Diablo 3 - První Gameplay video z bety Diabla 3 [HD]

Novinky

První Gameplay video z bety Diabla 3 [HD]

01.08.2011, 10:16 hod. - 132 komentářů

aaa-diablo3-logo-beta Právě bylo zveřejněno první Gameplay video HD kvality z bety Diabla 3. Je necelých osm minut dlouhé a objevují se v něm postupně všechny herní postavy Diabla 3, tedy nejprve Barbar a dále Witch Doctor, Wizard, Demon Hunter a Monk. K vidění je i spolupráce více postav.

Další informace zpracováváme a budeme postupně zveřejňovat na hlavní stránce www.diablo3.cz.

Autor: James

Komentáře

02.08.2011, 17:48 hod.
Demoness

Přijde mně, že se hra občas zasekne. Hlavně při těch „COOL“ efektech.

02.08.2011, 13:45 hod.
nuada

Pomatuje někdo na ten apríl kdy si redaktor vytřelil z lidí že v diablu III budou automaticky rozdělené skillpointy ? smutné: \":-(\"

02.08.2011, 02:40 hod.
Tib3rian

Mne sa strasne paci ako WD vyvolava hodenim tej flasky s tekutinou pavuka- stylove. To je moj Witch Doctor, milujem ho.

Diablo 3 koupit
01.08.2011, 22:11 hod.
Neovius

KUFI: Spis jsem myslel detaily jako stiny, kvalita efektu spellu a tak

01.08.2011, 21:48 hod.
KUFI

Neovius: spis je to zazoomovany a brutalne skompresovany do youtube shit kvality. Prece jenom 7:40 dlouhy video v 720p a jenom 117MB (2000kbps bitrate) to je zoufalstvi. Chtelo by to aby ho Blizz dali ke stazeni na ofic web ve svy obvykly kvalite (6000–18 000 kbps).

01.08.2011, 21:38 hod.
morte

Nemožem si pomocť ale súhlasím so sarevokom , iba to volenie 6 skillov mi zas také zlé nepríde ale zrušenie traitov a nahradenie ich 3 passivmi , hovadiny so zmenami run to ma fakt štve z toho zjednodušovania im už asi drbe a tie odvovodnenia su znožka nezmyslov za chvíľu z toho fakt bude arpg.A predaj vecí za peniaza z daňou pre blizzard je naozaj hnus.Hráč si má voliť skilly a štýl hrania podľa svojho úsudku a nie podľa bandy idiotov ktorím sa štýl hrania ľudí pri testovaní nepáči a chcu ho zmeniť dúfam že sa s tej choroby vyliečia a dajú to zasa naspať.

01.08.2011, 21:28 hod.
Neovius

Hmm zajimalo by me proc to maj nastaveny na low detaily v tech jejich videi.. Protoze me prijde, ze ta grafika je horsi nez byla

01.08.2011, 21:12 hod.
Fight

Nejlepší ta jedna scéna, jak monk mlátil do kozlů, pak vyčaroval kadiboudu a vlastně ani jednoho z nich nesejmul. :D

01.08.2011, 19:55 hod.
KUFI

screeny v 1080 http://youtu.be/vXZTt7mPPbA

01.08.2011, 19:53 hod.
KUFI

Skod aze to video je tak skompresovany. Apropo – nevite co dela ten obri pavouk WD? Sice vypada badass, ale zda se ze jenom chodi a neutoci.

01.08.2011, 19:06 hod.
Lykantrop

Chtěl bych podotknout, že stejně je to i u talentů, kde ze začátku vaší postavy máte například jen 1 nebo 2 body do talent trees a je vám to upřímně k prdu, protože kouzlo vám to skoro vůbec nedá a že vám to heal zvětší o 1%? K prdu… talenty nemaj skoro žádnej smysl a vyplatí se pouze na vyšších levelech.

01.08.2011, 19:04 hod.
Lykantrop

Tib3rian: Vidíš, to jsem si vůbec neuvědomil. Automatické levelování všech skillů je rozhodně zajímavým krokem, který rozhodně donutí důkladněji volit skilly, zajistí jejich používání a přitom ti dává částečnou volnost. Volnost v čem? Já jsem vždycky ve hrách, kde je hrozně velká volnost volby skillů trpěl. Víte proč? Měl jsem obavy, že jeden drahocenný skill získaný za level po 3 hodinovém expení investuji do špatného kouzla a už to nepůjde zpět. To mne částečně sužovalo, neboť tehdá v d2 respec nebyl. Uznejte, že když volíte samostatné kouzlo, je to jednodušší a hlavně pohodlnější, než rozdělování 99 bodů do 30 a více skillů (bo kolik jich máte na postavu). Kdyby to bylo v D2 vyrovnanější a mělo by cenu mít skill třeba i jen na levelu 5 tak nic neřeknu a s tou postavou to prostě nějak dohraju. Ale jak všichni víme, ten build se musí dobře složit a body dobře investovat, jinak je postava k prdu… Takže mi tahle změna tak nějak nevadí…

01.08.2011, 18:53 hod.
lubinosak

ahoj všichni, souhlasim co napsali Sarevok a Lykantrop,hral jsem oba díly diabla a na třetí díl jsem se hodně těšil od doby co ho blizzard představil v Paříži, ale po dnešku už tomu tak není… a věřím že blizzard za to co dneska uveřejnil dostane pořádnou čočku, protože peníze ve hrách nemaj co dělat, ve wowku proti tomu bojujou od žačátku a tady to hodí rovnou do aukce, to je fakt nechutný a opravdu blizzard nechápu a pokud to bude ve full tak tím u mě blizz hodně klesnul…

01.08.2011, 18:51 hod.
Tib3rian

Sarevok: Presne tak. Zjednodusovanie hier rozvoj casual sceny je neodvratna buducnost hier, ktoru svojho casu zapocalo Playstation 1. Hardcore hram uz davno odzvonilo a bude to horsie.

01.08.2011, 18:37 hod.
Sarevok

Tib3rian: kam by som tie body daval? zeby do dalsich skillov ked usudim ze by sa mi to hodilo? namiesto 6× maxnuty skill by som mohol mat 4× max + 4× do polovice max? ale toto by uz bolo moc nechat hraca rozmyslat, vsak? a co keby to nejaky 11 rocny nedajboze popri tom rozmyslani pokazil a rozdelil body zle, to by mohli mat nespokojneho zakaznika lebo by nemohol dohrat hru na hell a to sa predsa dnes nerobi… proste z mojho pohladu hnus. nepomozem si. dlho som sa krotil aj ked sa mi to nepacilo, no uz to prekrocilo vsetky medze ktore som bol ochotny tolerovat. takuto hru si urcite nekupim.

01.08.2011, 18:23 hod.
whirlwind

SuE: To jak píšeš,že to vypadá na to, že nebude single player je podle mě blbost,už jen kvůli followers. A navíc v SC2 musíš být taky přihlášen aby sis zahrál kampaň.

01.08.2011, 18:17 hod.
Tib3rian

Sarevok: Ono to mozno vyzera ako katastrofa, ale naco by boli dobre skillpointy, ked uz je dlhsie jasne, ze si budes moct vybrat 7(teraz uz len 6) skillov, jeden z kazdeho tieru. Povedali, ze hrac bude mat kombinaciu stredne silnych a ultimatnych skillov, uz to je predurcenie sposobu rozdelovania skill pointov a to ze sa to bude automaticky rozdelovat, je len kozmeticka uprava a zaistuje, aby sa vyuzivalo vsetkych 6 skillov rovnomerne. Inak kam by si aj tie body daval, ak nie do tych 6 skillov.

01.08.2011, 18:13 hod.
Erendil

Vypadá to pěkně, oproti druhému dílu se mi zdá že vůbec neútočí basic attackem, ale skillama, oproti třeba barbarovi, medvědovi a vlkovi, assassince apod. z D2, což se mi líbí víc. Co se mi ale krutě nelíbí je, jak ta potvora blikne když ji střelí třeba hunterka. To mi přijde jako arkády z 90. let.

01.08.2011, 17:59 hod.
Silblade

Nevím, jesi to někdo už jsem dával, každopádně tohle bych doporučoval shlédnout těm, kterým se nechce číst ten předlouhej report z diablofans. Zde je všechno pěkně shrnutý a myslím, že by si to zasloužilo doplnit i o český titulky.:) http://www.youtube.com/watch?…

01.08.2011, 17:55 hod.
Spector

Sarevok: Pokud to bereš tak tak mezi SC a Diablo je jeden malej rozdíl. Starcraftu vyšel teprve druhý díl a pokud to porovnáme s Diablem, tak jeho druhý díl by vlastně podobným rozšířením jeho prvního dílu, jako je druhý díl starcraftu k tomu jeho. Pravda je, že Diablo potřebovalo osvěžit, stejnou hru už jsme hráli dost dlouho a ikdyž je skvělá, proč je nezkusit udělat trochu jinak ještě trochu líp. Dozvíme se snad už kolem Vánoc.

01.08.2011, 17:48 hod.
Sarevok

jeeej, blizzard vymyslel novy typ hier: ARPG = automatic role playing game. gratulujem. no aspon nezabijem dlhe hodiny pred monitorom. to je tak ked ludia ktori nerobili predchadzajuce diely a ani ich len nevedia hrat sa snazia za kazdu cenu urobit nieco co sa bude odlisovat. len nechapem preco sc2 zostalo na rovnakych principoch a nie su z toho piskorky alebo clovece nezlob se. darmo im ludia ktori vedia RPG hrat vysvetlovali ze automaticke staty a dalsie ich vyplody su blbost, nakoniec sa do tych svojich volovin zaplietli natolko ze im nic okrem totalnej automatiky nefunguje. esteze maju dost zaslepenych followers ktory im aplauduju na vsetky sprostosti ktore navrhnu. su to rovnake typy hracov ako bashiok ktory si spomina ze raz mal neskutocne nabuchanu postavu na lvl 74 \":-D\" no a takyto „znalci“ potom diskutuju ako sa da diablo urobit lepsie. staci ze to vedia „rozumne odovodnit“. njn proste toto v nasej hre nefunguje \":-D\" hlavna vec ze doteraz to v kazdej RPG fungovalo. bude to fungovat aj ked tam budu iba 2 tlacitka: start, stop a vsetko ostatne bude robit PC. na daslie diablo som sa tesil, no teraz je mi na zvracanie z tejto hry, z ludi co ju vyvyjaju, z ich famozneho odovodnovania preco by to nefungovalo a je mi na zvracania z ludi co im bez rozmyslu tlieskaju. ja serem na taketo diablo, nastastie dvojka bude fungovat nadalej.

01.08.2011, 17:09 hod.
Spector

franzkfk: Kutí úplně novej systém run. Neví ještě, jak to bude fungovat a zda se to dostane do hry, ale zní to hodně cool. Jde o to, že runy budou padat „neidentifikované“ (nemůžu najít to správný slovo) ale budou mít předem daný level (1–7). Jejich schopnosti se utvoří až po vložení do skillu. Například do vložení do Magic Missile runa získá Magic Missile splitting efekt. Ale to není všechno. Runa tím taky získá náhodné affixy (klasika +10 do něčeho atd…). Tím se z run stane vlastně klasický loot, kdy bude člověk řešit, zda si ji nechat, nebo prodat (jakmile je jedou runa vložena do skillu, může být jakkoliv vytahována a vkládána zpět ale pouze v rámci daného skillu). To plus mínus ten systém. Navíc je možnost dalších vychytávek, jako že Mystic bude moci za poplatek vymazat efekt runy a udělat z ní zase „neidentifikovanou“ atd…

01.08.2011, 17:07 hod.
SuE

udělala jsem kratičký výcuc, než to tady kluci přeloží pořádně – suewebik.net

01.08.2011, 17:07 hod.
Lykantrop

Hledal jsem na fóru vhodná témata pro své myšlenky, ale bohužel jsem žádná nenašel a vytvářet nové se mi zdálo zbytečné, takže to šoupnu sem, pač tady se to řeší taky obecně:

Jak byste reagovali na systém výměny itemů mezi hráči bez aukční síně? Jednoduše prodáte item obchodníkovi, který tento prodaný item (a spolu s ním i spoustu dalších) zobrazí někomu jinému v jiné hře. Představte si 1000 prodaných itemů a obchodník náhodně vybere například 10 itemů, které začne nabízet v nově založené hře (například pod kartou Player Items za kartami Weapons, Armor, Magic, Misc etc.). Docházelo by tak k výměně předmětů mezi hráči netradičním způsobem a odměny za prodávané itemy by mohly být značně odlišné od dnešních odměn. Nebo by se tyto hráčem prodané itemy mohly prodávat taktéž u gamblera.

A propo, když už jsme u těch odměn za itemy… Proč by třeba obchodník nemohl nabízet místo peněz jinou alternativu. Nebo proč by nemohl nabídnout obojí. Budete chtít prodat meč s vlastností „poškození ohněm +2“ a obchodník vám nabídne buď zlaťáky, nebo například obyčejný rubín… Toto by samozřejmě ovlivnilo i případný prodej předmětů v aukci, protože si každý může vybrat odměnu za prodej právě koupeného předmětu.

I když se tyto dva nápady týkají her všeobecně, myslím si, že by se někteří z vás mohli zamyslet nad jejich použitím a třeba i nad vměstnáním přímo do nového diabla 3.

01.08.2011, 17:00 hod.
Spector

Psychopat: Já to četl. Průběžně. A sakra toho je kolem tolik, že se to nedá stíhat (navíc teď mluvím o runách, ne o autolevelování. To je rozdíl). Navíc, ikdyž jsem si na dnešek vytvořil volnej den, tak nějaký některým povinnostem se zabránit nedá, takže čas od času jsem se od toho musel odlepit.

01.08.2011, 16:58 hod.
franzkfk

Spector: nic tak zajímavýho o těch runách jsem se nedočetl, nic novýho… Ethy: plus tvůj crest bude ve městě a když budeš někde bojovat v Sanctuary a tvůj kámoš se bude chtít přidat, tak jen klikneš na crest a on se k tobě teleportuje

01.08.2011, 16:54 hod.
James

Lykantrop: To číslo zvýšené z 198 na 200 je záměr. :-D Máme v zákulisí připravený takový pěkný článek (právě s číslem 199), který ještě není hotový a dokončuje se. Nečekal jsem, že si toho někdo všimne – dobrý postřeh. :-)

01.08.2011, 16:48 hod.
Psychopat

Spector: a když jsem o tom hovořil…všem jsme s Garnem doporučovali přečíst vše \";-)\"

01.08.2011, 16:45 hod.
saesa

Ethy: V podstatě žádnou, protože časem si stejně budeš moci nakupovat postavy v aukci, takže že teď ty cresty zastupují roli nějakého ukazatele postupu, nebude hrát v blízké budoucnosti velkou roli. Teď jak postupuješ hrou, tak se ti ten crest různě přizdobuje a ukazuje, jak si vedeš v soubojích a splněných achievementech atd.

01.08.2011, 16:44 hod.
Tib3rian

blazen: Ze by ma Diablo 3 nebavilo, o to strach nemam. Predsa tu nehovorime o nejakej hre za 1500 korun, ale o legende, ktora bude hratelnejsia nez cokolvek ine. Ked mozem vyhodit 70 euro len za blbu NHLku, tak preco nie za Diablo. To ale hovorim len o sebe, je mi jasne aka ekonomicka situacia je v postkomunistickych statoch a vzdy som pirateniu tak trochu drzal palce, aj ked vyuzivanie ilegalnej verzie ako dema piratstvo nie je, ze.

Co sa tyka aukcie za realne peniaze, bavil som sa pred chvilou o tom s kamaratom a dosli sme k tomu ze to az taka katastrofa nie je. Ved clovek, co dotiahne postavu na vysoke levely asi nebude prilezitostny hrac ani lama a na druhej strane, preco by ti co si nekupia naj predmety za realne peniaze, nemohli tieto najst priamo v hre, alebo si ich kupit za zlato? Mne osobne teda vobec nevadi tento system ale chapem, ze mnohym inym to vadi. Kaslem na cely trade system, len nech to uz mam konecne doma.

01.08.2011, 16:41 hod.
Ethy

Našel jste někdo k čemu jsou ve hře ty class cresty ?

01.08.2011, 16:41 hod.
Lykantrop

Počkám si, až moderátoři přeloží článek z diablofans, ale ještě před hodinou jsem si myslel, že Diablo III převálcuje Torch Light II… A heleme se, zdání klame (jen z části).

Systém aukce uvítám v každé hře. Dnes je to (řekl bych) standard, který podporuje ekonomiku hry. Lepší je item s náhodně vygenerovanými staty nabídnout hráčům, než ho jen smutně prodat u prodejce. Avšak vytvořit aukci, ve které se platí za real money? Pánové a popřípadě i dámy, to je hnus. Připomíná mi to F2P MMORPG hry, které chtějí vytřískat nějaký prachy obchůdkem, který zobrazíte kliknutím na zlatou minci v levém spodním rohu UI panelu. Nelze to sice srovnávat, neboť tyto obchody nabízejí například boosty na xp, ale z mého pohledu lze očekávat 2 skupiny hráčů v jednom táboře. Ti, kteří zaplatí reálným cashem a ti, kteří si na to raději vydělají v zlaťácích. Kam to povede a jak moc to ovlivní blizzard (případné změny vhodné pro plátce reálných peněz, či naopak), to je ve hvězdách. Doufejme, že dobré itemy nebudou vkládány do aukce (se zlaťáky) za příliš vysoké ceny, neboť jejich vlastník může usoudit, že za realcash item nikdo nekoupí a tak ho raději hodí do té druhé aukce s vyšší vyvolávací cenou… Přesto si myslím, že existuje spousta hráčů po světě i zde mezi námi, kteří budou mít stejně jako já radost z prodeje za přijatelnou cenu s vědomím, že jsem někomu pomohl získat lepší vybavení.

PS: Je to jen náhoda, nebo účel, že tento článek má číslo 200 a předešlý článek má číslo 198 v url…?

01.08.2011, 16:25 hod.
Fugassssssss

Adagio: souhlasím s tebou

Bartuc: souhlasím s tebou

franzkfk: souhlasím s tebou

01.08.2011, 16:12 hod.
Spector

Konečně jsem dočetl všechny interview a wow… Doufám, že tady uvidíme článek o tom, co Blizzard zkouší s runami. Protože to zní naprosto famózně (alespoň mě). Tak ať se to lidi dozví \":-D\"

01.08.2011, 16:08 hod.
franzkfk

Spector: Ježiši, a já si říkal, co to je. To je fakt směšný. Myslel jsem si, že když je lead designérem někdo, kdo dělal na Vampire Bloodlines, tak to bude fajn. Je zajímavé sledovat tu obrovskou vlnu nevole k DRM a placení penězi za itemy. Zlatej Blizzard North.

01.08.2011, 16:02 hod.
blazen

Tib3rian: jak jinak zjistit, jestli mě hra bude bavit? nechci kupovat zajíce v pytli za 1500. Dema nevycházejí, recenze jsou koupené a infantilní..

01.08.2011, 15:58 hod.
Tib3rian

Ja to demo nevyskusam, moje casy piratenia skoncili s odchodom napalovania hier na cd. Diablo 3 si urcite kupim hned ako vyjde a pokial to nenaplni vysoke ocakavania, tak sa svet nezruti. Len nech to uz konecne hram.

01.08.2011, 15:56 hod.
Spector

franzkfk: Tohle mi ani tak nevadí (bude to spíš efekt nějaké runy, takže specialitka) spíš se mi hnusí ten monkův zvon. To je panečku síla \":-?\"

01.08.2011, 15:54 hod.
franzkfk

Co to jako je za skill? Jak může někdo odsouhlasit čtyři zombíky, co si vylezou na záda, pak spadnou a tím udělají poškození? Kristepane, to vymýšlelo nějaký dítě. Mno, jinak to vypadá…nevim…nemám z toho dobrej pocit. A nutnost být on-line? Nejsmutnější na tom je, že důvody, které uvádějí pro nutnost stálého připojení, jsou všem ukradený. Nemaj na to koule nám říct, že jde jen o neustálou autorizaci kopie;).

01.08.2011, 15:41 hod.
blazen

Spector: Každou lokaci/dungeon jsem čistil komplet \";-)\" , ale je možný že je chyba v mé paměti \":-P\"

už aby tu byla plná a konec všem spekulacím/flemeům apod od chytráků kteří se vyjadřují jakoby to už dohráli 3×. Ale přecijen mě to nahlodalo a začínám uvažovat, že před koupí nejdřív vyzkouším „demo“ \":-D\"

01.08.2011, 15:32 hod.
Spector

blazen: Tak to já samozřejmě taky \"8-)\", ale stejně jsem to dotáh jen na tu zhruba čtyřicítku. \":-(\" A to jsem procházel řekl bych všechno, ale nic jsem neopakoval.

01.08.2011, 15:29 hod.
blazen

Spector: hrál jsem na 8 hráčů (/players 8), neřátelé těžší, víc expů a dropu. Až na Hell jsem hrál na 4 a postupně snižoval \";-)\" až do půlky 3. aktu – tam už to fakt nešlo na víc než 1 \":-P\"

01.08.2011, 15:27 hod.
Ethy

To je nápad ! Už vím jak rozhodnu moje dilema ohledně prvního charu \":-D\". Nechám se inspirovat postem o pár postů dole a nechám slečnu vybrat mezi pěti papírama se jmény postav :D. Byl jsem přesvědčenej o WD, ale je mi jasný, že ho pojede každej, tak se mi začala dost líbit Wizardka \":-P\", kočka jedna \":-D\"

01.08.2011, 15:22 hod.
Spector

blazen: 48? \"8-O\" Moje nejsilnější konce se pohybovaly okolo 39 levelu. \":-D\"

Klaunik: Jo, taky jsem doufal, že nám ukážou interface, nový skilly s runami a třeba i pár předmětů. Holt si asi budem muset počkat na betu (snad tam runy budou)

01.08.2011, 15:10 hod.
Klaunik

A já čekal že tam ukážou skilly, inventář a tak… :D

01.08.2011, 15:01 hod.
blazen

Helljovany: Tak já běžně končil normal na singlu (s LoD) na lvl 48 \"8-)\"

01.08.2011, 14:56 hod.
Helljovany

Když si byl šikovnej, tak i v D2 si končil normal s postavou lvl30+…Už by ste to mohli přeložit ať to lidi konečně ppochopí \":-D\"

01.08.2011, 14:52 hod.
morte

Keď budú všetky skilly a traity dosiahnutelné na normale aký zmysel bude mať hrať ďalej v d2 si si aj na 99 mohol pridať jeden skill a atributy v D3 ak to nezmenia tak nič \":-(\"

01.08.2011, 14:51 hod.
Spector

A nový logo je ještě hezčí, než to starý \"8-)\"

01.08.2011, 14:50 hod.
blazen

Psychopat: Pravda nemá cenu dělat ukvapené závěry a flame z nejasných rozhovorů a střípků z bety. Jsem přesvědčen, že blizz udělá vše pro to, aby chary a buildy byly co nejrozmanitější. Pokud by tomu tak nebylo byl by to průser z hlediska replayability i atraktivity hry a to si blizz nemůže dovolit

01.08.2011, 14:43 hod.
Bartuc

Tolik změn oproti skvělému Diablo 1 a 2 … Myslím že bez Blizzard North to nebude plnohodnotné Diablo..

01.08.2011, 14:42 hod.
Spector

Jinak co se týče toho pouze online hraní, myslím, že si tímhle Blizzard hodně říká o pirátění D3. Rozhodně nepochybuju, že se časem podaří hru prolomit a offline pak nelegálně hrát půjde. Poměrně často jsem mimo připojení (podporovat naše operátory jejich připojením, mi připadne jako podporovat komunismus) a ikdyž si hru koupím, budu si ji asi muset i stáhnout.

01.08.2011, 14:40 hod.
Psychopat

morte: ohledně tohohle si již brzy přečteš něco co ti to osvětlí \";-)\"

01.08.2011, 14:33 hod.
morte

Psychopat: Dovody dom si prečítal a nechápem to o nič viac . To je ako ten dovod prečo odstránili kríže a pentagramy.-Aby vytvorili nový svet!? Logické keď tam je cain a leoric. \":-(\"

01.08.2011, 14:32 hod.
Plzino

Spector: ze začátku podle popisu toho charakteru jsem si říkal, že to nebude nic pro mě. V D2 jsem hrál buď za sorcku nebo barbara, ale tohle video mě hodně přesvědčilo, že to možná bude to pravé ořechové \":-))\"

01.08.2011, 14:30 hod.
Spector

Plzino: Jojo ten jeho railgun a „modrej kulomet“ je super \":-)\" Já si asi budu muset hodit kostkou, rozhodnout se za koho začnu nedokážu.

01.08.2011, 14:29 hod.
Psychopat

saesa: ne třeba jako že bude parta hrdinů bojovat proti stále většímu počtu nepřátel, né jen proti sobě.

01.08.2011, 14:29 hod.
Spector

saesa: Arény jsou právě parádní. Příjdou mi mnohem lepš než klasický pvp. Navíc můžem počítat s tím, že Blizzard bude arény čsem i přidávat. Možná i herní mody.

01.08.2011, 14:29 hod.
Plzino

Hlavu vzhůru, tak velký a drahý projekt jako je D3 nenechají takhle jak to vidíte v Betě, s tím bych si hlavu moc nelámal. Spíš si lámu hlavu jestli budu hrát za Wizarda nebo za Demon Huntera. DH mě ve videu mooooc a příjemně překvapil! \";-)\"

01.08.2011, 14:28 hod.
saesa

Psychopat: Jo, něco jako Capture the (nově announced) Banner, že? \":)\"

01.08.2011, 14:21 hod.
Psychopat

saesa: prý připravují i jiné scénáře a jiné typy arén

01.08.2011, 14:14 hod.
saesa

No, z PvP, které D2 drželo při životě, udělali casual show! U6 žádné last man standing, ale 10ti minutové frenetické klikání, při kterém se budete, když zemřete, revivovat. Asi vyhraje ten tým, který bude mít víc nahrabaných fragů!

01.08.2011, 14:10 hod.
Gupirk

Na to roky čekám a teď mě pomalu přechází chuť \":-D\"

01.08.2011, 14:07 hod.
Psychopat

GrOsO: ano stálé připojení bylo potvrzeno

01.08.2011, 14:07 hod.
Tib3rian

Grafika je paradna!!! Absolutne diablovska, super!

01.08.2011, 13:59 hod.
GrOsO

Diablo 3 Will Require Players to be Online When Playing http://www.1up.com/…when-playing

01.08.2011, 13:59 hod.
Psychopat

blazen: pokud jsem to konečně pochopil tak je to proto že třeba do 12 levelu se ti magická střela zdá použitelná tak si jí vybereš a používáš, ale na 60 levelu se ti osvědčilo jiné kouzlo takže pomocí respecu si magickou střelu zrušíš a vybereš kouzlo jiné. Tak nějak to asi má fungovat. Nikdo to zatím moc nechápe dokonce ani ti co dělali ty rozhovory. \":-)\"

01.08.2011, 13:56 hod.
Psychopat

V D2 ta možnost nebyla a nikomu to nevadilo, co jsem nenašel jsem neměl. Teď jsem dostal možnost si to za nashromážděné goldíky koupit. A co se týče PvP budeš prostě nejlepší na té své úrovni, ale to je stejné jako se vším. Pokud jsi bohatý a nemusíš chodit do práce máš čas na to abys Diablo hrál pořád a budeš na tom líp nežli já protože musím chodit do práce. Vždycky ti tam vstupuje nějaký faktor který ovlivní to že je někdo úspěšný a někdo méně. To tak bohužel je všude a vždycky musíš něco obětovat (čas, peníze apod). Také máš možnost hrát hardcore turnaje. Hardcore postavy budou moci nakupovat jen za zlato získané ve hře, takže žádné reálné peníze tam roli hrát nebudou.

01.08.2011, 13:54 hod.
Ran

Pratele, zase tu grafickou stranku prilis nereste, vzpomente si jak vypadala beta u diabla II a jak pak vypadala finalni hra.. rozdil byl skutecne markantni.. tahle faze testovani, skutecne slouzi k tomu, aby se overila funkcnost a zabavnost hernich mechanismu. A myslim, ze tahle zmena v systemu skillu asi nenastala jen tak pro nic za nic… proste stary system se v D3 neosvedcil.. byla to urcite kolektivni domluva.

01.08.2011, 13:52 hod.
Spector

blazen: Doufám, fakt doufám, že respec bude výrazně omezen. To by pak vývoj postavy ztratil absolutně veškerej smysl. Navíc jsou tady ještě runy a s těma bude sranda \":-)\" Plus ještě neznáme atributy předmětů.

01.08.2011, 13:49 hod.
blazen

rozumím tomu dobře, že celý system vývoje postavy se bude skládat z výběru 6 skillů a 3 traitů, které půjdou navíc kdykoliv změnit?

Ty aukce jsou zajímavý. Vypadá to že spousta číňanů bude mít novou práci \":-)\" . IMO až se zvýší nabídka, ceny půjdou dost dolů

01.08.2011, 13:47 hod.
Spector

Psychopat: Ne každej má tolik času na hraní, ale i on chtěl by si užít nějakou super zbroj. AH je super nápad, kdy si takhle člověk může za ušetřený zlato koupit něco, co se mu najít v omezeným čase prostě nepodaří najít. Ale vzhledem k tomu, že je přímo ve hře konkurent kde se vydělávají peníze, budou ty slušný věci právě tam.. Tohle přece do hry nepatří.

01.08.2011, 13:42 hod.
Helljovany

Psychopat: Mě taky nic nepřinutí si věci kupovat za prachy..ale sám si to řekl, že mezi ty top hráče se prostě nedostanu..A to mi vzhledem k PvP docela vadí. Proto se PvP hraje ne? Aby si byl nejlepší…To je jako by si v SC2 řekl, že tu nejvyšší ligu budou hrát jenom lidi co si za to zaplatí…

01.08.2011, 13:36 hod.
Psychopat

morte: Garn to řekl již několikrát a já to zopakuji, přečtěte si co o tom řekli a pochopíte jejich důvody. Nebudu zde vše vypisovat, ale důvod proč chtějí hodně používaných skillů je to že systém hry tak je prý nastaven. Také tomu úplně nerozumím a četl jsem to 2×, ale hodně o tom přemýšlí a snaží se najít tu nejlepší volbu. Jinak co se týče té aukční síně, nikdo a nic Vás nenutí kupovat si věci za peníze. Vlastně si kupovat nemusíte vůbec nic. PvP bude rozděleno podle síly hráče/skupiny takže mezi ty „top“ hráče které vybavení stálo 1000 dolarů se v PvP prostě nedostanete. Takže proč utrácet? Já mám chuť si všechny věci sám hezky najít jako ve starém D2.

01.08.2011, 13:26 hod.
morte

Garn: Ide o to že aj teraz možu ludia použivať 2skilly a nikdo im v tom nezabrani tak naco ich obmedzovat ked chcu hrat tak ako chcu? A tie 3 passive skilly a aukcia za prachy ma nasraly najviac v blizzarde sa asi rozsirila nejaka prenosna psychycka porucha lebo inak si to vysvetliť neviem.

01.08.2011, 13:25 hod.
Helljovany

Spector: 10 postav mi nepříde nějak málo, pokud bude kvalitní end game obsah jak říkají a s dohranou postavou bude ještě hodně práce a zábavy..V D2 měl taky většinou každej pár oblíbených postav, pak postavy určený na určitou věc (Smiter na UT, Java na Cow, apod.) a jinak to byli jenom muly na věci. A to v D3 bude řešit shared stash, takže nevidim problém v 10-ti postavách..

Ale ty aukce za real prachy mě štvou a to fakt hodně!!!!!!!!

01.08.2011, 13:23 hod.
Psychopat

Jak z rozhovoru vyplývá hru již cca 2 měsíce testuje velké množství lidí. Změny, ke kterým došlo jsou reakcí na toto testování, protože hra nefungovala tak jak měla. Je možné že se něco ještě změní. Změnami prošel i systém run.

01.08.2011, 13:22 hod.
logik

z toho co vidím, snad nepřipadne jenom mě, že to vypadá, jako nějaké béčkový budget za 199Kč?!…vypadá to strašně a to nemluvím dokonce ani o vozuálu…

01.08.2011, 13:11 hod.
Spector

Garn: Stále si nejsem úplně jistý, že právě systém auto levelování tenhle problém řeší. Ale tohle je zrovna případ jako stvořený pro betu, která to vyřeší.

Větší problém mi dělají ty real money AH a omezení na 10 ehm… hrdinů. Přes to se, pokud to nezmění, budu přenášet jen hodně těžko.

01.08.2011, 13:05 hod.
Garn

Spector: Jenže to tě pořád nedonutí rozdělit si skill pointy třeba 10 – 10 – 10 – 10 – 10 do pěti skillů. Vždycky bude mít člověk tendenci maxovat co nejmenší počet skillů. To jaký skilly používáš je druhej problém, ale i když to bude asi jak říkáš – resisty, mana cost, cooldowny, … – tak to pořád neovlivní to rozdělení skill pointů. Stejně si radši jeden skill namaxuješ a budeš ho používat prioritně. \":-D\" Takto budeš mít skilly podobně silné a budeš je používat podle toho, co ten skill dělá a jak je pro tebe užitečný.

01.08.2011, 13:00 hod.
Arts

Adagio: Naprostý souhlas, přesně to sem měl na mysli..

01.08.2011, 12:57 hod.
Spector

Garn: No ale já nevídím, jak tohle ten „2 skillovej“ problém řeší. Nikdo teď nikomu nebrání si kdokoliv vybrat 2 skilly z těch šesti, který bude používat a na ostatní bude prďet.

Přece není problém donutit hráče používat více skillů jinak (a věřím, že to co teď bude následovat, vD3 existuje) tzn: cooldown, resistence, nároky na manu atd atd… není přece důvod hráče takto uměle ochuzovat i, jak jsi řekl, o malou možnost customizace.

01.08.2011, 12:55 hod.
Helljovany

U herních mechanismů se uvidí až časem jestli to udělali dobře nebo ne, ale tim kupovanim vecí za prachy to vážně zabili..Byl to jeden z důvodů proč sem přestal hrát na BN, protože pár dní po resetu tam chodili 12-ti letí spratci v nejlepších věcech… \":-x\"

01.08.2011, 12:54 hod.
metalmorfoza

(v podstate je hrozny slovo \":-D\" )

01.08.2011, 12:53 hod.
metalmorfoza

Garn: jak to tak procitam tak dochazim k zaveru ze zpusob boje bude podstatne akcnejsi … nebudes furt kastit blizzard na jedno misto ale budes mit v podstate moznost taktizovat… ano sice nebudes mit nabusenej buid… ale budes mit moznost si vymazlit bojovej a herni styl… v podstate nebude sila postavy spocivat v rozhazeni stromu ale v hraci \":-)\"

01.08.2011, 12:48 hod.
Garn

Spector: Podoba tam je, ale stejné to není. V D2 když maxuješ pár skillů, tak to spočívá v tom, že si ten skill vymaxuješ nebo ne. To je jako 0 a 1 – ano nebo ne. Neviděl jsem nikoho, kdo by hrál postavu, kde by používal dva útočné skilly a měl v nich třeba 12 a v druhém 17 pointů a v synergii třeba 13 (až na speciality samozřejmě). Chůzi ani způsob zabití monstra nemůžeš zobecnit na to jestli to uděláš nebo ne, ale D2 je dnes ve fázi kdy si vybereš jeden skill, přidáš k němu synergie a máš 60 bodů v háji, zbytek dáš buď do druhýho živlu, aury, pasivky atd… Tak to prostě je. A pokud Blizzard chce, aby hráč používal 6 abilit, tak to prostě jinak neuděláš. Říká to v tom rozhovoru – nechtějí aby hráč používal 2 ability namaxovaný a jinak to zřejmě nejde. A určitě vítám 6 abilit vs. 1–2 ability a nepřijde mi to jako osekání gameplay ani interakce, spíš naopak.

01.08.2011, 12:40 hod.
Spector

Garn: To samé to není. Podobně bys mohl říct (jak už jsem jednou psal), že nepotřebuješ ovládání cháze, když je stejně jasný, jak budeš postupovat: Zabiju → oberu → jdu za questem. Nevím, proč ubírají na interakci. Je to hra a tak ji mám hrát, ne sledovat, jak se něco dělá samo. Od toho jsou tady filmy.

01.08.2011, 12:37 hod.
Chuck Norris

Podle mě má Diablo 1 lepší grafiku než tohle… \":(\"

01.08.2011, 12:37 hod.
Adagio

Takže do aukční síně přijde 13letý dítko s kupou dollarů a koupí si nejlepší itemy, zatímco já, ptž sem z ČR a nejsem blázen abych cpal nějaký prachy přes účet do hry, budu mít průměrný věci, ale za to stovky nahranejch hodin \";-)\"

01.08.2011, 12:34 hod.
Bartuc

Jen se mi to zdá ,nebo Monk skutečně zabil jenom 2 monstra? \":)\"

01.08.2011, 12:29 hod.
Arts

http://www.diablofans.com/…event-visit/ bylo by uplně parádní, kdyby to někdo přeložil \":)\". Jinak ČTU DOBŘE, že tam bude fungovat aukce za skutečné peníze?? JESTLI JO, tak to je teda pořádný bordel a neskutečně mě nas*ali..

01.08.2011, 12:28 hod.
Garn

morte: Tady budeš mít všechny skilly. Popisuje to právě v tom rozhovoru – jim nejde o to aby člověk 20× zmáčknul tlačítko a tím si ho vymaxoval, jim jde o to, aby si ten skill vybral → a v důsledku je to to samé. Je teoreticky jedno jestli si vybereš skill tak, že ho přetáhneš do lišty a nebo tak, že do něj narveš 20 skill pointů.

01.08.2011, 12:26 hod.
JUra

Hodně nových lokací

01.08.2011, 12:25 hod.
Bartuc

Múžete mi vysvětlit jak tedy bodou fungovat skilly? Budeme ich mít všechny od začátku?

01.08.2011, 12:24 hod.
morte

Garn: Problém je v tom že si v D2 tie skilly mať mohol tu nemožeš ale tie traity ma nasraly najviac 3 traity? To je sdtrašne málo kustomizácie a ich vysvetleniam už od odstránenia pentagramov a krížov uŽ vobec neverím .Je to len preto aby 6 ročné deti pri hrwe nemusely rozmýšlaŤ .

01.08.2011, 12:22 hod.
Garn

Crazy_CZ: To asi jo no. To zmáčknutí toho tlačítka. \":-D\"

01.08.2011, 12:19 hod.
Crazy_CZ

Garn: tak ten princip jsme pochopily stejne, a mozna to ve vysledku bude fungovat dobre, ale porad mi bude schazet prirazeni pointu \":-D\"

01.08.2011, 12:19 hod.
Bartuc

Docela se mi líbí ten screen s výběrem postav \":)\"

01.08.2011, 12:17 hod.
metalmorfoza

nedelejme ukvapene zavery … nic venku jeste neni a pokud se nemilim tak by minimalne 6 mesicu mel probihat beta test … co se na prvni pohled muze zdat propadak… propadakem byt nemusi… opravdu si myslim ze by blizz neco tak velkyho jako dia 3 takhle pohrbil …

01.08.2011, 12:15 hod.
Garn

morte: V D2 jsi měl jen 2 skilly a žádnou passivku u 1/2 buildů. \":-D\" Ideálně jsi nabušil jeden skill, pasivní auru a zbytek napral do synergií…děkuju pěkně za takový systém. A zhrnutí si nečti, musíš si to přečíst celé. Ve zhrnutí se dozvíš jen že zrušili skilly, v tom rozhovoru se dozvíš i proč a fakt to dává smysl docela. \":-)\"

01.08.2011, 12:07 hod.
morte

Prečítal som len zhrnutie ale mám strašný pocit že je to 1. apríl.Takto zničiŤ hrné mechanizmy som ešte nevidel ak to bude tak ako to napísali tak bude D3 asi jediná zlá hra od blizzardu také idiotské zlednudušenia – zrušenie skill pointov , iba 6 aktívnych skillov, iba tri traity naraz !!!? Už im v tom blizzarde drbe alebo čo:?: Ešte tomu dajú rating od 6 rokov a vydajú to ako hru na facebook aby to bolo prístupnejšie??

\":-x\"
01.08.2011, 12:02 hod.
Garn

Ethy: Ne, aukce mají být oddělené. Crazy_CZ: Pokud jsem to správně pochopil, tak to bdue fungovat stejně jako v Guild Wars, že se ti budou s levelem odemykat ability a zároveň „sloty“. Takže do 6. levelu budeš mít 2 sloty a třeba 4 ability, potom se ti odemkne další slot atd… Nakonci budeš mít všech těch nevím kolik 15 skillů, ze kterých si vybereš 6 a pokaždé ve městě si to budeš moci změnit… Tak jsem to teda pochopil já, možná je to špatně, čtu ten odstavec už potřetí a pořád mi to přijde vysvětlený nějak zmateně. \":-D\"

01.08.2011, 12:00 hod.
malymato

interview s jay wislnom ohladom skill points

http://www.youtube.com/watch?…

01.08.2011, 11:51 hod.
Crazy_CZ

Doufam, ze tyto zmeny prezije rune a gem system \":-D\"… a marne premyslim jaka bude odmena z lvl up, kdyz sme prisli o tu radost pridat si bodik k oblibenemu skillu ci antributu \":-)\"

01.08.2011, 11:51 hod.
Ethy

Zajímá mě jedna jediná věc: Bude aukce společná pro € a goldy ? Příklad: staffka bude stát 20€, bude stejná staffka od stejnýho člověka i v aukci určené pro goldy ? Zkrátka, půjde kompletně stejná věc koupit za goldy místo za € ?

Jestli ne, tak to zruinuje herní ekonomiku a epic věci budou jen na € aukci, kde člověk z těžce získaného looru bude chtít logicky vytřískat pouze €…

01.08.2011, 11:45 hod.
Garn

Tak jo no, dočtený 10 stránkový interview na Diablofans a začínám mít zajímavé pocity. \":-D\" Takový jakože překopali všechno až na název hry. \":-D\"

01.08.2011, 11:39 hod.
legend

Tak ve WoW jsou od cataclysmu taky zrušené ranky spellů. Koupíte si spel a pak vám se zvyšujícím se lvlem a staty roste jeho síla. A tady to bude podobně vyberete si skill a čím větší lvl a statyy tím silnější skill.

01.08.2011, 11:18 hod.
Silblade

Když se na scéně objevil monk, tak bych ho vůbec nerozlišil od wizarda, kdybych si ho neodpočítal jako poslední postavu – samý blesky a zlatý tornáda, čekal jsem nějaký kung-fu alias Seven Sided Strike, ale nedočkal jsem se.:( A souhlasím, že se s tím Monk hrozně mazal. Narozdíl od takovýho barba, kterej zabíjí jen pohledem, tak to je od shaolina slabota. Budu doufat, že to byl nějakej na nízkým lvlu s blbě postaveným buildem.:D Jinak lahoda, to se musí nechat. Witch doctor je super – to kouzlo, jak vybuduje věž z nemrtvých, která se převrátí, to nemá chybu.:D

01.08.2011, 11:16 hod.
Garn

Ok, tak skill a trait pointy zrušeny. \":-D\"

01.08.2011, 11:16 hod.
metalmorfoza

a vite co … me to vyhovuje .. jsem nadsenej… jediny co by me zklamat mohlo je obtiznost… doufam ze to neskonci jako prihlouple jednoducha blbina jako vetsina dnesnich rpg tohoto razeni (DS 3 je pruser…) ale nadruhou stranu … dia bylo vzdycky o drceni tun nepratel a pritom nikdy nebylo „jednoduchy“ … hlavne verim tomu ze blizz si svoji uroven drzi a zaklada si na ni ^^

01.08.2011, 10:56 hod.
Helljovany

Bez toho HUDu mi to příde takový prázdný, ale věřim tomu že až tam bude HUD, bude to vizuelně OK..

01.08.2011, 10:54 hod.
morte

Tak vyzerá to dobre, to automatické rozdelovanie skillov je blbosť, a grafická stránka hry my pripadá o dosť lepšia ako na začiatku , ukázali nové spelly alebo aspon kombináciu s runami ale naozaj sa mi zdá že tie potvory zabíjajú všetci okrem monka moc rýchlo.ALe mohli ukázať aj HUD.

01.08.2011, 10:54 hod.
Richard

Helljovany: Jo jo .. zrovna to čtu a vypadá to reálně (věřím tomu i proto, že Blizz tímhle směrem v poslední době postupoval) .. vypadá to, že prostě skilly budou růst samy a my si jen vybereme jejich mix (6ti z nich).

01.08.2011, 10:52 hod.
Ran

Ale ty hvezdice u demon huntera, to bude v PvP naprosto nepolapitelna postava, zvlaste pro Barbara.. Jinak me zklamalo herni prostredi, prijde mi strasne puste a prazdne na to jak to dlouho delaji… A witch doctor – to podle vseho bude suverene nejhravejsi a nejkreativnejsi postava. Tesim se \":)\"

01.08.2011, 10:47 hod.
Helljovany

Tak na Blizzardim facebooku je info a odkaz na dnešní informace na diablofans.com..takže to nejspíš všechno bude pravda..

01.08.2011, 10:46 hod.
HELLERcz

Mě se zdál slabý Barbarian \":(\"

A jinak raději nekomentuju to venkovní prostředí .. co se objevilo ve videu … je mi z toho nějak tak \":-?\"

01.08.2011, 10:44 hod.
Helljovany

HippO: Tak koupim si to na 100%, ale do teď sem si byl jistej, že koupim něco co se mi zatim ve všech směrech líbí..teď už si nejsem tak jistej (jestli se potvrdí nějaký dnešní info)

01.08.2011, 10:44 hod.
Herodes

No nejvetsi owned je tu na videu wizard, hodi bublinu v bubline secky odstrili, na blizko blesky, do skupinky nepratel disintegrate a kdyz uz je pruser tak teleport. \":-D\"

01.08.2011, 10:41 hod.
Garn

Ten Monk se mi zdá taky strašně slabý, ale toto si Blizz nedovolí, takto to ve he těžko bude vypadat. \";-)\"

O skillech nic potvrzeno nebylo a to hledám info už nějakou tu hodinku. Stejně tak co se týká rozdělování klíčů. Ten leak ze včera zčásti pravdivý byl, ale to neznamená, že si tam někdo něco nedopsal. Info se tu asi objeví trošku později, chceme to důkladněji probrat, abychom pak nemuseli informace zpětně mazat/opravovat. \":-)\"

01.08.2011, 10:37 hod.
HippO

Helljovany: Ja to vidim tak ze pokud si to budes chtit zahrat tak ti asi nic moc jineho nezbyde…(pravda naky ty cracknuty veci asi budou no \":-?\" )

01.08.2011, 10:36 hod.
Saul

Mikolkator: mě spíš přijde že všichni ostatní to kosí až moc rychle. Pomalu tam není vidět že by někdo dostal hit. Ale je pravda že já jsem ze starý školy a dneska je módní aby všechno lítalo v šílenym tempu. Třeba to ale jenom vypadá a že se do toho člověk vpraví, tak mu to ani nepřijde.

01.08.2011, 10:34 hod.
Helljovany

Hmmm..tak ještě si počkám na nějaký pořádný info, ale tohle je poprvé za ty roky vývoje co začínám váhat s koupí originálky \":-x\"

01.08.2011, 10:34 hod.
Schvalne

jak jsem napsal v minulém článku.. až to uvidím od Bashioka modře napsaný „Skill points is no longer available within the game..“ tak tomu začnu věřit.. \":-)\"

01.08.2011, 10:32 hod.
Mikolkator

HippO: No ved preto sa mi to asi zda take nudne lebo ma tam zopar potvor a stravi pri nich moc času \":-?\"

01.08.2011, 10:31 hod.
Richard

HippO: Otázka je, jestli bude vůbec možnost build postavit :D

01.08.2011, 10:29 hod.
HippO

Mikolkator: Me monk prijde naprosto bomba oproti ostatnim ale nevim jestli ma blbe postaveny build bo hra na vice pl, ptze to vubec nedava :D

01.08.2011, 10:29 hod.
Richard

Takže real money aukce je de facto potvrzená. Ale jak s těma skillama? Je o tom nějaké spolehlivé info?

01.08.2011, 10:29 hod.
Saul

No zle to nevypadá \":-)\" Akorát mi přijde že se s těma potvorama ten Monk nějak hrozně maže \":-D\"

01.08.2011, 10:29 hod.
rao

Nekde na forech jsem cetl, zepry prvni budou posilat cdkey v North America a pozdeji Evropa… Nevi nekdo nahodou z Vas, kdy presne mysleli „pozdeji“?

01.08.2011, 10:24 hod.
Mikolkator

Všimnite si witch doctor ma v ruke najskor nejakeho hada \":-D\" inak vyzera to paradne aj ked za monka trocha nudne oproti ostatným \";-)\"

01.08.2011, 10:23 hod.
HippO

Vi tu teda nekdo jak to bude s tema skillama a traitama presne bo se to jeste nikde nereklo …

01.08.2011, 10:21 hod.
rao

Netrpelive budu cekat na cdkey :D

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »