. Určitě mají ještě několik velkých es v záloze \":-)\" Už aby je začali trousit! \":-)\"

22.06.2011, 12:05 hod.
Schvalne

Richard: Však už víme o followers, o artisanech, o skill runách, o orbech, o gemech, o nephalem cube, o mobovi, který všude trousí zlato; o questech, o náhodných eventech, o arenách,… oni tam snad ještě něco mají? \":-D\" mno prostě to bude epická hra se vším všudy \":-D\"

22.06.2011, 12:01 hod.
Garn

Schvalne: Asi tak nějak no. \":-)\"

22.06.2011, 11:52 hod.
Richard

Schvalne: Měl jsem tu samou informaci jako Garn. Řekli, že odhalí všechny herní mechanismy .. no a vzhledem k tomu, že zároveň tvrdili, že doposud jsou některé, o kterých ani netušíme, tak předpokládám, že to bude tolik nových informací (a hlavně tuny nových videí z hraní), že to opravdu vystačí na dlouhou dobu. Podotýkám, že slovo „nekončeno“ jsem s dobrou vírou v jeho nedoslovné pochopení \"8-)\"

22.06.2011, 11:47 hod.
Schvalne

Garn: Takže jsem měl ale z půlky pravdu \":-)\" bude to vypadat tak, že ta beta bude obsahovat jen pár lokací o kterých se ví z gameplay videí a z blizzcon dema ne? Nebude to tak, že zapnou betu a projdou si od začátku do konce celý první, druhý, třetí a čtvrtý akt ne?

22.06.2011, 11:20 hod.
Garn

Schvalne: Říkali, že před vydáním bety budou známy všechny herní mechanismy, ale že během bety chtějí odhalit minimum příběhu. \":-)\" (pokud mě paměť neklame samozřejmě \":-D\" )

22.06.2011, 11:17 hod.
Schvalne

Richard: Ale samozřejmě netvrdím, že žádné nové informace nebudou \":-)\" rozhodně to vydá na pěkných pár článků \":-)\"

22.06.2011, 11:11 hod.
Schvalne

Richard: nekonečně mnoho informací? já bych ani neřekl.. beta bude spíš jak demo co je na blizzconu, protože už dávno řekli, že vývojáři před vydáním hry nechtějí zveřejňovat většinu hry a všechny herní systémy (ikdyž s těmy systémy to asi nebude tak horký) a tím pádem to nejspíš nebude ani v betě..

22.06.2011, 10:49 hod.
Richard

Kéž by už vyšla ta beta = nekonečně mnoho nových informací = přestane se řešit fyzika a mléko \"8-)\"

22.06.2011, 08:36 hod.
Psychopat

Ukazoval jsem to ještě několika lidem (kteří nebyli ovlivněni tím že někdo někde řekl že jde o mléko) a nikdo neřekl že mu to mléko připomíná, dokonce většinou převládal názor že je to něco plynného. Na obrázku je vidět že to má místy i jiný odstín to znamená i jinou hustotu a tudíž to kapalina být ani nemůže. Vůbec nechápu o jaké blbosti se tu zase bavíme \";-)\"

22.06.2011, 05:54 hod.
LOYF

Mutman: no jediný co mi na tom přišlo zajímavý je počet buildů na class… 96 886 969 344… počítají stupně run, druhy run, spelly..t akže ano.. takové číslo vychází xD

21.06.2011, 23:54 hod.
Mutman

http://www.youtube.com/watch?… je tam demon hunter a některý jeho skilly

21.06.2011, 23:51 hod.
Garn

franzkfk: Aji lidi z Diablo3.cc – hodně lidí spekuluje s betou na 1. srpna.

21.06.2011, 23:20 hod.
ScreaM

Stejně je to fuk. Mléko, cigaretový kouř, nebo třeba látka pro oplodnění ženy. Ať je to cokoliv Monk bude stejně imba \":-)\" Nemá cenu se hádat (diskutovat \":-))\" co bude používat na skilly \":-)\"

21.06.2011, 23:17 hod.
Stranger8472

Jen poznámka pro ty, co se tak diví a štěkají co mají všichni s tím mlíkem..příště si přečtěte lépe článek, je v něm napsáno, že jeden z fanoušků se vyjádřil, že monkův spirit vypadá jak mléko atd. atd. Když to ten fanoušek tak hezky jednoslovně přirovnal, přeci ve svých postech nebudem psát o „monkově bílém zdroji pro své ability“ \":)\"

21.06.2011, 23:14 hod.
ScreaM

Schvalne: Já myslel, že by se třeba lehce vypařovala \":-)\" By vypadalo nezvykle krute \":-)\"

21.06.2011, 23:11 hod.
Klaunik

Neovius: +1 Krásně si vyřešil problematiku téhle debaty :D ;D

21.06.2011, 23:11 hod.
franzkfk

Lidi z diablofans.com dostali od Blizzardu pozvánku na 27. července. Budou se blíže „seznamovat“ s betou D3.

21.06.2011, 21:44 hod.
Neovius

Ok… neni to mliko, ale cigaretovy kour :d http://www.youtube.com/watch?…

21.06.2011, 21:30 hod.
Schvalne

ScreaM: lehce rozmazaný jsou nahoře všechny resource, včetně healu \":-)\"

Javurek: kdo se tu hádá? tohle je normální diskuze.. je to úplně stejný jako kdybych napsal „ten ďábel nahoře vypadá jak Diablo za mlada“ a někdo zas „ne, vypadá jak Satan“ a další „ne, vypadá jak obyčejný chrlič“.. jsou to prostě názory, prostě většině lidem, a nejen tady na tomhle webu, příjde že Monk používá mlíko a že je to kapalina.. žádnou hádku tady v tom nevidím.. a ještě k tomu je to k tématu článku

21.06.2011, 21:16 hod.
Ivos

Fight: To, co pises, plati pro moderni hry, ktere kvuli originalite tak trochu ohybaji stara dobra pravidla vsech dungeonu/rpg. Rogue je stejne jako warrior bojovnikem, jen neni tolik specializovanej na boj, ale zas umi neco jinyho. Oba zacinaji boj s plnou silou a oba postupne oslabuje unava, takze zadne kolisani (energy) nahoru a dolu. Nas..t se (fury) umi stejne rogue jako war, jenom warrovi svaly ze vzteku dokazou vytezit vic. Taky je na hlavu postaveny, aby koncentrovany bojovnik (no fury) nezvladl nejakou techniku (napr whirlwind), ale rozbesneny ji zvladl.. a navic ta technika ho uvede zpatky do „klidu“, kdyz spotrebuje cast vzteku.

Ja bych rek, ze system zalozeny na fury je dobrej do wowka, ale v Diablu, kde neni problem zemrit behem vterinky, kde je potreba rychle reagovat a potrebujete „manu“ ted a tady, je to docela handicap..

21.06.2011, 20:41 hod.
olda5

Fight: Nepleteš se. Je to monk tak je to prostě koncentrovaná svatá energie a jestli je plynná nebo tekutá si každý může domyslet sám.

21.06.2011, 20:38 hod.
Inho

vubec nejlepsi by bylo kdyby to melo skupenstvi pevne… stejne se pri tech svych kombech pohybuje rychlosti naspeedovany veverky tak proc by nemoh bejt zavislej na kostkovym cukru? :D jinak Schvalne +1 za spenat :D

21.06.2011, 20:03 hod.
xDomx

A už tu máme fyziku. :D

21.06.2011, 19:47 hod.
Fight

Pseudopes: btw Jestli se nepletu, „tekutina“ je plyn i kapalina.

21.06.2011, 19:44 hod.
Fight

Pseudopes: Džíz, prostě to měla být očividně těkavá kapalina; kapalina velmi řídká, nahoře se vypařující.

21.06.2011, 19:40 hod.
Garn

Pseudopes: Jak myslíš. \":-D\"

21.06.2011, 19:32 hod.
Pseudopes

Plyn má takovou úžasnou vlastnost, že na něj blbě působí gravitace, protože toho moc neváží. Tudíž se plyn ve skleněnné kouli rozprostře mnohem více, než tekutina, která zůstane na dně. Bude mít tendenci alespoň slabě vyplňovat celý prostor, tudíž baňka nebude úplně průsvitná jako na obrázku, ale lehce zakalená… Na obrázku máme údajný plyn přitáhnutý na dno baňky. Ten zbytek co tam je vidět více nahoře spíš podporuje doměnku, že to mlíko ztéká po stranách té baňky dolů, aby se spojilo se zbytkem. Ani na plyn těžší než vzduch to nebude, protože ten by prostě za a) nebyl tak neprůhledný, za b) by měl jakési rozmezí hranice, né 1 pevnou linku. Vím, že to není 1 linka ale 2 na obrázku – viz povrchová vzlínavost vody \":)\"… Stačí to jako vysvětlení? Když se na tohle člověk podívá, uvědomí si vše co je napsané výše, je to tekutina. Psal jsem to subjektivně, tohle vychází z poměrně prosté fyziky, když k tomu dodáš, že v baňce je vakuum (kromě toho mlíka tam neni přítomno nic jiného), tak je to snad ještě více nevysvětlitelné než to co jsem nevysvětlil výše.

21.06.2011, 18:54 hod.
Tib3rian

Ako jasne ze to vyzera na prvy pohlad ako mlieko, ale je to predsa resource energia, teda tekutina s magickou mocou. Je v tom nieco tajomne. A mlieko mi teda tajomne nepripada. Ludom co v tom budu vzdy vidiet mlieko chyba schopnost rozlisovat jemne nuancie. Aby to neviznelo urazlivo, pomohol som si citatom z HP ked Snape nieco take vravel Harrymu. Chce to proste trochu fantasie.

21.06.2011, 18:45 hod.
Javurek

Není to jedno? Tekuté netekuté, ve hře to bude úplně jedno, je zbytečné se o tom hádat.

21.06.2011, 18:19 hod.
ScreaM

Hodně záleží na tom, jak to bude vypadat ingame. Dle mě je to určitě oživení. Na té vrchní hladině jde vidět, že je ta látka rozmazaná, takže to určitě bude lehce plyn \":-)\" Ale koho by zajímalo jak to vypadá. Hlavně, aby byl Monk největší drtič \":-)\"

21.06.2011, 18:18 hod.
Garn

Pseudopes: Ne, myslím jak můžeš z obrázku poznat, jestli je něco tekuté? \":-D\"

21.06.2011, 18:13 hod.
dowe666

Mě to připadá jak bílý písek (nahoře trochu rozvířený) , asi nějaká drpga \":-D\"

21.06.2011, 18:13 hod.
Fight

Rozlišení „rage“ a „energy“ ve wow mi přijde jako velmi dobré, protože věrně vystihuje rozdíl mezi podstatou warriora a rogua: rogue přichází do boje koncentrovaný a soustředěný na první zásah, takže zaútočí se vší silou a vším co umí, čímž se však vyčerpá a vyvede z rovnováhy, kterou pak musí zas nabírat. Vedle toho warrior je z počátku nejdřív zaskočen, ale pak se postupně rozběsňuje, aby v pozdější fázi boje využil své vášně pro boj k heroickému převrácení jazýčků vah (ale může se také rozběsňovat uměle – např. zuřivým útokem či pokřikem). Tady to vidím stejně, akorát tedy mnich žádnou energii nemá (tj. jako by jí měl nekonečno) a počítá jen combo body. Rozdíl mezi witch doctorem a wizardem se mi taky zdá dobrý: witch doctor je starý a zkušený, spíše svou manu šetří, vedle toho wizard ve svém mládí a furiantství vysází hned co může a rychle se tak vysílí.

21.06.2011, 18:06 hod.
Rafider

Já jsem taky rád za různorodost barev a také to na mě působí spíš alchymisticky než dojením, to je klasická nesmyslná mela kolem grafiky D3, vypadá to parádně a jsem rád za to, že to nebude stejný, perfektní nápad, stejně jako s barbarem, který dostává Fury i zraněním, to má svou logiku a čím více krve jeho, tím více krve nepřátel… za mě prostě palec nahoru a těším se na další novinky,nebo betu!

21.06.2011, 18:05 hod.
Schvalne

Garn: fakt je to tekutý, když se na to podíváš, vypadá to i že tam jsou vlny \":-D\"

21.06.2011, 17:55 hod.
Pseudopes

Garn: sry ale troll jsi tu ty… – „(dle mého) dost tekuté“ Pseudopes:

21.06.2011, 17:42 hod.
Garn

Pseudopes: Na obrázku je to tekuté? Trochu trolling, ne ? \":-D\"

21.06.2011, 17:34 hod.
Pseudopes

Mě to teda jako mléko připadá a to hodně \":-D\" Hippo mě asi zabije, ale jako plyn to nevypadá, na obrázku je to opravdu (dle mého) dost tekuté… A někdo se ptal jak se to dá asociovat.. kouknu na to, jžš, nějaká bílá tekutina… hm, mlíko.

Ale když si to vezmete Monk the Milky Man \":-D\" Dobrý titul, bych si nechal líbit toto :D

21.06.2011, 17:14 hod.
ScreaM

vavik: Já jsem zastánce toho, že vletím do davu, počkám až budu mít 10%HP (fury na max.) a potom v závalu adrenalinu začnu krájet \":-)\"

21.06.2011, 17:06 hod.
vavik

„Barbarovo fury je získáváno nejen tím, že způsobuje poškození, ale také tím, že poškození dostává“

to beru, barb bude dead, zato s plnym fury! \":-P\" \":-?\"

21.06.2011, 15:41 hod.
jhonyparatko

sorry za ten pravopis a navic kdyz parim tak mi zalezi jenom na tom aby toho bylo dost a ne na barve

21.06.2011, 15:40 hod.
jhonyparatko

asi tak me je jedno na barve mi nezalezi hlavne at uz vijde

21.06.2011, 14:45 hod.
Tib3rian

Psychopat: Presne si to vystihol, tiez sa mi to tak zda.

21.06.2011, 13:39 hod.
Psychopat

Mě to tedy připomíná takové ty alchymistické baňky nad kterými se vznáší takový ten bílý kouř. Dle mého je to pěkné.

21.06.2011, 13:36 hod.
Schvalne

Garn: Ne, ne, ne.. jdeme na to špatně.. pořádný bojovník by měl mít špenát..

21.06.2011, 13:22 hod.
K0ka

Co vsichni mate s tim mlíkem? Vypadá to zajimave, aspon nejaka zmena ze nema kazda postava stejnou kouli. \":-D\"

21.06.2011, 12:22 hod.
Neovius

Richard: No ja jak jsem to hned uvidel, tak me jako prvni napadlo mliko :d

Ivos: Nemyslim si, ze na 1920×1080 budu mit s vyhledem nejakej problem

21.06.2011, 12:19 hod.
Garn

Farlah: Však jistě, hlavně pro melee „brute force“ bojovníka je rage/fury/wtf úplně parádní a zábavný koncept.

21.06.2011, 12:16 hod.
Farlah

Samael: A nechceš mu dát třeba manu? he? D3 Barbar má fury, wow warrior má rage. Řekni nám, co by podle tebe měl asi tak mít? kofolu?

21.06.2011, 10:24 hod.
Richard

Mě se ta bílá líbí, je to alespoň změna oproti klasické červené a modré. Vypadá to dobře. A nechápu, jak se vám s tím asociuje mléko \":-)\". Já to prostě beru jako „bílou“. Kdyby to bylo třeba fialové, tak řeknete, že je to borůvkový jogurt Jogobella?

21.06.2011, 10:15 hod.
Baglik

Jestli to mlíko bude zkažený proč ne \":-D\"

21.06.2011, 09:10 hod.
Samael

Nedá mi si nerýpnout: takže D3 barbar s jeho fury je vlastně WOW warrior a jeho rage že? \";-)\" \":-)\"

21.06.2011, 06:41 hod.
Ivos

Mliko, mana, chi nebo mogul.. rek bych, ze by to meli vypustit do obehu, protoze lidi uz z nudy nevedi kudy kam. Spis bych uvital moznost prepnout interface do uspornejsi podoby. Andel a demon s barevnejma koulema vypadaj sice luxusne, ale radsi bych si uzival vyhled na plochu.

21.06.2011, 02:45 hod.
Stranger8472

Srandovní, spíš jako hodnotná informace v tomto příspěvku mi přijde spotřeba/získávání zdroje a my tady debatujem o druhé části příspěvku – monkově mlíku \":-D\" Jsem zvědavý jestli budou k mání lahvičky s plno/polo/nízkotučným..a mončice bude mít třeba vlastní výrobu..:)) Každopádně taky díky za nové info, zas nové téma na úvahy..

21.06.2011, 00:31 hod.
Rafider

Hehe, čarování z mléka… konečně zas novinka ,děkuji… Těším se na výsledek a líbí se mi odlišování i v tomto… opravdu tento projekt nemá konkurenci, pomalu vychází různé tituly a člověk vidí jako jsou daleko od DIII, jak jsou otřesné a nedokonalé, bez nápadu, bez čehokoli a to vše proti pouhé bublině informací, hra ještě nevyšla, ani beta nevyšla a už z toho všeho co blizzard prozradil a že to zatím není vše je jasné, že to nemá konkurenci a že to co teď vychází smete bez sebemenšího boje, to je alespoň můj pocit po testu několika právě vydaných her \"8-)\"

21.06.2011, 00:11 hod.
ScreaM

Doslovný překlad vysvětlení Monkové bílé many od Bashioka: No, nechci nic prozrazovat, ale jen podotknu pokud jste viděli film Vetřelec, androidí krev je mléčně bílá látka. takže… víte co.

Na fóru bylo taky podotknuto, že ta bílá látka je více jako ektoplasma, která vyplňovala oblek Johanna Krause v Hellboyovi 2 \":-)\"

20.06.2011, 23:20 hod.
Fight

Vypadá to trochu jako sperma. Monk si zaonanuje a může castit, než zas na něj přijde potřeba. \":)\"

20.06.2011, 23:15 hod.
Garn

Wizrad bude mít Arcane Power, Barbarian má Fury, Witch Doctor má Mana. Demon Hunter měl nějaký to Hatred+Discipline, ale pr to změnili.

20.06.2011, 23:03 hod.
top

Tak ty komba se alespon dle slovniho popisu nebudou nijak zvlast odlisovat od assasincinych kicku, tj. nic uplne novyho a co se tyce spiritu, muze bejt treba fialovej s puntikama, hlavne at uz spustej betu \";-)\" akorat me tak napada, ty zbyly dva resource systemy nezverejnili, ze?

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »