Diablo 3 - Budou lidští hrdinové v Diablu 3 vždy na straně dobra? Odpověď není jednoznačná.

Novinky

Budou lidští hrdinové v Diablu 3 vždy na straně dobra? Odpověď není jednoznačná.

18.08.2011, 15:23 hod. - 51 komentářů

diablo-trailer V rozhovoru pro Gamespot.com odpovídal na otázky vývojář Diabla 3 Leonard Boyarski. Většina rozhovoru neobsahovala nové informace, ale jedna zajímavost se přeci jen našla. Fanoušci dlouhodobě řeší, zda by byla možnost postavit se i na stranu zla. Sice se tak v Diablu 3 asi nestane, ale hráč nebude možná ani na straně dobra.

Spoiler. Následující část článku může prozrazovat děj nebo příběh. Kdo tedy nemá zájem předem číst nic, co se týká příběhu, nechť zbytek článku nečte.

Zde je úryvek z rozhovoru:

Je nějaká šance, že by se lidé museli rozhodovat, zda se postaví na stranu nebes nebo pekla?
Leonard Boyarski: „Nechci toho moc prozradit, ale co je na Worldstonu zajímavé, je to, že je hodně striktní co se týče moci lidstva. Jelikož lidé jsou potomci andělů a démonů, mají potenciál stát se mocnějšími než andělé a démoni. Ale Worldstone byl na konci datadisku Lord of Destruction zničen. Co to tedy znamená pro lidstvo? Ve vás, jakožto hrdinovi, se projeví jeho síla. Proto také budete mít ve hře takové schopnosti, jaké budete mít. A jak vaše síla a moc poroste, nebesa i peklo se o vás určitě začnou zajímat.“

Zajímavé. Dosud tomu bylo tak, že démoni byli vždy to zlé a andělé to dobré. Jak se ale ukazuje, není to tak jednoznačné a ne vždy to platí. Ve hře je horoucí peklo považováno za absolutní zlo. Nesnaží se tedy někoho přesvědčovat či zkazit, zkrátka jsou to monstra, která se zbavují svých nepřátel. Několik lidí bylo vybráno, aby jim sloužilo, ale nikoli ze strachu, zoufalství či mentální nevyspělosti. Nejsou zde náznaky toho, že by se Diablo, nebo některý z jeho bratrů snažil dostat lidstvo na svoji stranu.

Na druhou stranu, Tyrael, jako jediný z andělů, který se v Diablu 2 vyskytuje, se snaží vypomoci lidským hrdinům. To se mu ale příliš nedaří. V porovnání s příběhem a tradicí však andělé nebyli k lidem tak přátelští. Ba naopak, jejich postoj k nim byl nepřátelský. Andělé chtěli svět Sanctuary očistit jak od zla, tak od lidstva, které považovali za zdroj nepokojů a nebezpečný nástroj, který by zlo mohlo použít ve válce proti nebesům.

Jak ale na závěr dodávají na Diablo.Incgamers.com, lidstvo by se mělo v Sanctuary snažit o sebezáchovu nejen bojem proti démonům, ale také proti andělům. Jak to bude doopravdy vypadat se však dozvíme asi až po vydání Diabla 3.

Zdroje: Gamespot.com, Diablo.Incgamers.com

Autor: James

Komentáře

22.08.2011, 09:56 hod.
tru3

pallino2293: nemyslim si podle me tu hru vetsin alidi az moc prevraci \":)\"

20.08.2011, 11:07 hod.
Fraxinus

Ivos: Já měl za to, že hrdinové z Diabla 2 budou v Diablu 3 viděni roztroušeni po světě coby NPC. Jenom budou po těch 20 letech ze všeho, co zažili, stále napůl šílení. Je to info staréjak metuzalém, takže si nejsem jistej, zda je to ještě aktuální.

20.08.2011, 02:01 hod.
Ivos

At uz to je barbar nebo skupina hrdinu, po tech 20ti letech by jim bylo zhruba 40–50 let. To jsou porad hrdinove v nejlepsich letech. No a v tom pripade by nekdo, kdo vycistil poust, prales, hory a peklo, zabil draka, zachranil princeznu a nasel svatej gral, mel mit aspon nejakou roli v pokracovani pribehu. Teda ne, ze by na tom nejak zalezelo, ale po tyhle strance mi pribeh prijde trochu.. nedolestenej.

Diablo 3 koupit
20.08.2011, 01:18 hod.
bunkerman

morte: sak ale tych barbarov je viac a dej ma odstup 20 rokov proste dalsi barbar z kmena sa vydal na vypravu zachranit svet

20.08.2011, 00:56 hod.
morte

Mirda: Neviem či to blizzard úplne domyslel ale keď je to rovnaká postava tak to nedáva moc zmysel.Načo ho po tom vracali ?

19.08.2011, 22:39 hod.
Mirda

Ivos: Původně měl být barbar hrdinou z Diabla 2, ale Blizzard pak tenhle nápad zavrhl, takže o postavách z D2 se referuje pouze v Cainově deníku jako o „skupině hrdinů“.

19.08.2011, 22:34 hod.
Ivos

No a ted by me zajimalo, jestli a jak se pribeh D3 bude odkazovat na hrdinu z D2, ktery „zabil“ vsechny tri zly brachy + tisice monster. Mozna uz to nekde bylo zmineno, ale moji pozornosti to teda uteklo. Prijde mi totiz divny, ze by se po takovy legende slehla zem..

19.08.2011, 22:20 hod.
Spector

Tib3rian: No ono andělé jsou určitě větší dobro, než pekelníci, ale prostě to není úplně černobílé a to se mi na tom právě strašně líbí. Je ve vzduchu to napětí, zda jde andělům hlavně o porážku démonů, nebo o ochranu lidstva navíc teď bez světovínu se i andělé můžou začít lidí obávat, protože jim nejspíš opět začne růst síla na úroveň prvních Nephalemů, takže není jisté, řekl bych, vůbec nic.

19.08.2011, 21:39 hod.
Tib3rian

Spector, Mirda: Ano, ale vsetko co pisete o Tyraelovi priniesli az knihy a tie isli ruka v ruke s dobou a s dospievanim hier vseobecne. Mne sa lore Diabla zda super, skvele, len keby to prekrucovanie zla a dobra nebolo sposobene dobou, ale pedstavivostou autorou knih. Je to pre hry ako Diablo nespravny trend.

19.08.2011, 19:58 hod.
Mirda

[45] Poměrně nedávno jsem si přečetl Knaakovu trilogii, ze které Diablo 3 vychází, a můžu s klidem říct, že o žádné překopávání původního příběhu se nejedná, pouze dodává dění v Diablu větší hloubku. Pokud vím, tak vše, co se odehrálo v Diablu 2 zachovají. Stejně tak by měla zůstat většina dějové linie Diabla 1 – jedinou podstatnější změnou je dokreslení charakteristiky Warriora (tím, že z něj udělali Leoricova příbuzného, vlastně téměř nic nezměnila – dokonce tím trochu odůvodnili Ogdenův uvítací monolog) a pak úprava obsahu některých knih. V době vývoje Diabla 1 totiž ještě neměli tak jasnou představu o ději, takže se nyní pár údajů muselo přepsat. Nejde ale o nic zásadního (rozhodně ne nic, čeho by si povšiml běžný hráč). Naopak, v mnoha knihách z D1 je nastíněna historie celého světa Sanctuary a různé významné události a fakta, ze kterých děj Diabla 3 vychází.

Ještě dodatek – děj datadisku Hellfire byl smazán, protože za jeho vývojem stála jiná firma (Sierra). Pokud jsi Hellfire hrál, tak jistě víš, že na dějovou linii nemá téměř žádný vliv. Na\'krula jistě většina současných fanoušků Diabla oželí.

19.08.2011, 19:56 hod.
Alexík

Plně souhlasím se Spectrem myslím si totéž ale teprve čas ukáže skutečnost \";-)\"

19.08.2011, 19:34 hod.
Spector

Tib3rian: Takhle ano. Ale vlastně, kydž o tom tak přemýšlím… Tyrael byl z počátku taky pro zničení Sanctuary, ale poté, co viděl, co jsou lidi schopni obětovat pro dobro ostatních (Uldyssian pro dobro svých blízkých), tak otočil o 180°. To může znamet buď to, že si lidi získali jeho sympatie, nebo ale taky to, že v nich vidí skvělý nástroj pro boj s démony a slouží tak, jako jeho loutky. Spekulace spekulace \":-D\"

19.08.2011, 19:31 hod.
Matthew.J

Já teda nvm, ale oproti tomu co sem viděl v D2 mně toto přijde celkem tak, že sice chců „dospělejší/lepší příběh“, ale postavili kvůli tomu to co sme viděli do teď na hlavu. Lesti tu sů znalci lore mohli by pls napsat lesti si to odporuje nebo odpovídá s tím co bylo do teď?

19.08.2011, 17:47 hod.
vavik

The destruction of the Worldstone does not bode well for our world… \"8-)\"

19.08.2011, 17:16 hod.
Pseudopes

DarkGenius: No pak stačí aby se do toho vložil Diablo a už z toho bude Tyablo 1.5 a aby se do toho vložil ještě více a už to můžeme nazvat Diablo 3 a Tyraelovi jenom dát titulní obrázek \":-D\"

19.08.2011, 17:01 hod.
Tib3rian

Tak to preformulujem. Johny: Tyrael je aniel a ten dobry a pomaha ludstvu, lebo veri ze je to spravne, neviem preco by prave Tyrael mal by vypocitavy. Ked uz podlahne temnote, tak asi nie preto, ze to cely cas planoval.

19.08.2011, 16:30 hod.
DarkGenius

Pseudopes: To by se ale celá série obrátila. Takže pokračování Diabla 2 by nebylo Diablo 3, ale Tyrael 1 \":-D\"

19.08.2011, 16:25 hod.
Pseudopes

DarkGenius: Hey why not? To by byla zajímavá změna \":-D\"

19.08.2011, 16:23 hod.
DarkGenius

Jen aby se to nezvrhlo tak, že Diablo bude takový velký červený kámoš, co nám bude radit jak nakopat andělům zadky \":-D\"

19.08.2011, 16:21 hod.
morte

Keď nad tým tak uvažujem tak v tom pôvodnom diable 3 bola lokácia hight heavens tak prečo by nebola aj v tomto.Myslím že ak spravili north kostru príbehu tak by bolo nezmyslené ten príbeh meniť ,takže myslím že budeme bojovať aj s anielmi.A takisto vždy bol na hlavnom obrázkuobale hlavný záporák ciže diablo , tak prečo je na úvodnej stránke D3 tyrael?

19.08.2011, 16:07 hod.
Spector

Tib3rian: Pokud se nelpetu, tak andělé uzavřeli „pakt“ s Mephistem (už jó dávno před dobou, kdy se odehrává první Diablo hra). Mephistovi dali anděla Inariuse (stvořitele Sanctuary a spolu s Lilith i Nephalemů) výměnou za to, že on opustí Sanctuary. O tom, že hodně andělů a démonů byli navzájem milenci ani nemluvím \"8-)\"

19.08.2011, 15:56 hod.
Pseudopes

Tib3rian: A co brání Tyraelovi stál se Tyzualem? :D

19.08.2011, 15:49 hod.
Tib3rian

Inak anieli nerobia pakty s demonmi a toboz nie z Diablom. A ak ano tak uz nie su anieli ale Izual. \":-)\"

19.08.2011, 15:04 hod.
Vinz Clortho

btw. takhle nějak má vypadat smysluplná diskuze. Přečetl jsem to celý. Jsem zvedavej kdo z vás ten příběh trefil.

19.08.2011, 14:36 hod.
smurfiik

No, dle prvních dojmů co psali na Bonuswebu, tak se máme na co těšit \":)\" Nicméně se těším spíš na preview od Vás, tam budu mít jistotu, že se nejedná o PR \";-)\"

19.08.2011, 12:19 hod.
Johny

Ono se nekde psalo, ze demoni nejdou zabit (respektive nejak definitivne zahubit) jen docasne usmrtit a sebrat silu na nejakej ten patek, cili diabla muzou recyklovat jak je libo, kdyz to podmaznou pribehem. Ani bych se nedivil, kdyby v zakladni verzi sme pomahali andelum napravit skody po rozbiti world stonu a v datadisku (stejne jako ve falloutu po prvnim dile) by zjistili ze uz sme udelali dost a uz nas nepotrebujou a zavrhli nas i nebesa a lidstvo by bojovalo o holou existenci celkove. A tyrael muze pomahat jak chce, ale me lidi co mi chcou moc pomahat bez sobeckeho duvodu, jsou vzdycky podezreli \":)\"

19.08.2011, 11:38 hod.
Neverminde

Tyraela se vrati jako pan zla bych řekl \":-)\"

19.08.2011, 10:47 hod.
pallino2293

tru3: no ale čo keď je to všetko zahrnuté v jeho pláne? vieš hrať sa na dobrého, získať si tak ľudí na svoju stranu aby mu verili, a potom začne terror :D :D \":)\"

19.08.2011, 09:58 hod.
pns

ja bych si tipnul proste andele berou lidstvo jako nutne zlo, a az lide, kteri si andele „najali“ vymlati peklo, budou se chtit lidi zbavit, no tim je z tyraela zaporak, nic prevratneho, ani prekvapujiciho… \":-)\"

19.08.2011, 09:50 hod.
Spector

Mortipede: Podle všeho bylo zničení Worldstonu plán démonů. On je vlastně celý souboj andělů a démonů taková steroidy nadopovaná šachová partie, takže bych se nedivil, kdyby zničení Baalem nakaženýho Worldstonu:

  1. Výbuch (a bůh ví, co se tam všechno dělo) nakazil i Tyraela (ten je prý celých 20 let po výbuchu Worldstonu nezvěstný!)
  2. Umožnil prime evils bezproblémový návrat, protože soulstony vlastně nebudou potřeba a opět nikdo neví, co se zničením Worldstonu vlastně provedlo. Ale to jsou jen moje teorie \";-)\"
19.08.2011, 09:41 hod.
Pe7er

Mortipede: Na začiatku tam padne meteorit, možno z neho urobia ďaľšie soulstouny \":)\"

19.08.2011, 09:36 hod.
Mortipede

Řekl bych že Tyrael zrovna neudělá otočku 180° a půjde po hrdinovy. Třeba by se taky mohlo nakonec stát, že Diabla vzkřísí andělé aby s ním udělali pakt proti lidem, protože by mě zajímalo jak tam chtějí propašovat Diabla, když je mrtvej, rozdrcenej soulstone nosí protagonista dvojky v socketech a navíc se nemůže do protagonisty z 2. inkarnovat jako tomu bylo mezi D1 a D2.

19.08.2011, 09:32 hod.
Pseudopes

HC postavy co přežijí Inferno dostanou super odměny… To bude hřbitov \":-D\" Sem zvědavej kolikátou postavou se dostaneme s Hippíkem nakonec \":-D\"

19.08.2011, 09:16 hod.
tru3

pns: pokud si cetl tyrael je jediny andel co lidem pomaha… \":)\"

19.08.2011, 08:28 hod.
Samael

Já myslím že nebe vymlátíme až v některém z datadisků \";-)\"

19.08.2011, 08:05 hod.
pns

ja to rikam porad, ze nakonec nej zaporak bude tyrael, ono by to ani jinak nemelo zadne jine prekvapko \":-P\"

19.08.2011, 01:04 hod.
pallino2293

Parada, najviac ma na d3 zaujima prave pribeh, neuveritelne sa tesim, a ked to vydaju na vianoce. budu to urcite najlepsie vianoce za posledne roky \":)\"

18.08.2011, 23:40 hod.
ussi

No 2 tydny zpatky jsem rodicum poridil Kindle 3 a bratrovi jsem tam nahral nektere „Blizzard“ tituly. No a jako uplny nectenar jsem si jen tak otevrel prvni dil Diabla, od ty doby se od toho nemohu odtrhnout \":-D\" Urcite doporucuji! \":)\"

18.08.2011, 21:02 hod.
DarkGenius

Programos: http://www.diablo3.cz/…o-knihy.html . Kde sehnat nevím. Mě se povedlo sehnat jen Pavoučí měsíc a Království stínu.

Omlouvám se za edit ale šíření nelegálních kopií tu prosím neřešte AJey

18.08.2011, 20:56 hod.
Programos

Poslal by ste mi prosím někdo do PMky, nebo alespoň tady názvy, těch knih týkající se příběhu Diabla, popřípadě i kde je objednat v česky psané verzi?

Děkuji moc.

18.08.2011, 19:39 hod.
Tib3rian

Mysterious Stranger: Aha, no musim si niekedy precitat tie knihy.

18.08.2011, 19:36 hod.
Tib3rian

Spector: ano, je to tak. Uz v case vydania dvojky mi meno Archaniel Tyrael tak trochu nesedelo. Nieco ako tyrania, co znie demonicky. Diablo je o High Heavens a Prime Evil a dufam, ze do toho neba sa aspon na chvilku pozrieme. Ktovie ci tam nebudu aj nejaky iny anieli okrem Tyraela, mozno proti nemu samotnemu

18.08.2011, 19:33 hod.
Mysterious Stranger

Tib3rian: Tento príbeh, t.j. stanovisko neba a pekla voči sanctuary bol už dávno známy skrze Knaakove knihy, predovšetkým trilógiu Sin War. Tak ako máš na strane pekla pekelnú trojicu Baal Mephisto a Diablo, na strane neba to je Tyrael, Itherael, Auriel, Imperius a Malthael (plus kedysi dávno Inárius, ale to je iný príbeh a kto trilógiu nečítal nejdem mu to kaziť). Skrátka- nie, anjeli moc niesú naklonení ľudskej rase a nechýbalo veľa, aby ich vyhladili. Dokonca aj v rámci lore D2 sa spomína, že Tyreal vytvoril bratstvo Horadrimov a doniesol soulstony proti vôli neba. A v príbehu D1 a D2 až na Tyraela nikto zo sluhov neba na záchranu Sanctuary nepohol ani prstom. Bol by som prekvapený, keby jedným z bossov nebol práve Impérius (v artworku D3 ho možno vidieť).

18.08.2011, 19:14 hod.
Spector

Tib3rian: Je to tak už od počátku. Pokud jsi nečetl knihy, zkus http://diablo.wikia.com/…/Diablo_Wiki je tam příběh hezky popsanej.

18.08.2011, 19:05 hod.
Tib3rian

Mne sa to nezda, ze by nebo nebolo na strane ludstva? Ved Tyraelovo najvacsie zlyhanie zoslabilo jeho sily vo svete, nie v neby. High Heaven chce znicit ludstvo a nie mu priniest svetlo a dobro? To mi pripada prilis ludske. Peklo, ktore len odraza nepriatelov? Mne sa zda, ako by v tom pribehu bolo nebo zbavene prvku cisteho dobra a peklo agresivnej snahy uvrhnut vsetko do temnoty. Tu uz teda nejde len o to, aby dej nebol cierno-biely, ale dokonca ta cierna nejak zbledla a biela by uz tiez chcela trochu premalovat \":-)\"

18.08.2011, 19:03 hod.
Spector

Spector: Teď jsem přečetl i konec článku… Ehm, chybí tady stydící se smajlík. \":-D\"

18.08.2011, 19:02 hod.
Spector

Andělé nikdy v Diablo příběhu nebyli jednoznačné dobro. I andělé chtěli lidstvo vyhubit a při konečném hlasování vlastně rozhodl Tyrael ve prospěch lidstva. Dva hlavní stvořitelé Nepahlemů (prvních lidí) anděl-Inarius a démon-Lilith měli oba svoje plány s lidmi a ani jeden nebyl zrovna milosrdný. A vlastně ani teď není úplně jasný, jestli nejsme jen jejich loutky. Nejspíš budou asi lepší volbou než démoni, ale že by byli zrovna svatí…

18.08.2011, 18:32 hod.
MrPenis

konecne jedna novinka z dnesku ktora stoji za to

18.08.2011, 16:13 hod.
kralyk

Skvěle, čenobílej příběh by byl nudnej \";-)\"

18.08.2011, 15:52 hod.
Pseudopes

Souhlasím s Psychopatem + se mi zdá, že ta lore začíná vypadat čím dál tím lépe \":))\"

18.08.2011, 15:30 hod.
Psychopat

Moc pěkně napsáno a přeloženo. \":-)\"

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »