Diablo 3 - Barbarian a jeho aktualizované skilly

Novinky

Barbarian a jeho aktualizované skilly

28.08.2009, 19:35 hod. - 74 komentářů

barbar Barbarovy skilly jsou oprášeny. Všechny skilly z Blizzconu 2009 byly roztříděny, byla popsána jejich charakteristika a uveden krátký komentář od lidí, kteří měli možnost si je zkusit v hratelném demu na BlizzConu 2009. Některé skilly bylo možné použít, jiné ne.

Mezi prvními skilly (tj. na Tierech I – III) je více defenzivních a pasivních dovedností. Naopak aktivní skilly pro útok jsou o třídu výše. Tudíž nebylo možné vyzkoušet Whirlwind, Furious Charge, Seismic Slam a další skilly známé ze staršího Gameplay videa. Hotovo je celkem 35 barbarových dovedností z původních 50 ohlášených. Určitá snížení ale byla očekávána. Od minulého roku se uspořádání změnilo, když tým odsunul systém 3 rozdělených stromů do jednoho velkého. Chybějící dovednosti bychom však neměli postrádat, jelikož šlo o pasivní dovednosti, které si byly navzájem podobné.

Co se obrázků týče – těch moc není. Vlastně nejsou žádné, takže se budeme muset spokojit se starým obrázkem stromu dovedností. Nový strom dovedností vypadá podobně jako ten na obrázku níže. Každý strom je nyní tři sloupce široký (ne čtyři jako je to na uvedeném obrázku).

barbarianskilltree-nahled

Skill pointy mohou být použity v jakékoliv dovednosti a jejich předpoklady se počítají napříč všemi dovednostmi. Hráč musí použít 10 bodů (v jakýchkoli dovednostech 1. a 2. stupně) aby mohl začít používat 3. stupeň dovedností, 15 bodů (v některé z dovedností 1. – 3. stupně) aby mohl začít používat 4. stupeň, a tak dále. Takže tento systém je stále stejný. Je zde ovšem několik skillů, které závisejí na jiných dovednostech. Jsou poměrně vzácné a nejsou větvené, tedy závislé na více částech, jako tomu bylo v Diablu 2.

Výraznou změnou u Barbara je nový způsob fungování Fury. Nyní je složena ze tří zásobníků many, a to v „semaforovém“ tvaru. Ten se doplní, pokud barbar zasáhne a zraní monstrum. Malé runy kolem centra zásobníku Fury se zespoda postupně rozsvěcují a když jsou rozsvíceny všechny runy, Fury orby září žlutě. Za zmínku stojí také fakt, že Fury se skoro kompletně doplní, když Barbar zasáhne více nepřátel najednou. To platí i u skillů s plošným účinkem. To se pak mohou všechny 3 zásobníky doplnit během několika vteřin.

Ale zpět k nám. Všechny aktualizované Barbarovy dovednosti byly přeloženy a zpracovány. Takže je najdete v sekci Charaktery » Barbarian dole. O jejich překlad se postaral Garn. S překladem dojmů z BlizzConu 2009 pomohl Gladiator. Oběma díky.

Zdroj: http://www.diii.net/…-and-stats1/

Autor: Sigurn

Komentáře

01.09.2009, 17:40 hod.
Lius

Lidi tady zazněla nepřesnost, že Barbar bude mít stejné fury jako Warr ve wowku, to je blbost, sám hlavní designer řekl na Conu, že tenhle systém je dobrý pro 1vs2 jako ve wowku a ne ve hře kde zabijete 20 potvor za pár sekund – proto fury tady funguje jinak.

K Wowku: Mám Warriora na 70. lvl (tenkrát ještě nebylo Tlk) a nechci se k tý hře vracet – protože vím kolik času by mi to sebralo a jak neskutečně závislej bych zas byl, samotná hra je perfektní a ten progress co dělají je hodně viditelný (blizz se nesnaží jenom přidávat nové dungeony atd.) s Cataclysm zlepší i původní svět který je s questy oproti datadiskům docela nudný.

31.08.2009, 16:42 hod.
Richard

plno lidí, kteří bohužel moc nepřemýšlí :o)

31.08.2009, 15:47 hod.
mot

Je úspěšná, ale do D3 se přidá třeba jen novej obrázek ke skillu a plno lidí křičí: „Neeeeeeeee! To je jak ve WoWu!!!“

Diablo 3 koupit
30.08.2009, 19:51 hod.
Richard

Nevim, proč by někdo měl předpokládat nějakou nenávist? Je to hra od stejné společnosti .. je to hra výjimečně úspěšná .. i když jí nehraji, tak respekt ..

30.08.2009, 19:45 hod.
DOM

d3 by melo bejt originalni.....piknikove tasky a trezory :-D :-D :-D

30.08.2009, 19:34 hod.
Garn

Já hrál WoWko 2 roky. :-)

30.08.2009, 16:36 hod.
mot

A to jsem myslel, že fanoušci D3 nenávidí WoW.

No očividně to tak ve skutečnosti není, akorát nechcou, aby se D3 podobalo WoWu :-D

30.08.2009, 16:18 hod.
legend

to garn: hunter má manu,až v dalším datadisku bude mít focus což bude něco jako energy u rogua a dk má spíše něco jako rage ale doplňuje se to používaním kouzel v podstatě to funguje tak že pužije spell na který potřebuje runu a ten mu vygeneruje cca 10 te dk rage

30.08.2009, 15:25 hod.
Garn

Jasně. Witch Doctor teď taky nemá manu, bude ji mít, až Diablo 3 vyjde. :-)

30.08.2009, 15:09 hod.
O_o

Garn : Hunter bude mít něco na způsob Energy až v Cataclysm. Zatím má taky manu…

30.08.2009, 14:02 hod.
Jim Raynor

http://suewebik.net/…DJSboj1.html To si musite precist nejlepsi je to cist od prvni casti

30.08.2009, 13:06 hod.
Garn

Všichni mají manu až na Warriora, ten má Fury, Rogue a Hunter mají takovou Energy, je to něco jako krutě rychle se obnovující mana s horní hranicí 100 a většina spellů stojí třeba 10–60 energy. Pak Deathknight má takový hybridní systém obrácené energy v kombinaci s runama. To je asi vše.

Tu chybku opravím, děkuju za upozornění. :-)

30.08.2009, 12:37 hod.
qqw

Jinak když už se tady nakusuje to WOWko, tak bych se ještě vrátil k té maně.. Jakou energii používají ve WOWku mágové ke kouzlení? Manu? Nebo už i tady je nějaký jiný typ energie?

30.08.2009, 12:35 hod.
mot

J to je chyba no, které jsem si ani nevšim :-D

Každopádně systém Fury má udržet barbara stále v akci, proto bude fury ubývat při „pasivitě“

30.08.2009, 12:31 hod.
Jim Raynor

Sorry za double post napadlo me maximalne kdyby tam bylo snizuje degeneraci Fury o x%. :-)

30.08.2009, 12:31 hod.
mot

Jim Raynor: Pokud nebojuješ, fury ti postupně ubývá :-)

30.08.2009, 12:30 hod.
mot

Tak to je zajímavé, že zrovna Wizzard nebude mít manu, uvidíme, jak to vyřeší.

Jesi si dobře pamatuji, tak zavedli mana orby kvůli Wizardovi, pak je zrušili a řekli, že health orb bude doplňovat i manu a nakonec bude mít manu jen WD?

30.08.2009, 12:29 hod.
Jim Raynor

Chtel bych se zepata na skill

Bad Temper: Popis: Zvyšuje generaci fury o x% a degeneraci fury o x%.

co to je za kravina :-D ?????

30.08.2009, 12:01 hod.
Garn

Ve WoWku to tak funguje. Mimo to má Barb poměrně více skillů, které Fury nepotřebují a hodně skillů, které Fury generují. :-)

30.08.2009, 11:44 hod.
delosombres

Doplňuje se tak, že někomu dáváš damage a snad i tím, že ho dostáváš.

30.08.2009, 11:26 hod.
denny

hele lidi jak je ta fury jak se doplnuje ze na pvp by to bylo na ho*no ne ? kdyby vam dosla a potom do sebe jen rezete bez skillu

30.08.2009, 11:06 hod.
Garn

Ale u Amy se dají nějaké speciální schopnosti s lukem alespoň předpokládat. Ninja i samuraj jsou založeni na něčem jiném…to je opravdu jak dát Vikingovi luk…

30.08.2009, 10:35 hod.
petrklic

Garne, když nastoupí kámoš s amou a spustí plošné šípové nálety jako kaťuše, takový skil Kalaschnikov, není co dodat. Pokud tam bude běhat něco kovového, zase to bude obdoba paladina. Viking připomíná babu. Nevím jak dalece se dá od sebe oddělovat hra a realita. :-D Můžeme vyloučit akorát trpaslíka s „bejsbolkou“ :-D

30.08.2009, 10:26 hod.
Garn

Jo, protože ninja a rytíř „bušido“ jsou protiklady. :-) Navíc u nich by ses moc schopností s lukem nedočkal. Vzhledem k tomu, že museli akorát vystřelit 300 šípů každý den a při boji to byly jen masové spršky šípů na nepřítele…A co se ninjů týká, tak ti měli jiné schopnosti a jejich boj by vypadal spíš jako u bojového mnicha (Monk). :-)

30.08.2009, 10:22 hod.
petrklic

Hm, tak máme postavu která využívá sílu, dále kouzla, rychlost a co chybí? Dobrý obchodní tah by bylo něco jako ninja, možná něco jako rytíř „bušido“ :-D, luk v asijských armádách se běžně používal. Pokud mám mít prachy z prodeje CD, větší trh jak Čína a Japonsko asi není. :-D Je to hodně velká blbost? ;-)

30.08.2009, 07:49 hod.
petrklic

Dole píšete o horadrické kostce – moc důležitá věc, která dělá diabla. Na vysokých levelech kdy má člověk v podstatě všechno, dělá stále hru zajímavou a hráč si „domazluje“ postavu a má důvod hrát, stále něco očekávat a sbírat i lol runy a šutry na kraftění. Pokud zavedou respec, skily se budou částečně automaticky přidělovat a zmizí kostka, tak z toho bude tuctová „dropárno-mlátička“, člověk jednou projde hru a CD hodí do šuplíku. No a potom si začne platit hru, která je zajímavá. Tak to byl katastrofický scénář a tiše doufejme, že tomu tak nebude. Mně vadí i to, že bude „soukromý“ drop, ač mě nevýslovně „sere“, když mně berou circlety pod rukama, ale ke hře to patří, stejně jako k životu. A teď házejte kameny.. :-D :-D

29.08.2009, 22:53 hod.
diablomaniak

Já si myslím, že mají všichni pravdu! Kromě mě. Takže zapoměňte, že jsem něco řek.

29.08.2009, 22:46 hod.
Psychopat

no když jsem to po blizconu četl poprvé myslel jsem že tam mají chybu že práve wizard bude jedinej co se nezmění no uvidíme

29.08.2009, 22:33 hod.
Alarik

V tom případě nevím co chtěj vymýšlet. Neviděl jsem wizardy ani jiné čáryfuky fungovat na nic jiného než na manu.

29.08.2009, 22:29 hod.
qqw

mot: Já myslím, že ne. Ale kdo ví co se za ten rok ještě změní :) "IGN: The barbarian obviously uses fury and the wizard uses mana, so what exactly do the witch doctor and the monk use to power their skills?

Jay Wilson: Right now the monk and the wizard and the witch doctor all use mana. The witch doctor is actually going with mana, that's official. The monk and the wizard are going to have different systems, and we haven't finished them, I can't talk about them yet. They are definitely both going to be different, but the witch doctor is actually going to be on mana, we like that convention."

http://pc.ign.com/…17305p2.html

29.08.2009, 22:13 hod.
Alarik

U WD bych si dokázal představit jak sbírá duše mrtvých, kteří jsou mu energií pro další spelly.

29.08.2009, 22:08 hod.
mot

Garn píše: „Mimochodem Blizzardi někde utrousili, že ani Monk ani Witch Doctor by v konečné fázi neměli mít manu. Že manu bude mít jen Wizard a pro ně vymyslí jiné systémy…někde jsem to pochyti, zdroj si nepamatuju, ale zní to zajímavě.:-)“

to qqw: Takže manu bude mít právě jen Wizzard, ne?

29.08.2009, 20:59 hod.
qqw

Tak mě tedy překvapilo, že WD bude mít manu a pro wizarda chtějí dělat jiný systém. Podle mě by to bylo logičtější spíše obráceně, protože pokud si dobře pamatuji, tak mana byla vždy jako zdroj energie pro kouzelníky. Ale jsem zvědavý co nového vymyslí :)

A pokud jde o ten horaldický novo-tvar, tak ať to bude cokoli, líbilo by se mi, aby nezabíral žádný slot v inventáři, ale bylo to jinak vyřešené…

29.08.2009, 18:06 hod.
mot

Poslední hero bude zdřejmě ranger, něco na styl amazonky z D2…

Jinak horadická kostka mi příjde o moc důležitější, než jeden hero – ovlivní hru, ať hraješ za kohokoliv.

29.08.2009, 17:34 hod.
iluze

horadricka kostka je na nic me zajima posledni hero :)

29.08.2009, 17:31 hod.
Alarik

horadrický šišoid

29.08.2009, 16:58 hod.
DOM

xD horadricky kosoctvere :-D horadricka bedna 8-)

29.08.2009, 16:11 hod.
mato

mna zaujim aku nahradu daju za horadric cube…lebo nieco ako to jeproste neopakovatelne:)

29.08.2009, 14:46 hod.
JUra

Garn: V těch jedenácti částech je hodně zajímavostí…třeba o tom jak vyrábí monstra/skilli, proč v demu nejsou runy, proč je další postava monk, jak to je s fury a mnoho dalšího…Fakt zajímavá podívaná na 10*5min… ;-)

A taky o cow lvl :D

29.08.2009, 14:34 hod.
Garn

Pššššt, Horadrický kosočtverec má jen Leah 8-) ;-)

29.08.2009, 14:30 hod.
LOYF

Garn: neco jako horadricka koule, horadricky jehlan a nebo dokonce… horadricky kosoctverec :-D:-D:-D:-D

29.08.2009, 14:05 hod.
Garn

Horadrická kostka ne, ale prý nějaká její obdoba.

29.08.2009, 13:57 hod.
DOM

bude v D3 vubec hordaricka kostka? :-|

29.08.2009, 13:19 hod.
Psychopat

delo asi tam teď spíš řeší jestli to zase není moc barevné…

29.08.2009, 13:10 hod.
delosombres

Hm. Že to nikdo neřeší na battle.netu.

29.08.2009, 13:02 hod.
Garn

@JUra: Rád bych teď stihl přeložit všechny skilly všech classů, pak se na to dodatečně můžu podívat. Času máme dost :-)

@delosombres: Pokud myslíš ten prázdný nalevo od té koule (offhand), tak to vypadá jako Bracers (nátepníky).

29.08.2009, 13:01 hod.
delosombres

Jako jsou tam všechny itemy, co tam mají být a tohle je navíc. Pochybuju, že by rozdělili rukavice na 2 sloty. Že by fakt přidali nový slot? :D

29.08.2009, 13:00 hod.
Psychopat

no to je na rukavice ne? jestli myslím ten co myslíš ty:)

jj a nebo, rukavice jsou na druhé straně máš recht:)

29.08.2009, 12:59 hod.
Hannibal

delosombres: Řekl bych že něco jako nápředloketníky :)

29.08.2009, 12:55 hod.
delosombres

http://www.diablowiki.net/…nventory.png

Může mi někdo říct, na co je ten slot vedle tý modrý koule?

29.08.2009, 12:51 hod.
LOYF

no s tim invem, já bych třeba uvítal, dkyby byla možnost autoseřazení :-)

29.08.2009, 12:27 hod.
Pe7er

mne sa nepáčia tie ranky u skillov, zdá sa mi obmedzujúce, dosť mi to vadilo v titan queste, v D2 sa mi páčilo, že som sa mohol zamerať na pár skillov a tie stále maxovať

29.08.2009, 12:20 hod.
delosombres

Je pravda, že rozdělení invu na 3 lišty je na dvě věci. Myslím, že ten zjednodušený tetris bude ok.

29.08.2009, 11:40 hod.
Stone

Smrtonos: co blbnes,tetrisovej inventar je nejlepsi-klasiky pekny diablo a tento inventar je nej :-)

a co jsme videli v nejnovejsim videjku,tak cely invetnar ted vypada nejlip-i to kam se davaj zbrane a ta postava atd :-)

29.08.2009, 11:02 hod.
JUra

možná by o tom chtělo napsat článek pro ty co nemí anglicky:http://www.youtube.com/watch?…

co ty na to garne?

29.08.2009, 10:54 hod.
Garn

Jo, díky za poopravení :-)

29.08.2009, 10:24 hod.
Walhall

Garn: Něco takovýho psala SuE, akorát to bylo tak, že WD má mít manu, ale monk a wizard ji mít nebudou, byť teďka zatím maj…Blizz chce unikátní systém pro každou postavu.

29.08.2009, 07:21 hod.
petrklic

No nic pánové, pokud 2011 bude platit, nemá cenu mlátit prázdnou slámu, vše se může ještě mockrát změnit. Chtělo by to, aby hráči přestali hrát D2 a přešli k jiné společnosti a D3 by vyšel příští týden ve středu odpoledne. ;-)

29.08.2009, 01:56 hod.
Garn

Mimochodem Blizzardi někde utrousili, že ani Monk ani Witch Doctor by v konečné fázi neměli mít manu. Že manu bude mít jen Wizard a pro ně vymyslí jiné systémy…někde jsem to pochyti, zdroj si nepamatuju, ale zní to zajímavě. :-)

28.08.2009, 23:28 hod.
Illy

A rikali taky kolik maj monstra cca HPcek ? prtz pak podle toho skillu nepoznam jak je dobrej kdyz dava naky body poskozeni kdyz nvm kolik maj monstra :) nebo taky kolik ma cca zbran poskozeni :)

28.08.2009, 21:34 hod.
Psychopat

jak jsem psal Jamesi myslím že je to jedno, beztak jej ještě změní a pokud ne tak se stejně dovzíme o co jde. Funkce se dle mého nezměnila a to je asi to podstatné.

28.08.2009, 21:31 hod.
James

Informace z tohoto článku jsou z Diii.net, tak jak je uvedeno přímo u článku. A tamější autoři zřejmě měli možnost vyzkoušet Diablo III přímo na BlizzConu 09 a píší, že šlo o semaforový tvar. Takže nevím. Buď se autoři spletli, nebo ve hratelné verzi Diabla 3 byl ještě opravdu ten semaforový tvar a zároveň někde jinde na BlizzConu 09 představili novou podobu Fury zásobníku. Nevím.

28.08.2009, 21:17 hod.
Richard

ha, tohle video je super …!

28.08.2009, 21:04 hod.
Psychopat

jinak ty skily fajn ale příjde mi dalece těžší vybrat si ten který bude hlavní

28.08.2009, 20:59 hod.
qqw

Pokud jde o tu fury, tak tady (v čase 2:50): http://www.youtube.com/watch?…

28.08.2009, 20:52 hod.
Richard

je toho někdě nějaký screen?

28.08.2009, 20:50 hod.
Psychopat

přímo v panelech na blizconu již byl nový tvar oné pneumatiky viděl jsem jej na vlastní oči:) beztak se ještě změní

28.08.2009, 20:25 hod.
LOYF

Souhlasims tim ze to vypadalo jako semafor, ale taky s tim ze ted jsem cetl na Sueweb, ze se to vrati zas k ty pneumatice… cituji:„U barbara zas změnili animaci Fury z těch 3 semaforů, které byly vidět ještě na gamescon, a je z toho zas kruh, okolo kterého "vzlíná“ žlutooranžová pneumatika, jak se Fury doplňuje. " :-D :-D

28.08.2009, 20:13 hod.
Sigurn

správně, na GamesConu 09 je fury tak, jak jej vidíme na screenu.(tedy semaforovy styl)

28.08.2009, 20:10 hod.
Richard

Ale teď na Blizzconu i Gamesconu vypadalo Barbarianovo fury přesně tako jako na screenu, nebo se pletu?

28.08.2009, 20:10 hod.
Halloween

Pe7er> můžu se zeptat na zdroj??

28.08.2009, 19:58 hod.
Merry

Jo Pe7er má pravdu nejnověji je to opravdu takový kroužek…koule co se naplňuje po okrajích…

28.08.2009, 19:56 hod.
Pe7er

niekde som videl že Fury už nemá semaforový tvar ale je to taký krúžok

28.08.2009, 19:52 hod.
Smrtonos

Skoda ze je ten obrazek starej ja uz sem byl nadsenej ze zase tetris inventar nebude a najednou ctu ze screen je z drivejska .. :-(

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »