Diablo 3 - Přepínat skilly bude možné jen ve městě + početnější týmy v PvP

Novinky

Přepínat skilly bude možné jen ve městě + početnější týmy v PvP

23.10.2011, 21:53 hod. - 69 komentářů

pvp-areny Během BlizzConu jsme se kromě jiných věcí dozvěděli i několik změn v oblasti samotné hry (tedy gameplay). Jedná se o změny v oblasti skillů, konkrétně tedy (ne)možnosti přepínání skillů během boje, a dále o menší zásahy do PvP systému, kde byl rozšířen počet hráčů na 4 proti 4. Popišme si obě změny podrobněji.

Přepínat skilly bude možné jen ve městě

Tento podtitulek mluví sám za sebe. Přepínat skilly (skill swapping) bude možné jen ve městě. Důvod? Vývojáři zjistili, že hráči stále častěji nechávali otevřená uživatelská rozhraní (UI) skillů, a to i přesto, že se zrovna nacházeli uprostřed boje. Během zabíjení monster opakovaně přepínali mezi skilly. A právě to vedlo k dalším problémům. Nejenže okno se skilly zabíralo místo na obrazovce, ale také odvádělo pozornost hráče od vlastní postavy a od možnosti vcítit se plně do role herní postavy.

Vývojáři tedy nyní testují možnost přepínání skillů jen ve městě. Přední vývojář Diabla 3 Jay Wilson však s tímto řešením není dvakrát nadšený a otevřeně přiznává, že tímto směrem ideální cesta nevede. Pokud tento systém fungovat nebude, vyzkouší vývojáři ještě přepínání skillů mimo boj. Hráč by v tomto případě nesměl být uprostřed boje, pokud by si chtěl přepnout své skilly. Toto řešení by však vyžadovalo větší zásah do hry a bylo by z hlediska vývoje hry náročnější.

V PvP budou větší týmy

Systém PvP arén sice neprošel v posledních týdnech mnoha změnami, ovšem je tu jedna věc, která změnami prošla. Je to mód pro hru v týmech, tzv. Team Deathmatch. Původně měly být v každém týmu 3 hráči, toto číslo se však změnilo a momentálně mohou do každého týmu až 4 hráči. Během soubojů navíc nebude možné přepínat skilly, takže ve hře vznikne více prostoru pro využití strategie, taktiky a plánování.

Team Deathmatch tedy funguje v tuto chvíli následovně:

  • hraje se 10 minut
  • 4 hráči proti 4
  • tým, který zabije nejvíce nepřátel, vyhrává
  • během souboje není možné přepínat skilly
  • pro souboje je možné použít PVE postavu

Vše nejlépe shrne následující obrázek:

pvp-team-deathmatch-nahled

Zdroj: http://www.diablofans.com/…house-panel/

Autor: James

Komentáře

30.10.2011, 08:58 hod.
Madus

To skonci pri starych dobrych dueloch… Uz vidim ako henten jejich „battleground“ skonci pri prvej drbnutej imbe v podobe 1 skillu 1 classy. (90% bgroundov 4× ta ista class proti 4× tej istej stym istym buildom). Jay nato odpovie ze nemienia balancovat hru pre pvp enjoy…

25.10.2011, 19:52 hod.
Garn

Lunreal: To vím, ale to pořád nemění podstatu Diabla jako hry. \":-D\"

25.10.2011, 19:10 hod.
Pseudopes

saesa: Uhooh, D3 jako e-sport… těším se… až se ti budu za rok smát \":-D\"

Garn má recht, Diablo prostě není a o PvP nebude. Bude to jen další způsob jak si zahrát s kamarády něco pro zábavu \":)\" Ostatně, tak jako Diablo vždy bylo \":)\"

Diablo 3 koupit
25.10.2011, 18:38 hod.
Lunreal

Vy totiž vůbec netušíte co za maníka ten saesa je \":-D\" Ten pro D2 pvp dýchá… Navíc jeho znalosti D2 mechaniky byly uplne mimo rozsah toho, co tady z vas kdo kdy o diablu vedel a vedet bude. Kdysi jsem proti jeho pvp postavám zkoušel bojovat jeste v xchat mistnosti ( jestli nekdo pamatuje) a mel hodne mych uší \":)\"

25.10.2011, 18:18 hod.
Bobule

no tak každopádně D2 a D3 není o pvp pokuď pvp tak jedině LOL nebo Dotu to sou asi jediné hratelné hry \";-)\"

25.10.2011, 16:10 hod.
Garn

saesa: BLC = BloodLine Champions? \":-D\" Sahat ti nikam nebudu, ale jeden addict na BLC ti stačit nebude. BLC už jen z principu musí být mnohem víc balanced než D2 PvP. Ale je to sranda…většinou jsem já ten fanboy, kterej hájí Blizzard až za hrob. \":-D\" Každopádně když budu chtít challenging PvP, tak určitě nesáhnu po D3 ani D2. \"8-)\"

25.10.2011, 14:08 hod.
saesa

Jaký BLC? Neznám. Vůbec nevím, o čem mluvíš. Každopádně s tím d2 pvp jsi trochu ustřelil, ale nehodlám Ti to nijak dokazovat, musíš si sáhnout do svědomí. Naživo možná zažiješ D3 turnaje, když seženeš počítače. \":-D\"

Bloodline rozhodně nejsou ani z tisíciny tak vyrovnané a challenging jako d2 pvp. Vím to, protože znám addicta na Bloodlinech a ten nedokáže kromě WSAD nic!

25.10.2011, 14:03 hod.
Skubo

AJey: rozzureneho barbara ziadne poklaknutie nezastavi. Pekne bude letecky den jeho casti. A ja by som teda ako witch doctor nepoklakol, nech mi radsej utnu hlavu a nabodnu na kol \":P\"

25.10.2011, 13:55 hod.
AJey

No jste tak trochu mimo mísu … Je to jako v Guild Wars \";-)\" Musíte složit co nejlepší „all round“ build v random arénách který obstojí a bude vám vyhrávat a v tom je ta krása nemožnosti výměny skillů. Jen se obávám že narozdíl od GW kde když se najde build co vše drtí je ihned upraven aby to nutilo lidi stále vymíšet nové buildy tak v D3 tomu tak nebude … U HC pvp jde vyřešit velice jednoduše a to jako duely v Line age 2 kde system zajistí že poslední rána nezabije a ukončí dulel pokleknutím postavy (vzdává se).

25.10.2011, 13:03 hod.
Skubo

Tib3rian: ano v tomto mas bohuzial pravdu. Previazanost tam v podstate bude len v geare a runach, ale to si mozes lahko vymenit vdaka AH. Takze to je celkom smutne.

25.10.2011, 12:50 hod.
Skubo

Takto k PvP. Videl/cital som tusim vsetky rozhovory s blizzardom a vyjadrili sa takto. Obmedzeny pocet skillov a ich nemenenie pocas boja je kvoli rozmanitosti buildov. Predsa len to je lepsie, ked sa clovek musi rozhodnut aj nad buildom skillov(ktore vyhovuju jeho gearu, viac sedia jeho gameplayu). Vo wowku mas moznost vsetkych skillov a kazdy hra tu postavu rovnako, chce rovnaky gear. Toto obmedzenie nie je obmedzenie, ale praveze zlepsenie rozmanitosti postav. Co sa tyka aren. Jednoznacne povedali, ze skryty rating tam bude. Cast skryteho ratingu bude zalezat na geari, ale bude sa menit aj v zavislosti od vyhier/prehier. Ohladom nejakeho visible ratingu neviem, ale pravdepodobne tam bude tiez. Duely jednoznacne pridaju. HC PvP chcu zaviest, ale este nevedia akym sposobom, kedze PvP team je proti definitivnemu zabitiu postavy v PvP. Pravdepodobne ho pridaju nejakou inou formou(o goldy, o itemy – len moj nazor).

25.10.2011, 12:22 hod.
Tib3rian

Ja dufam, ze tam bude pre hraca nejaka previazanost skillov s konkretnym gearom a hlavne s runami. Lebo keby to bolo uplne volne, tak si proste vytvorim jedneho Demon Huntera a jedina znovuhratelnost za neho by bola po Inferno. Naco by som si zakladal dalsieho, ked za toho prveho si budem moct vyskusat vsetky skilly, ich kombinacie a teda vsetky buildy budem moct hrat s jednou a tou istou postavou. To predsa takmer uplne vymaze znovuhratelnost.

25.10.2011, 11:06 hod.
Adams158

hany: Během zabíjení monster opakovaně přepínali mezi skilly

25.10.2011, 10:57 hod.
hany

mne to neva at se daj prehodit ve finalce nebo ne oboji je dobry akorat tu volnost zmeny skilu pri expeni bych nechal jak ve dvojce

25.10.2011, 10:48 hod.
Helljovany

Pánové..ještě nedávno tu každej řval, že zjednodušování hry je nepřípustný a teď by chtěl každej možnost kdykoli změnit všechny skilly?? A taky berte v potaz, že na vyšších lvl budou skilly bez skillrun slabý a změna skillruny už bude nějakym způsobem limitovaná (aspoň doufám)…

25.10.2011, 10:34 hod.
hany

a c oterpv ta hrozna panika kdyz na neco zapomenes:DD nebo si nevsimnes pri telefonatu s mladou ze mas dv a stejny skily s podelas to pak treba celymu tymu omg \":-)\" a dalsi mas level ces tam prasknout lepsi skill ale rychle nepritel zrovna je na blizku a musis do mesta atd

25.10.2011, 10:32 hod.
Adams158

mě osobně to takhle vyhovuje možná by stačilo aby dali cd 5s na skill který sem si zrovna vytáhnul do baru měnit skill jak se mi zachce je blbost bylo by to jen o tom kdo bude rychleji měnit skilly navic by sel udělat nejaky bot který by to dělal za vás a měli by jste hned všechny skilly

25.10.2011, 10:09 hod.
hany

blazen:jj tenhle system u nekrouse byl nejlepsi treba barbarek sam umiral s iron maiden mezi skeletonama krasnej pohled nekro mnel porblem jen s kouzelnici a paladin stun)

25.10.2011, 10:04 hod.
Garn

saesa: Lol, jsi zabiják. :-D BLC rockz.

EDIT: Jinak docela rád bych viděl to awesome D2 PvP naživo… :D

25.10.2011, 10:02 hod.
hany

blazen:jj urcite ale byla by skoda kdyby daly vic instant skilu jen kuli tomu aby se to tam wdmu veslo vse potrebne \":-x\" \":-)\"

25.10.2011, 09:51 hod.
blazen

hany: taky se mi to nelibilo ale už jsem se s tim smířil, myslím, že blizz ví co dělá \";-)\".

podobnyho wd chci jet taky hned jako prvni postavu, a se svym planem jsem docela spokojenej \":-P\" eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#bhTQgV!YXb!cYZabZ

25.10.2011, 09:37 hod.
hany

nj jenze ja du wd a chci to stridat pety s kletbama a 6 je malo \":P\"

25.10.2011, 09:32 hod.
blazen

hany: nechapu jak muže bejt 6 slotu jedna dovednost.. u toho nekra máš pravdu že se toho využívalo víc, u jiných postav výjimečně – namátkou mý SP postavy d2lod co dokončily hell: Amazon (LF/PJ) – 5 skillů, Assassin (LS/DS) – 6 skillů, Sorceress (ME/FO) – 5 skillů.. nevidim v tom problem

25.10.2011, 09:24 hod.
hany

Blazen::nj ale 6 slotu je proste jedna dovednost treba u nekra ve dvojce nemyslitelny ale tady t oasi bude stacit jinak by to byly blazni

25.10.2011, 09:12 hod.
blazen

hany: lidi zjistěte si o tom něco než začnete postovat nesmysle, děláte ze sebe zbytečně hlupáky..

ps: máš 6 aktivních skillů co si zvolíš, které můžeš libovolně používat, ale v boji je (těch 6) nemůžeš vyměnit za jiné..

25.10.2011, 08:22 hod.
hany

to je teda prakticky pri boji mit jen jednu dovednost uz by to nemely hulit \":-)\"

25.10.2011, 08:02 hod.
K0ka

„během souboje není možné přepínat skilly“ to plati pro vsechny areny nebo jenom pro deathmatch?

25.10.2011, 07:01 hod.
saesa

Garn: Nebuď chorý, Garne. Bloodline Champions doporučovat na úkor D2 pvp, to už je silné kafčo i na mě… Každý ví, že pvp v diablu je nejlepší ze všech her, Q.E.D.

25.10.2011, 00:10 hod.
Garn

Javurek: Spojení dobré PvP a Diablo mi moc nejde k sobě. ;-) Doporučil bych ti radši Bloodline Champions nebo Guild Wars…obě úžasné skill-based PvP hry. Aspoň bych měl BLC s kým hrát…nikoho to nebaví… :( …když je to o skillu. :-D

25.10.2011, 00:00 hod.
Javurek

AJey: To si povíme až to vydaj zda mi blizz vzal šanci k dobrému pvp .)

To že tam nedaj ladder mě ale docela mrzí. naopak by to byla super věc, že si najdeš podle žebříčku protivníka a vyzveš ho na duel třeba .) Sice to půjde i tak že asi uvidíš, že má někdo achievment 1000× vyhraný duel/arénu, ale v žebříčku by to bylo hezky přehledné. A kdyby tam bylo nahrávání jako v SC2, to by byla krása .)

24.10.2011, 23:39 hod.
Johny

AJey: *hráč co bude využívát všechny skilly na tom bude lépe než hráč co bude držet stále jeden build o 6 skillech – Tady si myslim, ze to tak nemysleli, ze se stale bavili jen o tech 6 skillech, ze hraci co sice budou mit 6 skillu, ale budou pozivat jen dva hlavni na dmg, budou lehce porazeni nekym, kdo vyuziva vsechny sve skilly … ale to uz je jen takove slovickareni

PvP myslim uz vysvetlili jasne, zadny e-sport, zadny velky support a balance, zadny viditelny rating, zadny ladder, jen mody vice mene pro zabavu, ale pochopitelne s tim, ze kdyz se nejaky web rozhodne ( myslim, ze uz ste o tom i mluvili Vy, ze mate chut udelat nejake turnaje/ligu ) tak nikdo nikomu nebrani to brat vazne, delat statistiky, záznamy atd..

Duel.. proste duel, tady a ted, nejspis kdekoliv na mape, bez predem danych aren/lokaci

24.10.2011, 23:23 hod.
AJey

PvP je od 10 lvl … ale jak chces dělat pvp se 3 skilly s jedním pasivem to opravdu nevím. A neřešte stále blbosti. Vše bylo jasně řečené.

*pvp od 10 lvl
*duely budou dle vašeho výběru
*pvp bude 4fun – žadný balanc od blizzu nebude
*žebříček pvp hráčů nebude
*hřáči v random pvp k sobě budou dáváni dle gearu takže to bude hlavně o skillu a né o výbavě

*hráč co bude využívát všechny skilly na tom bude lépe než hráč co bude držet stále jeden build o 6 skillech

a vůbec myslím že včerejší stream to vysvětlil jasně a Javore nevím kde pořad bereš že ti Blizz nedá šanci udělat ligu jak chceš ty … protože tak to není !!!

24.10.2011, 23:17 hod.
Javurek

BlackLight: Aha, nechce se jim dělat balanc tak na to kašlou… proboha, vždyť je to jedno, stejně řekli že nebudou pvp nějak balancovat. Diablo II taky nebylo vybalancovaný, lidi si udělali různá pravidla podle lvl, omezení na výbavu skilly atd. Perfektní balanc není třeba to si udělaj lidi zase sami. Jen k tomu musí blizz dát příležitost.

24.10.2011, 23:13 hod.
BlackLight

Javurku tak zkus wowko tam mas na low lvl pvp dost \":P\" . Pokud vim tak blizz recenzoval ze low lvl pvp v D3 balanc by trval dlouho, pokud by to vubec slo vzhledem k tomu ze bys musel fightit jen se stejnym lvlem kdyz maji byt rozdily znatelne po postupu na lvl a na to si myslim nehodlaji plytvat penezi, takze chces nemozne …

24.10.2011, 22:44 hod.
Besy

Besy: Tež jsem to tak pochopil, ale nějak mi to pořád vrtá hlavou, co si od toho vývojáři slibují. No každopádně i tak využívat naplno kombinaci 6 skillu během boje ještě navíc napasovat 3 pasivky je i tak celkem solidní výzva \":-)\"

24.10.2011, 22:29 hod.
Javurek

Besy: Tak to spíš mysleli tak, že máš max 6 aktivních slotů. V diablu jsi u většiny buildů používal jen 2 skilly.

24.10.2011, 22:25 hod.
Besy

S tím přepínáním skillů to zní divně, na jednu stranu sami tvrdí, že hra je udělaná tak, že budou zvýhodnění hráči, kteří používají více abilit a najednou se dají přepínat jen ve městě. Může mi někdo vysvětlit jaká je v tom logika, protože mě to příde jako protichůdný postoj.

24.10.2011, 21:54 hod.
Javurek

saesa: Nj, stejně si zas hráči budou muset udělat pvp pravidla sami, protože to nebudou umět vybalancovat. Jo a nechci jen lvl 60 pvp, já chci low lvl pvp .)

24.10.2011, 21:27 hod.
Skubo

Javurek: tak oni maju este na vypiplanie PvP dost casu. ked vyjde hra, tak vsetci budu aj tak hrat PvM a v podstate az vo faze, ked ludia budu na 60-ke a budu mat nafarmeny nejaky ten gear v inferne, tak zacnu hrat PvP. to potrva aj mesiac-dva. a to ani nehovorim o tom, ze sa mu budu venovat viac, kedze s pribudajucim casom bude PvP hrat viac ludi.

24.10.2011, 20:51 hod.
Javurek

Garn: Já nic nevytahuju reagoval jsem tu na příspěvek .)

AlterEgo: v čem je problém pro mě jsem napsal, to co ukázali mi nevyhovuje, je to jen tak for fun. Ať si lidi hrajou klidně 4v4 to je mi fuk, já chci to co jsem psal, nebudu se opakovat. A jejich řeči o tom že to tam možná bude, mě nezajímají dokud to neuvidím .) Od minula se mi zdá ten systém pvp ještě horší, podle toho co s tím udělali.

24.10.2011, 20:24 hod.
AlterEgo

Javurek: v cem je problem, kdyz to hry 4v4 vleze plny pocet lidi, kteri se mezi sebou domluvi, ze bojuji proti sobe 2 lidi a ostatni nezasahuji? Navic pokud vidim, tak se pise, ze pocet hracu byl rozsiren na 4v4, coz znamena, ze tam muze byt klidne 1v1,2v2,3v3 a 4v4 Tak jak muzes zalozit PvM, ktere si treba zaheslujes a joinou jen lidi co znaji heslo, tak to nejspis pude i v PvP a nejaky ten rating bude spis pro nejake random areny do kterych se budes chtit pripojit a ktere se ti zobrazi. V D2 si treba taky pug hry videl podle toho jaky mela postava lvl, tak pro ucely aren to chteji nejspis zobrazovat podle ratingu a mozna pokud tam bude nejaky nesmyslny ladder, tak nejspis pro ucely tohoto jeste bude ten rating urcovat v jakem poradi se v nem umistis.

24.10.2011, 19:29 hod.
Garn

Javurek: Říkali, že to bude, tak proč to pořád řešíš a vytahuješ dokola?

24.10.2011, 19:27 hod.
Javurek

zaeraal: Tak nevim kde jsi přišel na to že HC hráči nedaj na arény dopustit. Já jsem HC pvp hráč, a to jakto zatím ukázali se mi vůbec nelíbí. Klidně ať tam jsou arény ale musí tam být i možnost duelu s výběrem spoluhráče, s výběrem protivníka atd. nesnášim automatizaci.

24.10.2011, 19:11 hod.
zaeraal

A nespomianli nieco o PvP s vecsim poctom hracou?

Predsa len, kto hral niekedy random areny v Guild Wars, tak vie ze je dost velka pravdepodobnost ze skoncite v teame s ludmi typu „hej, nevies co tu mam robit?, prave som si tento accu kupil“. Okrem toho random teamy sa ani nedali porovnavat s normalnymi organizovanymi teamami a cim mensi team, tym je to horsie ked niekto nevie co ma robit. Pri vecsich bitkach sa jedna-dve lamy v tom dave schovaju.

Okrem toho v Diable nie su ani guildy ci nejake ine pod. zdruzenia kde by sa dali zhanat ludia do organizovanych tymov (jedina sanca je mozno tu na fore)

Viem ze mnozstvo hardcore pvp hracov si neda na areny dopustit, ale predsa by mohli myselt aj na tych menej zdatnejsich softcore pvp hracov (kde aj ja bohuzial patrim)

24.10.2011, 18:39 hod.
BlackLight

Zmena pouze ve meste je rozhodne ten spravny smer, blizz si s tim poradi. Menit spelly na bojisti bych povolil treba jen v inferno kde muzou byt nepratele imunni vuci tvemu nastaveni ale stale mate teleport do mesta \";-)\"

24.10.2011, 17:04 hod.
Skubo

Skilly by sa podla mna nemali dat v boji menit. Je pravda, ze v D2 si mohol pouzivat vsetky skilly, ale to si zasa nemal naucene vsetky. takze vo vseobecnosti budes v D3 pouzivat vacsi pocet skillov ako v D2. Respec by ale mohol byt povoleny aj mimo mesta, ale s nejakym postihom. Asi najlepsie je dat respecu casting time(interuptable), aby si ich nemohol menit pocas boja alebo pridat mensi poplatok, aby to ludia nezneuzivali. Predsa len by bolo aspon rpe mna osobne lepsie, kebyze si na bossa alebo tazky pack mozem zmenit skilly. Ved ked ho dokazem zabit, tak je jedno s akymi skillmi.

24.10.2011, 16:53 hod.
Kloby

Nejsem si tím jist , ale podle videí co jsem sledoval bude před každým pvp „practice round“ ve kterém bude možná poslední úprava skillů,takže bych se nebál toho ,že by člověk byl znevýhodněn svým buildem proti náhodně vylosovanému hráči.

24.10.2011, 16:25 hod.
AJey

Kdo koukal na včerejší stream tak ví .. spoustu věcí se tam vysvětlilo ;-) i to PVP

A řešte tu pvp nebo to smažu …

24.10.2011, 16:06 hod.
Psychopat

vypadá to že nakonec budou moci hrát PvP i HC hráči bez rizika smrti.

24.10.2011, 15:51 hod.
Pseudopes

Javurek: 1v1 by měly být duely, Bashiok říkal, že pokud „duel grounds“ nebudou přímo ve vydání, tak ho tam určitě přidají, o tomhle se prý nehodlá bavit :) Alespoň tak, jsem to pochopil :)

PvP mě v D3 moc neláká, už jen z důvodu mého HC only :-D Ale také proto, že PvP mám dost z SC2 :-D

24.10.2011, 13:47 hod.
Tib3rian

saesa: Tvoje prirovnanie ku sci-fi filmom je velmi nepresne, bez citu pre detail. Svet Diabla 3 robia nastastie ludia co maju umelecke citenie, znalosti a dokazu rozlisovat detaily.

Edit AJey :-)

24.10.2011, 13:13 hod.
saesa

Tib3rian: Reaguješ na nesprávného, jestli myslíš, že mám něco proti Diablům. \":-D\"

24.10.2011, 13:05 hod.
Helljovany

lu-xXx-us: Problém je v tom, že skill systémy sou tak rozdílný, že se srovnávat moc nedají. V D2 si mohl měnit pouze skilly, ve kterých si měl nějakej investovanej bod, v D3 může postava používat všechny, ale může jich mít pouze 6 aktivních (myslim). Těch 6 můžeš v boji měnit jak chceš. Takže příklad – používám nějakých 6 skillů, který v boji kombinuju a když sem vě městě, tak můžu těchhle 6 skillů vyměnit za úplně jiný skilly.

24.10.2011, 12:53 hod.
lu-xXx-us

Helljovany: tak rad se necham poucit \":)\" pokud vim tak v d2 jsem si moh kdekoli uprostred boje prepnout treba blizzard na frozen orb.. v d3 se ti postupne odemykaji vsechny skily tak nevim kde je problem a rozdil

24.10.2011, 10:58 hod.
Marigold

Doufám, že to přepínání skillů bude fungovat pouze ve městech nebo za nějaký obnos peněz.

24.10.2011, 10:25 hod.
Tib3rian

saesa: To video nie je v pravych farbach. Ale v podstate mas pravdu, Diablo 3 obcas pripomina nejake tie fantasy/sci-fi filmy jako ja nevie trebars Underworld. Ak sa ti Diablo 3 nepaci, mozes hrat Torchlight 2, ktory vyzera priam uzasne. Alebo Titan Quest, kde trva hadam viac ako sekundu, nez postava zareaguje, to je este vacsia bomba. Will Wright by ti mozno doporucil DarkSpore, alebo si chod pozerat Star Wars a Dialovi daj pokoj. Keby si ty hodnotil tieto hry, tak to uz by si mohol vystupovat na stanici Fox.

24.10.2011, 10:23 hod.
Helljovany

lu-xXx-us: Tak to si hrál asi jiný D2 než všichni tady.. A podle toho tvýho komentáře se mi zdá, že si moc nepochopil systém skillů v D3.. Zkus si o tom ještě někde přečíst \";-)\"

24.10.2011, 10:16 hod.
lu-xXx-us

to mysli vazne ze si neprepnu skill nekde v dungeonu ? \":-x\" vzdyt to bylo mozne i v D2 a tak nesmyslny argument zase \":(\" proste aby si nahodou nejaky noob ve zmatku nezapomel zavrit okno to mne zas jednou nadzvedli \":-|\" kam se podel zdravy rozum

24.10.2011, 09:46 hod.
Johny

Javurek: Mno asi tak..10 je fakt malo, 5 PvE soft, 4 PvE HC a jednoho si muzu udelat na PvP.. takze dokoupeni slotu je „nutnost“ :/

24.10.2011, 08:59 hod.
saesa

Ta videa vypadají jak ze sci-fi filmů. \";-)\" \"Level 60 4v4 \":[http://www.youtube.com/watch?…]

24.10.2011, 01:29 hod.
Garn

Javurek: Ten rating se dá pochopit. Něco jsem ti tady chtěl napsat ohledně toho, ale popsal jsem 15 řádků a pořád neřekl podstatu, takže jsem to radši smazal, někdy pokecáme na Mumble. \":-D\"

24.10.2011, 00:56 hod.
Javurek

Taky je na prd těch 10 postav na acc, když budu chtít hrát pvp na úrovni tak to sežere těch 10 slotů jen pvp. Možná někdo namítne, že si můžu měnit skilly na postavě, ale fakt nebudu vždy překopávat všechny skilly, a výbavu kvuli pvm nebo pvp. Jen doufam že dokupování těch dalších slotů půjde a bude to levné. Možnost by byla v založení dalšího účtu, jenže jsem chtěl mít všechny achievmenty a ratting na hlavním accountu.

Proč by měl být ratting skrytej fakt nechápu. Nejlepší by bylo vybírat si soupeře podle rattingu individuálně. Proti automatickému výběru nic nemám když tam bude i manuální možnost.

23.10.2011, 23:35 hod.
Johny

Alco: Davaji tim jednoduse najevo to, ze do pvp vstupuji tve normalni postavy, zadne specialni predvytvorene fun chary, ktere bys mel jen na pvp.. to jaky jim das gear a skilly, jestli je prizbusobis ciste na pvp, je uz na tobe..

23.10.2011, 22:25 hod.
Garn

Alco: Říkali, že rating bude skrytý a bude založený z velké části na gearu postavy.

23.10.2011, 22:22 hod.
noef

Alco: myslim ze mluvili o skrytem ratingu, takze vyvazenost tymu asi nejak resit chteji

23.10.2011, 22:18 hod.
Alco

Javurek: souhlasim pokud to bude scela nahodne tak to nebude mit cenu aspon nějaky rating jak ve wowku zavest at nechta člověk nejake skillery

Akorat nechapu ty ten dodatek že bude člověk moct hrat z pve postavou. ono bude nějaky rozdil v tom jestli jsi udělam pve nebo pvp postavou? nebo bude jine vybaveni nebo jak to mysli?

Sloučen doublepost AJey :-(

23.10.2011, 22:12 hod.
James

Javurek: Říkali, že duely plánují.

23.10.2011, 22:11 hod.
Javurek

Jestli něudělají klasické 1v1 s tím že si člověk soupeře může vybrat, tak je pro mě pvp mrtvé. To jejich 4v4 je tak leda for fun.

23.10.2011, 21:58 hod.
Adams158

já sem v to doufal ze přepínat skilly půjde jen ve městě tak doufám že to nechají \":-P\"

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »